Min Rose er væk

:ked:ROSE EFTERLYST! :frowning: :frowning: :frowning: :frowning:
Hun har ikke været hjemme i nat, og hun kommer ALTID når jeg kalder. Jeg har ledt og kaldt i mange timer, både i går aftes og nu til morgen. Jeg har haft vinduet til at stå åben til hende. Hun er efterlyst i katteregistret og alle lokale dyrlæger er varskoet. Jeg har adviseret i området omkring mig og hængt løbesedler op.
Kære lille Rose… Kom nu godt hjem igen!!! :frowning: :frowning: :frowning:

Åh nej… :blegne:
Håber hun bare er på eventyr, og kommer hjem lige om lidt :kryds::kryds::kryds::kryds:

Hun kommer hjem!!

:kram:

Nej altså :frowning: - forhåbentligt finder hun hurtigt hjem igen.
:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Ufff! Der er vel ike nogen steder hun kan være blevet lukket inde ved et uheld?
:kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe:

:kryds: for at hun kommer hjem igen … :kryds:

Krydser alt hvad jeg kan for at hun kommer hjem igen snart :kryds:

Hun skal nok komme hjem :kryds:

Jeg er simpelthen helt ødelagt indeni… og forfrossen.
Jeg har kaldt og ledt og ledt og kaldt… ikke så meget som et miv har jeg hørt :ked: Jeg havde ikke tænkt på at hun er en tillidsfuld lille mis, så hen måske er gået med nogen hjem??? Men ALLE i området kender mig og mine katte, da jeg er den eneste der går tur med dem, og den eneste der har andet end huskatte.
Når jeg har fået lidt mad og varmen, går jeg igen. Hun skal simpelthen komme hjem igen den lille strik.

har du billede og område så dem der bor i det rigtige område kan holde øje med om de ser hende?

Måske er hun bare på eventyr. Min Isis var væk tre dage på et tidspunkt, og selvom alle kender mig og mine katte, og jeg var ude at kalde i et større område, så fandt jeg hende ikke. Hun kom bare selv hjem lige pludselig, som om hun bare lige havde været ude et lille smut. Bastian lavede samme stunt, blot var han væk i 4 dage. Vi bankede på hos samtlige i hele byen, og ledte alle vegne, uden at finde ham. Han kom hjem af sig selv en tidlig morgen, også som om han bare havde været væk i 10 min.

Åh hvor jeg håber Rose meget snart kommer hjem igen :kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe:

Puha for en gyser. :S - Men heldigvis bekymrer vi os ofte langt mere end vi har grund til! Jeg håber og tror at Rose er okay og snart er hjemme hos dig igen. :slight_smile: :kryds:

Jep. Der er omdelt sedler og sat flyers op ved købmanden med bileder på.

Åhnej, det er så hårdt når de ikke kommer hjem som de skal… jeg krydser alt hvad jeg kan…

Håber hun er lige rundt hjørnet og snart er hjemme! :kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: for at hun snart er hjemme igen

Åh nej :ked: stakkels lille blå rose…
Håber hun snart bliver fundet :kryds: :kryds: :kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds: for at hun snart er hjemme.