Min Rose er væk

Du har ret, Camilla. Jeg havde bare overset, at Rose havde sit eget album, så jeg tog det blandede… :dokdok:

Det virker da her. :slight_smile:

[QUOTE=DK Sugieh;734740]Jeg har nu haft fat i en clairvoriant. Hun har fået billede af Rose, og jeg fik en god snak med hende. Hun har tydeligvis selv kat, hvilket er rart fofr så ved hun hvordan det river i hjertet.

Hun vil i aften se om hun kan finde Rose, eller give nogle oplysninger på hvor hun måske befinder sig.
Jeg er egentligt skeptisk, men ALT skal prøves for at få min Rose hjem igen :ked:
Jeg ser hele tiden den lille hvide mis komme løbende, når jeg kalder på hende, men det er bare mine øjne der spiller mig et pus :([/QUOTE]

Jeg ville også give det et forsøg, hvis det var mig. Uanset om man tror på det eller ej, kan det jo i hvert fald ikke skade nogen. Og selvfølgelig skal alt da prøves i sådan en situation :trøste:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

Jeg vi fortæle, at jeg har fået hint, der måske kan føre mig til Rose. Måske uden liv, måske med… Men jeg har fået opysninger som ingen kunne give mig… så mit håb er der… Jeg behøver dagslys og en lille hilsen op til vor Herre…

Uh… forhåbentlig MED liv. Men… skulle det værste ske og det er uden, så alene det at få vished.

Jeg har dig - og Rose - i mine tanker!

:bebe::kryds:

Tigger og ber også med… tak for alle jeres tanker og trøst… måske er det “bare” virituelt, men det varmer sådan at I tænker på os. TAK!

:kryds: :kryds: :kryds:

Håber morgendagen bringer godt nyt…

:kram:

:kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: :kryds:

Sender mange positive tanker og :kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

:kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe::kryds::bebe:

:bebe::bebe::bebe::bebe::bebe::bebe::bebe:
Lad nu Rose komme helskindet hjem.
Hun er MEGET savnet!!!
:bebe::bebe::bebe::bebe::bebe::bebe::bebe:

:kryds: :kryds: :kryds:

Krydser alt hvad jeg har, for at Rose kommer helskindet hjem … SNART!
Håber dit natlige hint, giver pote :bebe:

Kom så Rose…

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Åh, lille Rose. Jeg håber inderligt at du kommer hjem igen. :bebe:

:kryds: :kryds: :kryds: håber du snart finder hende :kryds::kryds::kryds:

100 millioner gange -jegkrydser for at hun snart kommer sikkert hjem.
Stakkels dig det må være et mareridt.:kram:

Du og Rose er meget i mine tanker.

Jeg håber, at din Rose snart finder sikkert hjem til dig igen og sender dig et
kæmpe :kram: som jeg er sikker på, du godt kan bruge lige nu.

Årh jeg havde sådan håbet på der var ET eller andet nyt nu :frowning:

Rose, kom nu frem!!!