Min lille hemmelighed

:wehuu::wehuu::wehuu:

Og Regitze… u too !!!

Sikke da et par hemmelighedskræmmende koner der sidder her og holder kortene tæt til kroppen.

:inlove:

Tillykke til dig også med dine TO nye katte - hvor ser hun fin ud hende Nefertiti - og jeg er sleeeeeeet ikke i tvivl om, at de bliver forkælede ud over det almindelige hos dig/jer.

:wehuu::wehuu::wehuu:

Bliver så varm indeni over at I åbner jeres hjem for katte i nød - det er bare så dejlig læsning.

:hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=Temple Bar;180220]Hvor er hun sød :wehuu::wehuu::wehuu:

Hende glæder jeg mig godt nok til at gramse løs på :thumbup:[/QUOTE]

det skal du nok få lov til :slight_smile: husk bare tasker og lommer skal undersøges inden du tager hjem hehe…

[QUOTE=Chicabee;180232]-kaisålæredet FY SANNE…det fortalte du ikke engang i mobilen…vrææææææææææææææl :brist:

Men tillykke med skønheden alligevel -høhø[/QUOTE]

undskyld undskyld undskyld… der er kun meget få der vidste besked :wink: for jeg ville lige have hende hjem først :wink:

Hej Sanne.

Dér var hun jo, den rødhårede dejlighed.

Hvor er hun bare SKØN, selvom man godt kan se at hun er lidt bedøvet - jeg glæder mig til at følge hende i dit dejlige kattevenlige hjem.

Tillykke med hende.

:wehuu::wehuu::wehuu:

Er jeg ikke god til at holde på en hemmelighed, hva’ ??

-engel[/QUOTE]

takker…
JOW det må man sige…
Jeg har haft det rigtig svært ved ikke at sige det :slight_smile: og endelig kom hun hjem… jeg har heldigvis ferie til på mandag så jeg skal bare hygge og nyde kattene og forhåbentlig en nem sammenføring

Iiihhh hun ser da også bare super dejlig ud Sanne :wehuu: TILLYKKE med hende:wehuu:

Også et tillykke til Regitze, hun ser også dejlig ud selvom hun ligger sløvt efter dyrlæge besøget:tihi::wehuu:

[quote=Lord Byron;180266]takker… for jeres søde hilsner :slight_smile:

Ja, hun er super lækker og jeg har jo en STOR svaghed for de røde SÅ hun kommer til at passe godt ind her og hun skal nok blive forkælet på alle måder :slight_smile:

I vil nok også komme til at se hende på et par udstillinger, bare for hyggens skyld hvis hun ellers syntes det er ok.[/quote]

Først stort tillykke med Uni… hun er bare så skøn en kat…

Jeg er næsten helt sikker på at hun ville synes det er okay at komme på udtilling, hvis hun minder bare lidt om sin brormand, som tog udtillingen på Frederiksberg med ro, han nød det…

Jeg blev pludselig blind på mindst et øje, så jeg kan desværre ikke læse, hvad du skriver :s:S…

[QUOTE=Hanne P;180316]Først stort tillykke med Uni… hun er bare så skøn en kat…

Jeg er næsten helt sikker på at hun ville synes det er okay at komme på udtilling, hvis hun minder bare lidt om sin brormand, som tog udtillingen på Frederiksberg med ro, han nød det…[/QUOTE]

takker… jeg glæder mig også rigtig meget til at lære hende at kende har ligget oppe på badeværelset hos hende og hun somom hun er en vidunderlig sød pige
Har du hendes bror ?!?

hehe… det forstår jeg ikke - du kan da slet ikke lide røde katte hehe… :wink:

Tillykke med jeres nye smukke misser :slight_smile:

Hende den røde med den lange flotte hale er vel nok lækker :love:

Og hvor mange nye misser er det lige, at Gitze har fået? :?

Ikke nok med det … hun er osse ½-døv og hendes hukommelse er ikke noget at råbe ‘‘Hurra’’ for :rulleøjne:

[quote=Lord Byron;180319]takker… jeg glæder mig også rigtig meget til at lære hende at kende har ligget oppe på badeværelset hos hende og hun somom hun er en vidunderlig sød pige
Har du hendes bror ?!?[/quote]

Ja det har jeg, han beriget mit hjem for 3 mrd siden…
som han ser ud nu:hjerte::hjerte:

Da han flyttet ind… :wehuu:

[QUOTE=Hanne P;180358]Ja det har jeg, han beriget mit hjem for 3 mrd siden…
som han ser ud nu:hjerte::hjerte:

[/QUOTE]

WAU hvor er han smuk…

så er vi kommet i en slags familie :wink:

Det kan man vist godt kalde det… og tusind tak…

Tillykke med den smukke røde misser. Hun ser godt nok en smule træt ud, men det går da heldigvis snart over

Hun er heldigvis ved at være frisk og hun har fåt noget at spise og nøøøi hun var sulten hehe…

Jeg fik lige dette billede af en lidt mere vågen Uni :slight_smile:

Tillykke til jer begge to med jeres misser :wehuu::wehuu:
Glæder mig til at se billeder igen når misserne er oppe på dupperne. :slight_smile:

[QUOTE=Lord Byron;180278]TUSINDE TAK for at du ville køre forbi med Uni… Det var rigtig sødt af dig og det var rigtig hyggeligt at få snakke med dig. Har dog set dig på nogle udstillinger :slight_smile:
Men jeg kommer da forbi for at møde hele jeres flok nu hvor vi ikke bor så langt fra hinanden :slight_smile:

Også tillykke med dine piger… de ser også lidt flade ud hehe…
Uni virker nu til at være lidt mere frisk nu end da du kom med hende så det går den rigtige vej :)[/QUOTE]

det var skam så lidt :slight_smile: og det var meget hyggeligt at sige hej til dig og bimserne :slight_smile:

du kommer bare fordi - vores dør er altid åben for en kop kaffe eller cola og uhæmmet kattenus :slight_smile: det vil jeg glæde mig til

og nu er der jo nok at nusse på

Kyssetøsen AKA Nefertiti er nu kommet til sig selv og er ved at charme alle drengene… Cleopatra ligger stadig for sig selv, men de har begge spist og er glade :slight_smile:

så alt er som det skal være

-kramer

Åh sikke en dejlig tråd!

Dejligt at læse, at I har taget nogle af disse katte - de så alle skønne ud og havde jeg kunnet, så havde jeg taget dem alle:-)

TILLYKKE med pigerne:-)

åhhhhh… er der nogen der vil bytte sko med mig indtil sammenføringen er overstået ?!? for nøiii jeg er navøs og har helt hjertebanken ;(