Min ven katten - hobbyudstilling

[QUOTE=DK Lindvig;1202245]Jeg har skrevet til Sonja, at jeg planlægger at komme med Granada og hendes forældre Felina og Aroni.
Det bliver jo en sand familieudflugt :høhø:[/QUOTE]

Saa er det jo lige foer at Leo skal med :slight_smile:

mon ikke jeg og resten af cirkus bøwes kommer med lidt krøller og nudister.

weeeee

Sidder og skal til at melde Nessie til, men er lidt forvirret.

Under fulde navn og EMS-kode:

Er det så bare “Nessie HUS n23” :?

Hendes fødselsdag er sat til d. 14 maj 2014 - er hun så killing eller ungdyr på udstillingen?

huskatte har kun en klasse i fife. så hun er en huskat :slight_smile:

Nej jeg skal trykke af om hun er hun, han, hun/han kastrat, ungdyr eller killing.

[QUOTE=ThildeL;1202869]Sidder og skal til at melde Nessie til, men er lidt forvirret.

Under fulde navn og EMS-kode:

Er det så bare “Nessie HUS n23” :?

Hendes fødselsdag er sat til d. 14 maj 2014 - er hun så killing eller ungdyr på udstillingen?[/QUOTE]

Da dette er en helt special hobbyudstilling til støtte for Min Ven Kattens internat i Odense, er der helt sikkert specielle klasser. Det er ikke en almindelig FIFe udstilling.
Killinger er 4-7mdr - ungdyr er 7-10mdr. Over 10mdr er katten fertil han/hun eller han-/hunkastrat.

Det er FIFes regler, der gælder (står der i invitationen), så Nessie er killing på udstillingsdagen :slight_smile:

Har endnu ikke set huskatte killingerne være i klasse med de andre killinger da vi har fået egen kategori til huskattene på denne hobbyudstilling. Så har hun da ændret sin måde at dele op på :slight_smile:

Så sådan her er den rigtige måde at fylde tilmelding ud på?:

ser fint ud :slight_smile:

Så bliver den sendt afsted :slight_smile:
Tak for hjælpen.

Så er Saxo tilmeldt sin allerførste udstilling… det skal nok blive spændende :slight_smile:
Overvejer stadig om jeg evt skal tage Brian med, som støttepædagog - men der er en del udstillinger på programmet i de måneder, så han vil nok foretrække at kunne blive hjemme…

Jeg må hellere se at beslutte mig, for hvilke katte der skal med, kan jeg se:S Huskattene vil helst udstilles af NP, så meget kommer an på hans skema, som han endnu ikke kender.

Showbussen kører, hvis der er andre fra Sjælland, der vil have et lift over broen.

Fanni har bedt mig om at lette rumpetten og tilmelde hende. :thumbup:

[QUOTE=Ann K;1202975]Så er Saxo tilmeldt sin allerførste udstilling… det skal nok blive spændende :slight_smile:
Overvejer stadig om jeg evt skal tage Brian med, som støttepædagog - men der er en del udstillinger på programmet i de måneder, så han vil nok foretrække at kunne blive hjemme…[/QUOTE]

vi vil altså også se brian i odense :venter: og jeg er helt sikker på at brian også gerne vil en tur til odense :slight_smile:

[QUOTE=Ann K;1202975]Så er Saxo tilmeldt sin allerførste udstilling… det skal nok blive spændende :slight_smile:
Overvejer stadig om jeg evt skal tage Brian med, som støttepædagog - men der er en del udstillinger på programmet i de måneder, så han vil nok foretrække at kunne blive hjemme…[/QUOTE]

Med Burhan G’s stemme i hovedet til sangen “Karma” synges der: Jeg mødte en PER på eventyr - I HC. Andersens byyyyy :fin:

Overvejer om Junior skal luftes til andet end en fremvisning, det er trods alt vores favorithobbyudstilling. Men det kræver at jeg finder kørelejlighed ved nogen der kommer forbi/igennem Randers…fald endelig over hinanden med tilbud nu :tihi:

hvis ikke brian kommer hvem skal polka så brokke sig til ang bad?

Saxo måske?
Han skal i sit første bad i vel omkring 2 år… jeg har allerede sved på panden ved tanken! Den kat er trods alt Brians nevø :blegne:

Jeg skal nok spørge Brian om han vil med i byen… Normalt foretrækker han dog klart to dages udstillinger med overnatning… det der rakkerliv frem og tilbage sammedag er ikke lige ham :wink: