Mine andre dyr

3 Synes om

Angående Brownies tænder, så skrev dyrlægen lige idag at de tilbyder gratis tandtjek.

Det tror jeg at jeg vil benytte mig af, bare for at være HELT sikker :smiley:

Så håber jeg at jeg kan få en tid til Hr. Suresen inden han skal hjem :smiley:

2 Synes om

Jeg har ringet til dyrlægen, men telefonsvaren sagde de havde travlt og at jeg skulle lægge en besked med mit navn, nr og hvad det drejer sig om, og så ville de ringe tilbage

3 Synes om

Kl 12.45 imorgen skal vi afsted :smiley:

4 Synes om

Kunne ikke finde Brownie, så er han gået en etage op i kradsetræet :grin:

10 Synes om

Brownie er ikke fan af bur og cykeltur (lukket ladcykel)

4 Synes om

Dyrlægen siger at tænderne er fine, men der er ved at komme en trappedannelse inde bagved, så Brownie skal spise mere hø…

Problemet er at han ikke er den store hø spiser, så jeg skal købte nogle høprøver for at se om han gider æde det…

2 Synes om

Så er der bestilt høprøver og gnavelegetøj :smiley:

4 Synes om

Jeg har valgt at give alle pindene væk, der en der har sagt hun kan hente efter 15. August :slight_smile:

3 Synes om

Pindene er hentet idag :smiley:

Så nu har jeg kun Simba og Valdemar herhjemme og så Brownie hos Julius og Katja :smiley:

4 Synes om

Fik lige et hurtigt billede af Valdemar, inden han lukkede døren, så overvågningen ikke kan se ham sove :smiley:

11 Synes om

Så fik Valdemar rent bur, Aslan blev ekstra interesseret i Valdemar da han ventede i transportkassen :smiley:

Efter han kom tilbage i buret skulle Aslan lige holde øje med om han redte sin seng ordenligt :smiley:

Lidt senere kom Simba og skulle se hvad Valdemar havde gang i :grin:

12 Synes om

Jeg er hjemme hos Julius og Katja.

Brownie hader mig vidst ikke HELT så meget mere… Især ikke når der er godbidder i farvandet…

Jeg kastede en ned, som han skyndte sig at hente, og tog den med ind under bordet .

Bagefter tiggede han om flere :rofl:

11 Synes om

Iiiii dag er det Brownies fødselsdag hurra hurra hurraaaa

Hele 3 år bliver det lille hoppedyr :tada::tada::tada::denmark::denmark:

9 Synes om

Tillykke til pelsede hr. Langøre :heart:

1 Synes om

:puuuuust: :tillykke: :puuuuust:

1 Synes om

Et stort tillykke med Brownie :flag:

1 Synes om

Valdemar ligger stille på Katja (Det er normalt at fedthalemus leger død)

Simba overvåger det hele

10 Synes om

Og du er sikker på, at Simba ikke bare sidder og venter på at hjælpe sig selv til desserten?

3 Synes om

Brownie er ved at bløde lidt op overfor mig, han har fundet ud af at jeg gerne vil dele min mad :stuck_out_tongue:

10 Synes om