Min plejemis med killinger

Det må være en naturlov :tihi:
Her til morgen var der to der svømmede crawl i maden mens de spiste. Lille Cassiopeia har jo ellers ikke villet spise sammen med pøblen. Jeg har siddet med hende, og holdt en lille tallerken for hende, så hun kunne spise med manér. Men i går da jeg kom hjem fra arbejde, var hun den første der gik ombord i maden, så snart jeg satte den ned. Så nu er hun vist vokset fra at skulle mades - desværre :ups:

Tænk så er de allerede blevet 5 uger, og i dag fik adgang til mere plads. Det er lige sagen, og der blev gået på opdagelse og leget til den store guldmedalje. Det passede også Rana glimrende, at de fik mere plads. Hun har det storartet efter at have fået fjernet alle sine tænder. Hun er simpelthen sådan en rolig, sød og dejlig kat. Hende kommer jeg virkelig til at savne, når hun skal flytte hjem igen :inlove:

Jeg fik taget en del billeder og en lille video. Håber ikke det gør noget at jeg spammer jer lidt. Men det der med at tage et billede af hver killing - glem det! Det er ganske umuligt, når man kun har to hænder og er alene om det :tihi:

[video=youtube_share;4UBSeTp_PcE]Ranas killinger 5 uger - YouTube

Årh:smelter: Der er rigtig gang i de små grå nuu:tihi:

(Jeg ved godt, at de er blå, men det klinger ikke lige så godt;))

Hold nu helt op hvor ER de skønne :wehuu: