I går mandag 10/2
Til aften vil min smil knap ikke virke
Den under opslag
Men så her i nat
Er det i ring ikke også anderledes
Gå man ind og tilføjer tegn -smil ligende er det også anderledes
I går mandag 10/2
Til aften vil min smil knap ikke virke
Den under opslag
Men så her i nat
Gå man ind og tilføjer tegn -smil ligende er det også anderledes
Som admin får jeg en besked om, at der er et af vores plugins (jeg antager, det må være smiley-knappen), der skal opdateres. Den besked får @RuneS forhåbentlig også. Jeg ved, at @Lykke har givet ham besked om problemerne i går, men jeg ved ikke, om den seneste tilføjelse først er kommet til efter. Men mon ikke, han kigger på det.
Jeg er i hvert fald nødt til at melde pas, når det gælder det tekniske
Det forstår jeg godt
Det gør jeg også selv
Min besked skulle ikke læses som hast
Tag det roligt
Og den smiley knap man trykker på er ikke helt den der kommer frem smil bliver til meget griner
Det forstår jeg ikke, hvad du mener med? Men de skriver, at deres emojis er blevet opdateret. Præcis hvordan ved jeg ikke.
Mine emojis virker heller ikke, når jeg vil reagere på et indlæg.
Vi bruger/har brugt et plugin til reactions, som ikke har været opdateret i lang tid. Den seneste opdatering af discourse selv har haft en ændring som gør det gamle plugin ikke længere virker. De henviser til et andet plugin som skulle kunne noget af det samme, det vil jeg prøve at kigge på i aften
Tænker det her
Trykker her
Så finder jeg denne jeg vil bruge
Jeg er med på, hvad du mener nu. Det kan vi nok ikke gøre så meget ved. Man må nok bare vænne sig til, hvordan de reagerer og ser ud. Det synes jeg faktisk, man oplever i mange sammenhænge - fx Facebook - at der ikke er helt overensstemmelse mellem det, man trykker på, og det, der bliver vist.
Helt i orden
Bare først gang jeg har oplevet det, derfor undrer det mig lidt
Den du får er en smiley fra det gamle KG, som er lagt herinde. Så jeg vil tro de har samme kode, og den vi selv har lagt ind er den, der ‘vinder’.
Jeg håber, det giver mening
Det gør det i hvert fald for mig
Så giver det helt mening for mig
Tak
@RuneS har tryllet. Vi kan nu igen reagere med emojis. På mobilen skal man holde like-knappen nede, så får man valgmulighederne. Jeg ved endnu ikke, hvad man gør på pc, men det finder I nok ud af.
Det er lige nu default-versionen. Vi kan vælge andre. Men lad os prøve det, som det er og se,om vi mangler noget, eller noget skal fjernes.
Og som en tillægsgevinst kan nan nu se, hvem der har reageret, hvis man trykker på emojis. Men det har I nok opdaget.