Min Rose er væk

Stakkels, stakkels dig og Rose! :trøste:

Jeg ved ikke om dette kan hjælpe jer:
Her på http://www.clairvoyantforeningen.dk/ kan du under emne>forsvundet i højre menuen finde telefonnumre til klarsynede mennesker der evt. kan hjælpe med at finde Rose

Kærligst Maria
:hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=DK Sugieh;734094]Jeg bor som andet sidste hus på en blind grusvej, og min anden nabo( hende der fik “Jokies”) er pensionist, og holder en del øje med, hvem der hommer her. Det er af gode grunde ikke ret mange, da vejen ikke fører nogen steder hen.

Jeg har spurgt både hende og den “nabo” der havde set ræven, og der har umiddelbart ikke været andre på vejen end os der bor her. Jeg har en aftale med den ene bonde om at komme i hans stalde i morgen tidlig for at se om hun skulle sidde og gemme sig. Jeg måtte desvære ikke komme idag, hvorfor ved jeg ikke.
Jeg håber hun sidder og trygger sig og bare ikke tør komme frem :bebe:[/QUOTE]

Heller ingen post eller pakkebud?

Eller naboenn med gården? Bpr han på samme vej? Har han haft hentet noget? En død gris f. eks.?

Ihh… Ræve er altså i virkeligheden søde dyr…

Se her:
ChickenMan med Kettu (ræven).


Og kære Luise… Mens du venter på lille Rose - kan du læse et lille kapitel om ræve…og prinser… Roser og bånd…

Kapitel 21 fra “Den lille Prins” - verdens vigtigste historie

http://www.angelfire.com/hi/littleprince/framechapter21.html

Åh, hvor jeg håber at hun kommer hjem i god behold. Herhjemme krydser vi hænder og poter. :kryds: :kryds: :kryds:

[QUOTE=housecoat;734132]Stakkels, stakkels dig og Rose! :trøste:

Jeg ved ikke om dette kan hjælpe jer:
Her på http://www.clairvoyantforeningen.dk/ kan du under emne>forsvundet i højre menuen finde telefonnumre til klarsynede mennesker der evt. kan hjælpe med at finde Rose

Kærligst Maria
:hjerte::hjerte::hjerte:[/QUOTE]

Tusind tak… vil prøve at ringe i morgen :slight_smile:

[QUOTE=TrekkieGrrrl;734134]Heller ingen post eller pakkebud?

Eller naboenn med gården? Bpr han på samme vej? Har han haft hentet noget? En død gris f. eks.?[/QUOTE]

Ikke umiddelbart i det tidsrum hun forsvandt. Jeg havde hende siddende på min vaskemaskine kl 16.15 og da jeg kaldte på dem (de legede udenfor mit hus) var klokken omkring 17.00 De har ikke sådan villet ud pga. vejret, men i fredags ville de gerne og da de så alle var der og legede lige udenfor, ja så gav jeg dem lov. :doh::dokdok::argh:

[QUOTE=KartoffelChips;734137]Ihh… Ræve er altså i virkeligheden søde dyr…

Og kære Luise… Mens du venter på lille Rose - kan du læse et lille kapitel om ræve…og prinser… Roser og bånd…
[/QUOTE]

Tak for det dejlige billede… Ja, Den lille prins trækker altså vand her, HVER gang :ups:

:love2: Kære alle.

Tusind tak for knusere, trøst og opmundrende ord. Det varmer at I tænker på mig og misserne.

Er der nyt, skal I blive nogle af de første der får besked :slight_smile:

Mange tak :slight_smile:

Fortsat :kryds: :kryds: :kryds: :kryds: for at hun snart kommer hjem igen

Jeg har nu haft fat i en clairvoriant. Hun har fået billede af Rose, og jeg fik en god snak med hende. Hun har tydeligvis selv kat, hvilket er rart fofr så ved hun hvordan det river i hjertet.

Hun vil i aften se om hun kan finde Rose, eller give nogle oplysninger på hvor hun måske befinder sig.
Jeg er egentligt skeptisk, men ALT skal prøves for at få min Rose hjem igen :ked:
Jeg ser hele tiden den lille hvide mis komme løbende, når jeg kalder på hende, men det er bare mine øjne der spiller mig et pus :frowning:

Hvor er det altså bare træls, selvom jeg ikke har skrevet i tråden, så har i været i mine tanker mange gange, og jeg tjekker hvergang om hun er kommet hjem, når der kommer et nyt indlæg i tråden.

