Min lille hemmelighed

Heldigvis plejer det jo at gå fint, da vi fik Delia hjem var det faktisk kun hende der var lidt sur (bange), de to voksne tog det så pænt.

Så mon ikke det alt sammen nok skal gå, ellers op med Feliway et par dage, sørg for at være rolig selv og ae kattene skiftevis for at overføre lugt, så skal bimserne nok lade sig overtale. :slight_smile:

Det kommer an på hvilken størrelse du bruger … ?? :tihi:

Mon ikke det går alt sammen :kryds::kryds::kryds: … selvom bimserne har et ry for at være racistiske :fløjte:

Hjertelig tillykke med jeres smukke smukke misser. De er godt nok dejlige.
Knus Elin

første gang hu var ude mødte hun Byron og han voksede til dobbelt str og uni væste og han sagde høje hankatte lyde :frowning: tilsidst tog jeg uni væk og så fik de begge en pause men det var nok mig der trængte mest :wink:

Uni… tager det faktisk flot nu ligger hun i sofaen og ½ sover, mens freja beijing og Arthur ligger under sofaen og brummer :frowning:

åhhh… jeg har ikke nerver til sådan noget

vi har også en del væsen og sprutten i vores lejr, men ok - 2 styks ind på samme tid - det er måske også en ordentlig mundfuld…

men vi sidder og hygger og nyder showet :slight_smile:

[QUOTE=Battlestar;180616]vi har også en del væsen og sprutten i vores lejr, men ok - 2 styks ind på samme tid - det er måske også en ordentlig mundfuld…

men vi sidder og hygger og nyder showet :)[/QUOTE]

åhhh… jeg er SÅ misundelig på jeres afslappet måde, selvom uni sover på sofaen så sidder jeg på nåle…

Jeg vil jo bare så gerne have at der ikke kommer kampe for hun er bare SÅ skøn og vil blive SÅ ked hvis det ikke går.

[QUOTE=Skattekat;180604]Det kommer an på hvilken størrelse du bruger … ?? :tihi:

Mon ikke det går alt sammen :kryds::kryds::kryds: … selvom bimserne har et ry for at være racistiske :fløjte:[/QUOTE]

jeg bruge str 39/40 men jeg har nogle hjemmesko der er mindre hvis det skulle være :wink:

jeg håber ikke mine bimser er blevet alt for fine til at tage imod hende for nøj hun er DEJLIIIG super sød og vildt kælen :slight_smile: :slight_smile: hun har nappet mit hjerte så nu håber jeg bare at hun kan gøre det samme ved bimserne :slight_smile:

Lord Byron - Stort tillykke med din nye pige. Jeg havde slet ikke gættet af det måske var en Kafra du fik :slight_smile: Dejligt at se et billede hvor hun er vågnet lidt mere.

Regitze - Jamen dog, hele to styks! Stort tillykke og god fornøjelse med de to :slight_smile: Håber at se flere billeder senere (også af Uni).

Held og lykke med sammenføringen til jer begge :slight_smile:

Roooolig søde - der går som regel lidt mere end et par timer :D:D Det skal nok gå godt, når de lige får lidt tid :slight_smile:

[QUOTE=Lord Byron;180636]åhhh… jeg er SÅ misundelig på jeres afslappet måde, selvom uni sover på sofaen så sidder jeg på nåle…

Jeg vil jo bare så gerne have at der ikke kommer kampe for hun er bare SÅ skøn og vil blive SÅ ked hvis det ikke går.[/QUOTE]

bare rolig - hun er dygtig til kattesprog - hun kommer fra en større flok, så du skal slet ikke være nervøs… det skal nok blive ren idyl om kort tid

vores er ved at falde til og de andre er ved at hilse pænt…

Sethi hilser dronning Nefertiti velkommen


Nefertiti der ligger og nyder solen - man er vel dronning…

[quote=Lord Byron;180614]
åhhh… jeg har ikke nerver til sådan noget[/quote]

Jeg ved godt, at du sikkert synes, at det er lettere sagt end gjort, men jeg vil alligevel råde dig til at prøve at slappe af. Dine katte kan med garanti mærke din nervøsitet, og det smitter af på dem og bekræfter dem i, at alt ikke er, som det skal være.

Dine bimser må ikke få grund til at føle sig jaloux, og din nye pige skal samtidigt vide sig sikker på, at hun kan være tryg og sikker ved dig. Mao. skal alle have ros, kærtegn, godbidder og leg, og det hele skal foregå i opmuntrende og glade toner.

Prøv at gøre dig umage for at være nærmest lalleglad positiv - og mærk så, hvordan det gør en positiv forandring, for kattene og faktisk også for dig selv. Du kan påvirke hele situationen målrettet, hvis du beslutter dig for det. :thumbup:

Og til sidst: Selvfølgelig tillykke med missepigen. I bliver rigtig glade for hinanden. -love

åhhh… så er natten overstået og da vi kom op i soveværelset var Byron der og Uni væste og byron blev igen dobbelt så stor Tilsidst sussede Uni ned under sengen og Byron gik heldigvis ned af trappen… Men Inden da havde Byron og Uni en fysisk kontakt men ingen bid eller huller… og min puls var oppe på minimum 500 slag pr sek. føj jeg kan bare ikke lide det :frowning:

Nu sidder jeg og spiser morgenmad i stuen og Uni lå på trappen og efter 20 min skulle Byron op ad trappen og hun løb tilbage på 1. salen og byron løb efter men stoppede da han kom på ad trappen og jeg gik denne gang roligt efter ham og efter han havde brummet lidt gik han tilbage ned i stuen.

