Min Sugieh ❤️

Sugieh har været med herinde ligeså lang tid som jeg. I har fået små historier, billeder og det er blevet til mange.
Nu kommer den sidste.
Sugieh købte jeg, da jeg blev alene. Jeg havde i mange år villet have en siameser, og det blev der, hvor jeg alene kunne træffe det valg. Hun var uden stamtavle, men jeg var ligeglad, hun var siameser i mine øjne. BYB-kat når de er bedst, men det betød ikke noget, og det har det aldrig gjort. :heart:
Så den lille skarnsunge flyttede ind, med alt der hører med, når man får killing.
Hun var den lille “engel” der kom på det helt rigtige tidspunkt, hvor mit liv ikke var meget værd. Hun var utallige gange min lille skygge på de dårlige dage. En lille spasmager, der altid fandt på ting, der alligevel kunne bringe smil og latter frem. :sunflower:
Hun fik et enkelt kuld, før jeg bevægede mig over til katte med stamtavle. Men sikke en lille mor hun var. Det lå hende i alle årerne meget på sinde, at hjælpe mine andre mødre, når de havde små. Sugieh endte med i mange år, at være matriarken, der styrede flokken med sine små jernpoter. Det gjorde hun godt, og samtidig var den lille killing i hende aldrig langt væk. Hun ville gerne sutte på øreflip til det sidste. :woozy_face:
Det var ganske naturligt hendes navn også blev mit stamnavn, hun var jo ophavet til alt det der siden er kommet… :smiling_face_with_three_hearts:

Sugieh var alt det man kunne ønske sig af en sjæleven, selvom hun også kom til næsten at foretrække Lars, var hun altid først på min brystkasse, når sofaen blev indtaget.
Sugieh er lagt til at sove nu. :rainbow::heart:
Det har været undervejs nogen tid.
Jeg græder over, hun ikke er her længere, for hun er savnet, men jeg mindes med glæde de 15 år, jeg fik lov at have hende. :heart:
Hendes tid var nu, og det er ok!
Så tak for nu Sugieh, du har en stor papkasse i mit hjerte med alt du var. :heart:

Og vores sidste tur i dag, hvor vi holdte i mosen og snakkede om alle vores år sammen :smiling_face_with_three_hearts:

25 Synes om

Det er umådeligt vemodigt, for Sugieh har været en del af Kattegale gennem hele min tid her, men selv de største stjerner brænder ud til sidst. :cry:
Hvil i fred, smukke pige. Du havde måske ikke papirerne, men fik alligevel sat enorme potespor… :heart:
:lys:

1 Synes om

Det gør mig meget ondt Luise, at du/I nu måtte sige farvel til Sugieh

Stort :kram: til dig/jer

God rejse Sugieh :lys:

1 Synes om

:kram:

Der er ingen tvivl om, at Sugieh har sat spor i mange hjerter :hjerte:

1 Synes om

Det gør mig meget ondt :kram:

Sugieh :lys:

Du skal vide at Sugieh fangede mig med sin hale da jeg kom på kattegale :heart:
Og det er din Sugieh :lazykitty: skyld jeg har sat siamesiser på lisen over ønske katte
Tak @_DK_Sugieh for du har fortalt om Sugieh :heart:

1 Synes om

Det gør mig ondt, hun har sæt kæmpe store poteaftryk her på kattegale :smiling_face_with_three_hearts:

God rejse smukke Sugieh, og hils når du kommer frem :dove::heart_hands:

1 Synes om

Kæmpe :kram: Det gør mig ondt at jeres tid sammen måtte stoppe nu.

En fin alder hun fik, selvom vi jo altid vil synes det var for tidligt at sige farvel. Sugieh var, som de andre siger, en stor del af kattegale, og efterlader os med mange skønne minder. Farvel søde Sugieh :lys:

1 Synes om

Åh… Tud… :sob: (bogstaveligt talt :see_no_evil: )
I er heldige, at I har haft hinanden. :heart: Må hun hvile i fred. :lys:

1 Synes om

Sugieh var en af de katte, man kendte, selv om man aldrig havde mødt hende. En stjerne - ikke mindst på grund af hendes ejers store kærlighed i beretningerne om hende :heart:

Hvil i fred, Grand Old Dame :lys:

1 Synes om

Det gør mig så ondt for dig/jer :kram:

1 Synes om

Et kæmpe kram til dig Luise :kram:
Sugieh :lys:

1 Synes om

1 Synes om

Kære Louise

Det gør mig så ondt :broken_heart:

Jeg ved alt om hvor hårdt det er at sige farvel til en helt speciel kat, og det ved jeg at Sugieh var for dig.
Græd du bare bare i dag og nyd herefter alle de gode minder hun har givet dig.

1 Synes om

Det gør mig ondt. :kram: til Louise.
Hvil i fred Sugieh :lys:

1 Synes om

Jeg får tårer i øjnene, når jeg læser dit indlæg. Det er jo som at miste et nært familiemedlem.

1 Synes om

Uanset at du ved, hun har haft et pragtfuldt liv hos dig og i de senere år også hos Lars, så gør det ondt at miste én, man har skabt så mange minder sammen med :kram:

Hun var noget helt specielt og hun har sat nogle dybe potespor både hos jer, på Kattegale, men absolut også hos alle de killinger, hun har været med til at opdrage gennem årene :hjerte: :hjerte:

God rejse, skønne pige :lys:

1 Synes om

:ked: Det gør mig ondt. Kom ind på KG og så denne tråd øverst og udbrød “Ååååh nej”. Men hvor er det et fint skriv hun får med på vejen.

God tur over broen Sugieh :lys: og hils på den anden side.

:kram:

1 Synes om

Man mister en lille smule af sig selv :cry:

God rejse, Sugieh :lys:

1 Synes om

Det gør mig ondt :lys:

Hun har sat dybe :pote: spor :hjerte:

1 Synes om

Det gør mig meget ondt, men hun fik er godt, langt liv sammen med dig og mere kan man ikke ønske :heart::heart::heart:

1 Synes om