Min nye killing (Scottish Fold)

Her er den nye kat min kæreste og jeg har anskaffet. Vi er rigtig glade for den og den har det godt. Den elsker at lege med alt muligt, så derfor har vi en del legetøj.

Her er dens forældre:

Dens mor er en fold og faderen en straight.

:hjerte::hjerte::hjerte:

Tillykke med din nys misling - den er SKØN !!

Jeg troede ikke, at de blev opdrættet i DK ??

Min kæreste har hentet den i Hamborg. Den havde en lang tur i en kattetransporter (faktisk to dage). Men den har taget godt imod os. Den skulle lige lugte til den hele, men så var den ellers også hjemme. Den brugte kattetoilet med det samme og spise/drak også med samme. Vi har købt sådan en radiatorseng, så den kan være sammen med os om natten.

:slight_smile:

Så forstår jeg det bedre, for racen er vist ikke godkendt i DK - hvorfor ved jeg ikke.

Hvad er det for en den - en han eller hun ??

Nåååh, hvor fiiiin :hjerte:

Hun er vel nok fin. :hjerte:

Racen er lidt omdiskuteret, men jeg glæder mig til at følge den herinde.
Og så er den legendariske Maru jo også en Scottish Fold, så der er noget at leve op til… :smiley:

Den er en hunkat. Den er ikke godkendt til show pga den har genetisk fejl med ørene. Det kan være farligt og gå ud over dens led og kropsbygning. Man undgår dog dette ved at have en straight og en fold til at være sammen. Problem opstår hvis killingen får 2 x gener med fold-ører. Men de kan sagtens importeres hvis man finder en opdrætter der har styr på det.

jeg har givet den 2 kasser… kæmpe hit :stuck_out_tongue:

Hvor er hun bare sød :hjerte:
Tillykke med hende :slight_smile:
Hvad hedder hun?

Hun hedder Madame Miauw

:tihi:

Hvor er det bare et kært navn :hjerte:

Tillykke med killingen hun er fin :slight_smile:

Det er ikke en race jeg kender til så jeg vil se frem til at følge hende :slight_smile:

Stort tillykke med hende. Hvor er hun fin :wehuu:

En af mine venner har en scottich fold.

Det er da en sød nuttet killing…den har vel nok et sødt hoved og dejlige øjne :slight_smile:

Skøn lille misling :slight_smile: Jeg kender heller ikke ret meget til racen, så glæder mig også til at følge hende :slight_smile:

Hvor er hun nuser, hvis du er interesseret har jeg en engelsk bog der hedder Guide to owning a scottish fold, de er engelsk men alligevel sjov og med gode billeder, hvis du vil betale portoen så vil jeg gerne forærer dig den

Hørt hørt…! I bliver nødt til at teste hende med papkasser, for at se om det er et Scottish Fold træk, eller bare Maru. :tihi:

Nøj, en skøn lille misling

årh hvor er hun dog fin!
Har længe været forelsket i deres udtryk, så glæder mig meget til at følge hende herinde :smiley:

Nårh! Jeg synes Scottish Fold ser så KÆRE ud. Sådan lidt bedrøvede på en måde så man har lyst til at ta’ dem og og kramme og kysse dem :smiley:

Og når der ellers er styr på opdrættet (som det lyder til der er her) så er alt jo fint :smiley: TILLYKKE med hende!