Hej alle i kloge katteejere… Min veninde har skrevet til mig og jeg sagde at jeg kunne spørge videre til nogle kloge katte-mennesker og det har hun givet mig lov til, så her er hvad hun skriver…:
Hvordan opdrager man en kat!?
Jeg er ved at blive skør! -Jeg har nok fået den mest kloge kat der findes. Hvis jeg har skældt hende ud, så går hun væk, og så går der ca. 2 min så kommer hun stille hen til mig, og så tror jeg hun vil nusses. Så tager hende op. Så kravler hun op på mit ryglæn (i sofaen) Og 2 sek. efter får jeg et dask lige på siden af hovedet, og så spæner hun væk. Første gang troede jeg det var tilfældig, men nu er det sker SÅ tit, og det er KUN hvis jeg har skældt hende ud!
Hvordan får jeg hende til at stoppe?
Når jeg får gæster opføre hun sig som et barn der har fået for meget sukker! Hun gør ALT hvad hun VED hun ikke må, og som hun ALDRIG gør når vi er alene. Hun kravler ind på en hylde på mit tv-bord, hvor Quran lægger, og så skuber hun den ud! og når jeg rejser mig for at skælde ud, løber hun hen oggår amok på mine ankler. Det gør hun ALDRIG når vi er alene!
Hun går AMOK på mine lameller, på de der “perlekæde” nogen som sidder i bunden! Og når jeg rejser mig for at fjerne hende, så griber hun fat i mine arme, og kradser mig!
Hun kan ikke sove i min seng mere, fordi hun går til angreb om natten, den lille fis!
Jeg elsker hende, men vil gerne have hende opdraget lidt!
Hvis jeg har hængt vasketøj op, kravner hun op af det, for at lægge oppe på toppen at tørrestativet, og lege med klemmer. Når jeg så tager hende ned, OG giver hende en klemme, er det ikke godt nok, før hun har fået alle klemmer! Seriøst, hvordan kan hun vide der er flere!? For når hun har fået alle ned, så kravler hun ikke op mere
Kom med et råååååååd
For mig lyder det som en frisk lille misser da -tihi Har i noget jeg kan sige videre?