så er årets hyggeligste hobbyudstilling annonceret
Hobbyudstilling
Søndag den 30 November 2014 afholder MinVenKatten Odense Hobbyudstilling i FKS Hallen, Tranehøjen 5, Dyrup, 5250 Odense SV
Tema JUL
Hver med til at kæmpe om titlen som:
MIS ODENSE
Få del i de mange dejlige præmier
Få en hyggelig dag med andre kattevenner
Hver med til at støtte en god sag. Overskuddet går til driften af MinVenKatten´s internat i Odense. Bl.a. til leukæmi og aids-testning af de katte der kommer ind på internatet.
alle oplysninger står på deres hjemme side
viggo og jeg ser frem til at se rigtig mange kendte ansigter herinde fra
Har lovet gamle Spike dreng at han må komme med på hobby udstilling og hygge med publikum som han bare elsker.
sidste gang vi var afsted var han kun i buret da vi spiste morgen og middags mad . Ellers synes at det livet var bedst når man solede sig i publikums opmærksomhed
Så håber min mor kan den dag og evt Jaqueline så laver vi en tøse tur.
øhh det ved jeg faktisk ikke, jeg prøver lige at se om jeg kan hitte ud af det over weekenden - mener den plejer at ligge på 25 kr, men vi må hellere være helt sikker, så vi ikke laver falsk reklame
Hvis man gerne vil have mange publikummer, skal man huske at oplyse den slags. Især fordi det jo som regel er så rørende billigt, at man snildt kan slæbe hele familien med uden at vælte budgettet.
Husmis er også velkomne på MVK’s hobbyudstillinger. Savannah 51 vil lægge hele udstillingen ned og vinde det hele. Som jeg ser hende NU, vil hun sagtens kunne udstilles, bare der er nogen at køsse på:rock:
Drop det … den får I alligevel ikke!
Påtænker nemlig udstillingsdebut til Saxo… og hvem kan stå for et kulsort konstant storspindende pelsdyr med knaldende orange øjne??? Især når samme pelsdyr ankommer i en delvist udvokset semi-løveklipning
Det er afgjort ikke for at devaluere en hobbyudstilling, at jeg vælger at udstille en kat, der er alt andet end i kondition!
MEN - et eller andet sted skal han jo starte, og helst inden han når at fylde tre år… og hobbyshows er suveræne til at teste, hvordan en ikke.udstillingsvant kat vil klare hele hurlumhejet, så derfor
Faktisk er det en stor kompliment til hele konceptet og tankerne bag en hobbyudstilling… jeg GLÆDER mig til at vise Saxo frem til jer allesammen… han er altså et lidt pænt perserdyr og så forbistret SØD
[QUOTE=Ann K;1201999]Drop det … den får I alligevel ikke!
Påtænker nemlig udstillingsdebut til Saxo… og hvem kan stå for et kulsort konstant storspindende pelsdyr med knaldende orange øjne??? Især når samme pelsdyr ankommer i en delvist udvokset semi-løveklipning
Det er afgjort ikke for at devaluere en hobbyudstilling, at jeg vælger at udstille en kat, der er alt andet end i kondition!
MEN - et eller andet sted skal han jo starte, og helst inden han når at fylde tre år… og hobbyshows er suveræne til at teste, hvordan en ikke.udstillingsvant kat vil klare hele hurlumhejet, så derfor
Faktisk er det en stor kompliment til hele konceptet og tankerne bag en hobbyudstilling… jeg GLÆDER mig til at vise Saxo frem til jer allesammen… han er altså et lidt pænt perserdyr og så forbistret SØD [/QUOTE]
En skam vi ikke lige kommer til Odense, ellers sku vi have overtalt dem til den kategori for semi-udvoksede løveklip
Faktisk er det en stor kompliment til hele konceptet og tankerne bag en hobbyudstilling… jeg GLÆDER mig til at vise Saxo frem til jer allesammen… han er altså et lidt pænt perserdyr og så forbistret SØD [/QUOTE]
Ja ja ja nu får vi at se
Hvem kan stå for en lille pige-mise killing med de flotteste striber og største kysse trutmund?
Jeg er blevet tilbudt både overnatning, rødvin og godt selskab, hvis jeg bevæger mig over vandet, så det er ikke utænkeligt, at Banshee tropper op den dag
[/QUOTE]
såååå nu skal i ikke blive for skråsikre - ellers kan jeg nå at melde fiona til