Mine andre dyr

:kram:

God rejse lille Valdemar :lys:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Øv, Julius har opdaget en byld hos Brownie, så jeg skal ringe til dyrlægen imorgen for ham :frowning:

Han siger dog at bortset fra at spise lidt mindre, så er han som han plejer.

2 Synes om

:kryds: :kryds: :kryds:

1 Synes om

Brownie har vidst selv fået hul på bylden.

Jeg har aftalt med Julius jeg lige skal se Brownie før jeg ringer til dyrlægen, for det ligner nu det “bare” er pels der driller Brownie, så vil lige se om jeg kan gøre noget selv.

Hvis ikke ringer jeg til dyrlægen.

Julius har nat arbejde og gider derfor hverken at hente mig eller have besøg før i eftermiddag, når han er stået op…

Så jeg håber bare han står op før dyrlægen lukker, han siger han ikke gider sætte en alarm :roll_eyes:

Heldigvis er Brownie som han plejer og ingår stjal han endda popcorn :grin:

Farverne snyder, det er ikke grønt

Brownie har jo den der underlige pels fordi han er halv rex og det ligner derfor at det “bare” sidder i pelsen, det er derfor jeg gerne lige selv vil se ham først.

2 Synes om

Nu kan der jo være mange grunde til at en byld opstår, fx. tandproblemer, ting som vi ejere ikke nødvendigvis selv lige kan se. Så mon ikke en tur forbi dyrlægen for at være sikker, var en god ide. :slight_smile:

7 Synes om

Brownie har været dyrlæge idag… Der var noget med tænderne der gav bylden. Og dyrlægen sagde at når han ikke gad spise hø var der ikke så meget andet at gøre, da det ellers ville ende i lange og dyre behandlinger.

Så mig og min ex sagde farvel til ham…

Min ex var så berørt af det, at han fældede en tåre…

RIP Brownie Kaninus Junior

26-01-2020 - 04-10-2023

8 Synes om

:kram:
:lys:

1 Synes om

:kram:

:lys:

1 Synes om

:lys:

1 Synes om

Jeg har desværre også haft en kanin med samme problem.
Jeg fik også besked om at der intet var at gøre,og at problemet højst sandligt ville fortsætte.
:rainbow: :rabbit2:

1 Synes om

:lys: :cry:

1 Synes om

Det gør mig ondt :kram:

God rejse Brownie :lys:

1 Synes om

:kram:

1 Synes om

Det var godt, I kom af sted med ham :troste:

Hvad siger Katja?

1 Synes om

Hun tog det meget pænt.

1 Synes om

Min mors kære dansk/svenske gårdhund Didi

12 Synes om

Den er sød, men tror du har postet forkert :smiley:

@MorTilKatja prøver igen et andet sted

1 Synes om

Du skulle måske ændre tråden til at hedde noget med dit navn, så man kan se, det er din. Det er forståeligt, at man kan tage fejl lige nu - i hvert fald hvis man ikke lige læser resten af tråden.

4 Synes om