Min umulige kat (Tv program)

Ser i det?..
Og hvad synes i:) Jeg synes, uden at have set meget mere end 1 program, at han er dygtig, ham som tager ud og giver råd…
Men er helt sikker på at flere her fra kattegale, kunne gøre nøjagtig det samme:)

hvilken kanal sender det og hvornår?

Animal planet, og lige nu kører der noget:)

I den første del af showet, var der en meget skræmt kat, som angreb alt og alle… Kæresten turde ikke sove der, og hans hund blev nærmest spist.
Efter at ham gutten som er “cat whisper” rådede dem til at lege med ham, og købe et kradsetræ, så han kunne komme op i højden hjalp det… Efter nogen uger, så turde katten komme rundt, de kunne lege med ham uden at han angreb, og tilsidst kunne kæresten og hans hund være der, og de kunne få gæster igen… Tænk så lidt skal der til for at redde et håbløst tilfælde, og give dem deres kat tilbage:)

Lyder som en ren mirakelmager jo - gid jeg havde de evner til sådan et svinge en tryllestav. Om andre på kattegale kan det ved jeg ikke, men jeg kan i hvert tilfælde ikke udrette den slags mirakler desværre. Jeg træner dem i stedet for. ejerne altså - LOL

:slight_smile:

Nej spøg til side - jeg kender ham ikke

Det var også mest ejerene han gik efter, for det var dem som skulle lærer at håndtere deres kat:)

Katte kan jeg desværre ikke træne, men hunde derimod kan jeg sagtens. Jeg har trænet hunde i rigtig mange år efterhånden med henblik på MP arbejde.

  • dog lyder det spændende med kattene, men mon ikke sund fornuft kan gøre tricket i de fleste tilfælde.

[video]http://animal.discovery.com/videos/my-cat-from-hell-supertease.html[/video]

I får lige lidt flere links:)
http://animal.discovery.com/videos/my-cat-from-hell-how-to-handle-scared-cats.html
http://animal.discovery.com/tv/my-cat-from-hell/
Så kan i se flere klip :slight_smile:

Orv, det ser ellers spændende ud…

Det glæder jeg mig til at se - bare han ikke er en straffende uoplyst idiot som deres Hundehvisker, så er jeg glad for al positiv fokus på katte

PS så lige ham selv - LOL det kalder jeg skisme en alternativ kattetræner af udseende - sejt at han ser sådan ud. Jeg glæder mig til at se det

I det ene afsnit, siger han, at han normalt ikke bruger hans metoder til at afstraffe, men indlære. også havde de sådan en blæser/sprøjte ting, og hvergang katten kom tæt på døren, blæste den…

Ja, han er meget dygtig. Programmet sendes kl 12 hver lørdag…jeg skal se det.

Men med hovedtelefoner på…for det er for stærke sager til mine katte;)

Også her - sådan skal man da bare se ud, når man både skal være rockmusiker og katteadfærdsekspert. :høhø:

LOl ja det er en helt vild kombination - har ikke set det endnu, men hatten af for hans udseende - ham tør katte kun lytte til:-)

Jeg ville ønske jeg havde animal planet så jeg kunne kigge med, men desværre rækker penge pungen ikke til at updragere vores yousee så meget :S
Det er ikke til at finde dem online noget sted ?

Mna kan da se ham Millan så mon ikke man også kan se ham her på nettet?

Blunky har lagt links ind tidligere i tråden.

Linkene viser kun teasers. Altså kort beskrivelse for at gøre folk nysgerrige.

Anyways, jeg snakkede med yousee og fik koblet HD pakken på istedet for at opdragere fra grundpakken(25 kanaler) til fuldpakken (61 kanaler). Så så jeg slap med 100kr ekstra om måneden istedet for 250 ekstra og har så fået både animal planet, discovery og mtv som jeg gerne ville have…

:sorry: Havde ikke tjekket selv :ups: