Min skønne nye dreng

Tillykke med din flotte dreng :hjerte:… Min bror har haft en smuksak lige magen til , han kunne snakke utroligt højt , gør han også det :?

Mon ikke! hold da op for en skrigeballon :tihi:
Han nægter at spise sit tørfoder (gjorde han også hos opdrætter) og han vil kun spise kyllinge-vådfoder hvis der er en klat hytteost på…og selv da slikker han hytteosten af og skriger på mere…går vi ud i køkkenet og nærmer os køleskabet, så kommer han løbende og skriger på mere hytteost… :argh: lige p.t. står der 7 skåle på gulvet…2 varianter tørfoder og 5 varianter vådfoder…alle med en klat hytteost…vil han røre det? nix! :doh:

Update vedr. sammenføringen: Vívil er vist blevet træt af at Artos ikke lugter som de andre…så Vívil tog sagen i egen pote og slikkede ham “ren” :wehuu: YES! :thumbup:

Klassisk eksempel på, hvor hurtigt en kat kan få opdraget et menneske -høhø-høhø-høhø

Hvor er han vidunderlig. -wehuu -wehuu
Tillykke med ham. -forelsket

-LOL Det har du ret i og han har haft det ekstra nemt, fordi eg begynder at blive rigtig bekymret for ham…næste sekund guffer han store mængder af kyllng…men stadig ingen interesse for tørfoderet…suk!

så kræsen er Mini (heldigvis) ikke. har han ikke fået tørkost der hvor du har fået ham fra?

min veninde og hendes kæreste har også haft deres problemer med at få deres hund til at spise tørkost fordi de levede af menneskemad, især kinesisk . men han er begyndt at spise det nu, men der gik flere måneder før han overgav sig. :venter::venter:

Han er dog den fiiiineste bette dreng:wehuu:

[QUOTE=Mette Stevnsborg;185476]så kræsen er Mini (heldigvis) ikke. har han ikke fået tørkost der hvor du har fået ham fra?

min veninde og hendes kæreste har også haft deres problemer med at få deres hund til at spise tørkost fordi de levede af menneskemad, især kinesisk . men han er begyndt at spise det nu, men der gik flere måneder før han overgav sig. :venter::venter:[/QUOTE]

Han har skam fået tørkost hos opdrætteren og får den samme slags her…men hun sagde at han havde svært ved at spise tørkosten i modsætning til hans søskende…han spiser fint vådfoder, så det er ikke appetiten der fejler…lige nu får han vådfoder 3 gange om dagen og er han sulten så står hans tørkost fremme…så må han sku spise den…for han fejler absolut ingenting…

Trøst dig med, at du så har mindre risiko for at rende ind i problemer med blærebetændelse :slight_smile: Så længe han får god fuldkost som vådfoder, er problemet ikke så stort. Hvis du så får fat på noget god, tørret guf (typisk beregnet til hunde), der kan hjælpe hans bisser, så er han godt kørende :thumbup:

Tillykke med ham, han er totalt lækker, wow hvor er han gudesmuk… lige til at kysse/kramme :inlove::wehuu::hjerte:
Jeg syntes du skal tage det stille og roligt med tørfoderet… det skal nok komme. Det er slet ikke ualmindeligt at killingerne ikke vil æde det de fik hos opdrætteren når de kommer ud til deres nye hjem… :S men, alt er også en omvæltning, og han skal lige falde til og så vil han nok vise interesse for tørfoderet… du kan jo lade en lille skål stå fremme til ham :slight_smile:

du kan prøve at bløde tørfoderet op i noget vand, og se om han så gider spise det? det ser ikke så lækkert ud, men det bruges til killinger der skal vende sig til fast føde. (håber ikke du tager det som kritik, vil bare hjælpe:))

HOLD OP EN CHARMEBØF :savle: Han er godt nok dejlig:wehuu:

Har endda prøvet at blande det op i vådfoderet…nix du! Fik en stor skideballe fra ham…Feline Porta med kylling eller sensitive (kylling og ris) er det eneste der glider ned…hvis der altså er hytteost på (fatter ikke at han er så vild med hytteost). Han spiser ca. 200gram af det om dagen…(bare rolig, tager det ikke som kritik :p)

Et par billeder, taget over week-enden. Jeg synes sammenføringen har været en success :thumbup:

Ja, man kan da vist roligt sige, at lillemanden er accepteret.

Skønne billeder

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

Tillykke med ham, hvor ser han bare nuser ud :wehuu:

Herlige billeder, ja man må sige det er en stor succes :wehuu::wehuu::wehuu:

:argh::argh::argh::argh: det er da godt nok en stædig bette en du har fået fat i der :besvimer::besvimer:

Ja mon ikke! Der står tørfoder fremme, hvis han nu skulle få lyst til det…tror det kommer senere…gidder ikke bekymre mig sååå meget om det, han spiser godt, går på bakke og drikker normalt…køber nogle prøveposer af forskelligt tørfoder i morgen, så får vi se…

Ih hvor er han fin og sikke nogle flotte blå øjne
Hilsen Lisbeth