Angående Brownies tænder, så skrev dyrlægen lige idag at de tilbyder gratis tandtjek.
Det tror jeg at jeg vil benytte mig af, bare for at være HELT sikker ![]()
Så håber jeg at jeg kan få en tid til Hr. Suresen inden han skal hjem ![]()
Jeg har ringet til dyrlægen, men telefonsvaren sagde de havde travlt og at jeg skulle lægge en besked med mit navn, nr og hvad det drejer sig om, og så ville de ringe tilbage
Kl 12.45 imorgen skal vi afsted ![]()
Dyrlægen siger at tænderne er fine, men der er ved at komme en trappedannelse inde bagved, så Brownie skal spise mere hø…
Problemet er at han ikke er den store hø spiser, så jeg skal købte nogle høprøver for at se om han gider æde det…
Jeg har valgt at give alle pindene væk, der en der har sagt hun kan hente efter 15. August ![]()
Pindene er hentet idag ![]()
Så nu har jeg kun Simba og Valdemar herhjemme og så Brownie hos Julius og Katja ![]()
Fik lige et hurtigt billede af Valdemar, inden han lukkede døren, så overvågningen ikke kan se ham sove ![]()
Så fik Valdemar rent bur, Aslan blev ekstra interesseret i Valdemar da han ventede i transportkassen ![]()
Efter han kom tilbage i buret skulle Aslan lige holde øje med om han redte sin seng ordenligt ![]()
Lidt senere kom Simba og skulle se hvad Valdemar havde gang i ![]()
Jeg er hjemme hos Julius og Katja.
Brownie hader mig vidst ikke HELT så meget mere… Især ikke når der er godbidder i farvandet…
Jeg kastede en ned, som han skyndte sig at hente, og tog den med ind under bordet .
Bagefter tiggede han om flere ![]()
Iiiii dag er det Brownies fødselsdag hurra hurra hurraaaa
Hele 3 år bliver det lille hoppedyr ![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Tillykke til pelsede hr. Langøre ![]()
Et stort tillykke med Brownie ![]()
Og du er sikker på, at Simba ikke bare sidder og venter på at hjælpe sig selv til desserten?
















