Min kattehave

:slight_smile: Ja og så blev I snydt :wink:

Jeg skal redigere og magge alt for meget til I får billederne direkte herinde, men på min hjemmeside er der et galleri, hvor der ligger billeder af processen, og snart også af det færdige resultat :slight_smile:

http://galleri.sugieh.dk/#4.4

Behøver jeg sige, at jeg glææææææææder mig til den er klar til brug :slight_smile:

Det bliver spændende at se det endelige resultat :smiley:

Hvor ser det bare lovende ud!! Glæder mig til at se det færdige resultat!

Iiiih, det ser godt ud! :thumbup:

Nøj, hvor kommer din lille flok bare til at nyde det. :slight_smile:

suk bare det var min have der så sådan ud… :slight_smile:

Dine misser er heldige!

[QUOTE=DK Sugieh;959784]:slight_smile: Ja og så blev I snydt :wink:

Jeg skal redigere og magge alt for meget til I får billederne direkte herinde, men på min hjemmeside er der et galleri, hvor der ligger billeder af processen, og snart også af det færdige resultat :slight_smile:

http://galleri.sugieh.dk/#4.4[/QUOTE]

Altså du, når du har lagt dem i et album på hjemmesiden, så bruger du da nemt bare URL’en :smiley:

Og kan godt forstå at du glæder dig! :smiley:

Det bliver skønt for kattedyrene at kunne komme ud.

Det skal nok blive til en skøn kattehave. Glæder mig til at se den færdig, selv om alt det grønne er på retur nu. :slight_smile:

Det er bare så fantastisk!!!
Det bliver I glade for!!

:slight_smile: Mange tak :slight_smile:
Jeg har sværtet de sidste par dage, og har en ½ aftale med min nieces mand i morgen :slight_smile: Så med lidt held kan den indvies søndag eller mandag :slight_smile: og SÅ billeder skal der tages billeder :slight_smile:

:wehu::wehu::wehu::wehu::wehu:
Så er der låge i og net på alle steder på nær lågen… Vi har frosset vores mås i stykker med at lave det færdigt idag. Her har regnet og været 6 - 8 grader. Det er altså koldt at gøre sådan noget arbejde i :slight_smile:

Jeg kan desværre ikke male lågen, da træet er pladder vådt, og derfor heller ikke montere nettet permanent :slight_smile:

Men lige nu sidder jeg og får varmen, og jeg VIL have det net midlertidig på døren idag :slight_smile:

Jeg er simpelthen SÅ glad :slight_smile:

Har forsøgt det URL halløj, men det virker ikke helt :slight_smile: Men der er nye billeder i galleriet på www.sugieh.dk :wink:

Luise - Hvad er det der ikke virker? Du kan evt bare gøre sådan at du selv bare skriver omkring dit billede? :slight_smile:

Yay! Så kan misserne snart komme ud og blive luftet! :smiley:

Du er næsten nødt til at filme deres første tur udenfor…:høhø:

Når jeg kopierer url ind og klikker på send indlæg… så tænker den så længe min pc går på pause :slight_smile: hvilket den er sat til ved 5 min :slight_smile:

[QUOTE=Diana F;961198]Yay! Så kan misserne snart komme ud og blive luftet! :smiley:

Du er næsten nødt til at filme deres første tur udenfor…:høhø:[/QUOTE]

:smiley: Det satser jeg bestemt også på :slight_smile: MEN jeg har mine tvivl OM de overhovedet vil ud i det her vejr :smiley: Jeg må muligvis tage lidt kyller i brug som bestikkelse :slight_smile:

Hold da op, mærkeligt nok… Men fair nok, så er du undskyldt :smiley:
Så må dovne jeg jo hellere finde mig i at skulle klikke ekstra :tihi:

Jeg er i øvrigt spændt på at se slut resultatet. Husk lidt close-ups også? :slight_smile: Jeg er nysgerrig efter detaljerne :smiley:

Så er kattehaven færdig :slight_smile: Med strøm og hele pivtøjet :slight_smile:

Vil misserne så ud??? Næ der er middagshvil! :tihi:

Billeder er i mit galleri på min hjemmeside :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;968814]Så er kattehaven færdig :slight_smile: Med strøm og hele pivtøjet :slight_smile:

Vil misserne så ud??? Næ der er middagshvil! :tihi:[/QUOTE]

TYPISK L

Smart med de to strømtråde. Det bli’r spændende hvad Lucky siger til at få et rap over nallerne L