Min sort-hvide ko-kat

som på tavlen hedder Balihai’s She’s the One
Det er lang tid siden jeg har vist billeder af enebarnet, hun er svær at tage billeder af hun er i dag 12½ uge…og keder sig lidt for hun vil gerne have ligestillede at lege med, men det bliver der rodet bod på i hendes nye hjem.
Jeg vedhæfter et billede af mor Delle, behøver jeg at sige at hun støvsuger alt hvad der er spiseligt :slight_smile:

Årh altså, hvor er hun bare nuttet. Og hendes mor er også rigtig dejlig :wehuu:

Hvor er hun altså bare sød, og hendes mor ligeså.
Hilsen Lisbeth

Nu er jeg :besvimer: hvilken skønhed.

Hvem der havde en ko-kat…:wehuu:

Nååå hvor ser hun dejlig ud. :wehuu:
ER hun i familie med Nunuu som også støvsuger madskålen :høhø:

Dejligt, at den lille “kalv” får legekammerater:thumbup: Kender vi måske til hendes nye hjem herinde… :wink:
Men jeg falder allermest for mor Delle - hendes farver minder mig om en Dalle. De der exo-med-hvidt, så er jeg bare leveret :wehuu:

Birthe :), nej hun er ikke i familie med Nunuu, kun stamnavnet Ocalicos ligger på både Nunuu og den lille her, men med andre linier bag :slight_smile: men måske længere tilbage :slight_smile:

Misi, mor Delle er også dejlig :slight_smile: men jeg har aldrig fået en fortynding efter Titanic ( faren) til trods for at der ligger en enkelt synlig fortynding på hans tavle jeg er selv mest til fortynding :slight_smile:

Hvor er hun bare skøn Lise :hjerte::hjerte::hjerte: Hun bliver bare dejligere og dejligere jo ældre hun bliver.

Hendes mor har jeg altid været vild med, men det ved du jo :stuck_out_tongue:

Diana, lilletøsen er sån lidt andet :slight_smile: måske er det svært at vurdere hende lige nu men jeg tror nok hun skal vokse sig køn :slight_smile: og du kender linierne :)…tak til alle, det bliver alligevel underligt når hun flytter for hun er den eneste killing jeg har haft i år LOL men jeg ved at hun får det godt hos ny ejer :slight_smile: og det er trods alt det vigtigste…

Nååårh hun er bare smuk Lise…

Tusind tak Elisabeth :slight_smile:

Hvor ser hun smuk ud :wehuu:

Tusind Tak christina, hun er ihvertfald en lille frækkert, de små ben trumler hen over gulvet i en vældig fart når der skal laves ballade…

hun er aldeles bedårende, men hun slår ikke mormissen…wow

Tak Bente, mor er jo voksen Bente, hun har nu også en fantastisk far for det er min Titanic fra Spanien så jeg er sikker på at hun bliver mindst bliver lige så god som mor :)…måske er hun ikke lige så fotogen…nogle katte er ikke fotogene, men selv er jeg da også til fortyndinger men sådan en kom altså ikke, hun er jo enebarn fordi kuldsøster/bror gik til ved fødslen…og det var også en sort-hvid harlekin

ja, jeg ved det…men de der blå-creme, med mere eller mindre hvidt, de slår ALT i min verden… :wehuu::wehuu::wehuu:
håber der kommer en lille tortie van til mig på fredag:kryds::kryds::kryds:

Blåtortie-hvid er min ynglingsfarve :slight_smile: jeg har 3 af slagsen( dog med striber og en med sølv og de er exoer)
jeg syntes helt bestemt at Delle har et vidunderligt udtryk jeg sad lige og kiggede billeder af hende da hun var lille og hun var en lille dukke, hun har nogle skønne øjne og øjenfarve :slight_smile: jeg tror min lille pige er en mellemting af mor og far, men vi må jo se udviklingsmæssigt, en kan jo blive overrasket :slight_smile:
Pøj pøj med fødslen, jeg har lært ikke at sætte forhåbningerne for højt for så bliver man bare skuffet, sjælent får man det man ønsker sig.

Du, det er set før, at der bliver født en ikke-levedygtig killing ved siden af et pragteksemplar!
Jeg ved ikke, om det helt kan sammenlignes, men da Dallemusen (der ligner Dellemor lidt) fik en alt for lille killing, der døde, og en levedygtig sort dreng, så blev han opfostret af far-missens pasning efter alle kunstens regler, og af opdrættermors flaske - og han er bare den skønneste dreng i dag!
Så jeg kan godt se, at det er hårdt at være opdrætter. Men hvor kommer der dog nogle mirakuløse resultater hen ad vejen.
Så jeg krydser fingre for alle fladsnude-freaks, der venter killinger :kryds:

Misi, nej den der blev født først fejlede ikke noget den var stor og fin men Delle var ALT for lang tid om at få den ud, desværre og vi kunne intet gøre, Delle er en dejlig stor kat men jeg må indrømme at hun ikke er den bedste føder, tror hun har for svage veer men planen er at jeg vil prøve hende en sidste gang og hvis uheldet er ude må hun så steriliseres…jeg har også haft små killinger helt ned på 50 gram der har overlevet så det har ikke altid noget med størrelse at gøre…

Ja Milo er bare en lækker dreng…han er SÅ kærlig…og en rigtig smuksak