For mange år siden var vores Fuppe blevet væk.
Han var væk i 5 dage, og vi var meget bekymret for ham - samt at vi stod lige for at skulle på ferie i Island i en uge. Vi snakkede om at aflyse hvis han ikke dukkede op.
Vi ledte overalt, kaldte, gennemtrawlede den lille skov/mose hvor han elskede at være, satte sedler op - alt.

I desperation ringede Michael til en clairvoyant 2 dage før vi skulle rejse.
Han fortalte Michael at Fuppe var i god behold, at han var på en mark bag skoven og vandet.
Og at han var på vej hjemad efter en god jagttur, og ville komme når vejret skiftede.

Samme nat kom Fuppe hjem.
Gennemblødt, for det var begyndt at regne efter at have været sol og sommer i flere dage.

Så tro på det!

Jeg håber inderligt, at hun snart kommer hjem igen - kan godt føle, hvordan du har det nu.

:kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds::kryds:

:knuser::knuser:

[QUOTE=DK Sugieh;734740]Jeg har nu haft fat i en clairvoriant. Hun har fået billede af Rose, og jeg fik en god snak med hende. Hun har tydeligvis selv kat, hvilket er rart fofr så ved hun hvordan det river i hjertet.

Hun vil i aften se om hun kan finde Rose, eller give nogle oplysninger på hvor hun måske befinder sig.
Jeg er egentligt skeptisk, men ALT skal prøves for at få min Rose hjem igen :ked:
Jeg ser hele tiden den lille hvide mis komme løbende, når jeg kalder på hende, men det er bare mine øjne der spiller mig et pus :([/QUOTE]

Må jeg bede om et billede af Rose?

Har sat og læst med og har håbet hver gang der var et nyt indlæg at hun nu endelig var kommet hjem i god behold :frowning: Jeg håber virkelig at hun kommer hjem i aften i god behold, så du kan få lidt ro igen, der er ikke noget mere forfærtelig når ens kære er væk, huske tydligt da Lucas var alene i 5 min skulle lige over til naboen med noget, og da jeg kom hjem igen kunne jeg godt se på Lucas at der var noget, men han sagde at der ikke var noget… efter en time hvor det var tid til godbidder kom Kurt pludslig ikke…??? Det lignede ham ikke, og jeg gik rundt og ledte efter ham… efter lidt tid kom Lucas stille og ked af det og fortalte at han var blevet sur på Kurt fordi Kurt ville lege og han bed hami fingeren, så han smed ham altså ud…??? HVAD!! gik fuldstændig i panik og skældte Lucas ud, som jeg også fik dårlig samvittighed over… heldigvis var Kurt “bare” smuttet over til den anden nabo da døren stod åben, og han lagde i hendes sofa og var blevet gode venner med hende… Puha… selvom det kun var et par timer han var “væk” var det forfærtlig, og slut med at Lucas er alene i et par minutter med kattene…

Krydser finger for at Rose kommer hjem lige om lidt og nusser dig

Du kan under sugiehs profil finde et album med billeder af Rose

Der er ikke navne på, men det er hende her - smukke, dejlige Rose. :hjerte:

Der er da navne på hvert album? :slight_smile:

Linket virker ikke

Her er min lille Rose:hjerte::hjerte::hjerte: Lycky går og kalder på hende, jeg kan ikke hakke det, og bare fordi jeg synes de skulle have lov at lege:doh::doh::doh:

Jeg har ledt efter et indlæg jeg kan huske jeg så på kattegalleri for et par år siden, det var en, hvis kat (også) var løbet hjemmefra.

En bekendt af hende ringede hende op og fortalte, hvor katten var, noget med under en bro… kan desværre ikke finde det, som jeg husker det var den clairvoyante ikke informeret om at katten var væk, men ringede af sig selv.
Måske det ligger i mine mails i kattegalleri, jeg leder videre mens jeg :kryds:er fingre

:slight_smile:

Uh, altså… hver gang jeg kigger her, håber jeg bare sådan at den lille pige nu er kommet hjem :ked:
Sender mange tanker til den lille mus der er ude på egen pote. Håber hun snart finder hjem :kryds: :kryds:

Ej… Rose og Lucky… !!
Det er så tydeligt, at genpuljen Lucky og Acosta stammer fra er den samme! En hunkat at putte med - og hun må gøre hvadsomhelst - lykken bliver ikke større!.. :slight_smile: