![]()
God rejse lille Valdemar ![]()
![]()
God rejse lille Valdemar ![]()
![]()
Øv, Julius har opdaget en byld hos Brownie, så jeg skal ringe til dyrlægen imorgen for ham ![]()
Han siger dog at bortset fra at spise lidt mindre, så er han som han plejer.
![]()
Brownie har vidst selv fået hul på bylden.
Jeg har aftalt med Julius jeg lige skal se Brownie før jeg ringer til dyrlægen, for det ligner nu det “bare” er pels der driller Brownie, så vil lige se om jeg kan gøre noget selv.
Hvis ikke ringer jeg til dyrlægen.
Julius har nat arbejde og gider derfor hverken at hente mig eller have besøg før i eftermiddag, når han er stået op…
Så jeg håber bare han står op før dyrlægen lukker, han siger han ikke gider sætte en alarm ![]()
Heldigvis er Brownie som han plejer og ingår stjal han endda popcorn ![]()
Farverne snyder, det er ikke grønt
Brownie har jo den der underlige pels fordi han er halv rex og det ligner derfor at det “bare” sidder i pelsen, det er derfor jeg gerne lige selv vil se ham først.
Nu kan der jo være mange grunde til at en byld opstår, fx. tandproblemer, ting som vi ejere ikke nødvendigvis selv lige kan se. Så mon ikke en tur forbi dyrlægen for at være sikker, var en god ide. ![]()
Brownie har været dyrlæge idag… Der var noget med tænderne der gav bylden. Og dyrlægen sagde at når han ikke gad spise hø var der ikke så meget andet at gøre, da det ellers ville ende i lange og dyre behandlinger.
Så mig og min ex sagde farvel til ham…
Min ex var så berørt af det, at han fældede en tåre…
RIP Brownie Kaninus Junior
26-01-2020 - 04-10-2023
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Jeg har desværre også haft en kanin med samme problem.
Jeg fik også besked om at der intet var at gøre,og at problemet højst sandligt ville fortsætte.
![]()
![]()
Det gør mig ondt ![]()
God rejse Brownie ![]()
![]()
Det var godt, I kom af sted med ham ![]()
Hvad siger Katja?
Hun tog det meget pænt.
Den er sød, men tror du har postet forkert ![]()
@MorTilKatja prøver igen et andet sted
Du skulle måske ændre tråden til at hedde noget med dit navn, så man kan se, det er din. Det er forståeligt, at man kan tage fejl lige nu - i hvert fald hvis man ikke lige læser resten af tråden.