De 3 andre har gemt sig under sofaen og jeg tror de har skrevet mig ud af deres testamente, dog har Freja været ude og hilse på, men kun kort så kravlede hun under sofaen igen.

Men jeg skal love for hu er en kærlig pige og hun følger mig rundt somom hun er en hund.

men sådan har vores nat og morgen været…

Kafra temperamenterne fornægter sig ikke - mine 2 har også sovet i arm med mor og det har været hygge. Til de 4 andres store fortrydelse… der er altså noget helt særligt over temperamenterne dernede fra…

men den er ved at være i hus her… der er stortset ingen hvæs her og pigerne ligger og slanger sig midt i stuen… dog pt under sofaen fordi jeg har robotterne til at køre rundt i stuen.

Men dejligt at høre at hun er præcis lige som MCOer bør være - tilfredse med at blive nusset 24/7

[QUOTE=Battlestar;180770]bare rolig - hun er dygtig til kattesprog - hun kommer fra en større flok, så du skal slet ikke være nervøs… det skal nok blive ren idyl om kort tid

vores er ved at falde til og de andre er ved at hilse pænt…

Nefertiti der ligger og nyder solen - man er vel dronning… [/QUOTE]

1000 tak for alt din hjælp og dit lyttende øre også da jeg ringede sent i går hehe…

hold da op i er kommet langt bare det dog var os… hehe :slight_smile:
smukke katte suuk

p.s jeg har stadig ikke fundet mine smily :slight_smile:

[QUOTE=Lord Byron;180800]1000 tak for alt din hjælp og dit lyttende øre også da jeg ringede sent i går hehe…

hold da op i er kommet langt bare det dog var os… hehe :slight_smile:
smukke katte suuk

p.s jeg har stadig ikke fundet mine smily :)[/QUOTE]

det var så lidt :slight_smile: og jeg skal nok lige kigge på dine smileyer :slight_smile:

-kramer

Hvis du kigge på dit skærmbillede så har du en knap der hedder besvar :slight_smile:

Tryk på den i stedet for at bruge hurtigsvar og så kommer dine smileys også frem :slight_smile:

[quote=Eva K;180712]Lord Byron - Stort tillykke med din nye pige. Jeg havde slet ikke gættet af det måske var en Kafra du fik :slight_smile: Dejligt at se et billede hvor hun er vågnet lidt mere.

Regitze - Jamen dog, hele to styks! Stort tillykke og god fornøjelse med de to :slight_smile: Håber at se flere billeder senere (også af Uni).

Held og lykke med sammenføringen til jer begge :)[/quote]

hehe… nej jeg har også holdt lav profil indtil jeg havde hende her -love

Jeg er jo også lidt vild med din “lille” dreng som jeg har gået steward for et par gange, og hun kunne vist godt ligne ham lidt uden jeg har den store forstand på typer mm.

[quote=birtheras;180814]Hvis du kigge på dit skærmbillede så har du en knap der hedder besvar :slight_smile:

Tryk på den i stedet for at bruge hurtigsvar og så kommer dine smileys også frem :)[/quote]

jeg tror det var noget andet der var galt, men nu har Regitze gjort noget tryl tryl så nu er der massere af :wehu::prut::p-høhø:tihi::wehuu::ok:

[quote=Pil;180786]Jeg ved godt, at du sikkert synes, at det er lettere sagt end gjort, men jeg vil alligevel råde dig til at prøve at slappe af. Dine katte kan med garanti mærke din nervøsitet, og det smitter af på dem og bekræfter dem i, at alt ikke er, som det skal være.

Dine bimser må ikke få grund til at føle sig jaloux, og din nye pige skal samtidigt vide sig sikker på, at hun kan være tryg og sikker ved dig. Mao. skal alle have ros, kærtegn, godbidder og leg, og det hele skal foregå i opmuntrende og glade toner.

Prøv at gøre dig umage for at være nærmest lalleglad positiv - og mærk så, hvordan det gør en positiv forandring, for kattene og faktisk også for dig selv. Du kan påvirke hele situationen målrettet, hvis du beslutter dig for det. :thumbup:

Og til sidst: Selvfølgelig tillykke med missepigen. I bliver rigtig glade for hinanden. -love[/quote]

takker… ja jeg er bestem rigtig glad for hende for hun har vadet lige ind i hjertet:hjerte: og er simpelthen en så kærlig og chamerende pige :wehuu:

Men det er godt nok svært ikke at få pulsen op når brum brum kommer frem.
For jeg har oplevet at Byron er kommet i kamp med min huskat Morten som blev så alvorlig at de rev hinanden og morten tissede i bare skræk-what. Det skal lige siges at Morten kom til at blande sig i Byron og Frejas første parring og de to var begge oppe og køre og så løb morten imellem dem for han troede vist de legede. Jeg førsøgte at få dem sammenført igen men det gik slet ikke så han flyttede ned til min underbo hvor han også har det fantastisk og det er mig der er barnepige når hun er på ferie

Mine Birmaer ligger stadig under sofaen og Uni ligger på gulvtæppet lige foran og sover, jeg har leget og haft lalletonen fremme men birmaerne ville slet ikke frem de lå og kiggede på mig og uni ude på tæppet. :?

Ja, jeg plejer jo at bruge den langsomme sammenføring med adskilte katte og døre på klem, indtil alle har samme lugt og har set hinanden ad.
Gider ikke ballade og slagsmål og måske langvarige uvenskaber.