Mine andre dyr

Brownie er på hans 2. Ferie, of jeg fik plukket ham lidt mere, efter det blev han mere aktiv og turde endda løbe ind under sengen inde i soveværelset (eller også var han træt af at jeg jagede ham ud fra hylden under mit sofabord :p)

Jeg tog kun det løse, resten sidder stadig fast

8 Synes om

10 Synes om

Aslan sidder og kigger forundret på Brownie .

“Hvad søren er de orange tingester du spiser, meget underlige kat?”

10 Synes om

Lidt billeder fra idag, alle er taget med min tablet, lagt på facebook og hentet ned på min mobil (som er den jeg er herpå med :D)

Han er begyndt at hoppe op i sofaen og glo på mig.

Et par gange var han hoppet op i missernes radiator-seng, men det nåede jeg ikke lige at få billede af…

På det sidste kunne jeg næsten ikke finde ham, han plejer at ligge et tak længere nede :see_no_evil:

8 Synes om

Jeg har stadig fået mig den underligste kat, den er veganer :flushed: :grin:

10 Synes om

Undskyld jeg spørger, men er kaninen trænet til at bruge bakke når den besørger, nu den render løs hele tiden.
Syntes at huske da mine børn havde kaniner og når de rendte uden for buret, ja så gjorde de det over det hele.

Han er kastreret, hvilket hjælper en del…

Han tisser i buret, og pumler det meste derinde, meeen de tørre pumler kan også findes lidt hist og her, men da de er tørre er jeg ikke så nervøs for hvor de ligger, de kan bare tages med støvsugeren :smiley:

Den bløde afføring spiser han direkte fra numsen, som de fleste kaniner gør :slight_smile:

3 Synes om

Fik plukket lidt mere foran, resten sidder stadig for fast… Han har fin tynd pels nedenunder…

Jeg plukker så meget han giver mig lov til…

Hans ene øje så lidt irriteret ud, tror der er kommet lidt pels i, så har kogt lidt vand og forsigtigt tørret øjet :slight_smile:

Og så er Aslan begyndt at hoppe ind i Brownies bur efter jeg fyldte op med hø… Der må være nogle blomster i høet som han kan lide…

Han sidder og kigger og skraber lidt, og sidder og kigger igen :person_shrugging:

Jeg jager ham ud, da Brownie skal have hans bur i fred…

Hvis Brownie er i buret tør Aslan ikke gå derind :grin:

6 Synes om

Han stjæler min mad :sob: :grin: (han nappede kun lidt i kanten)

9 Synes om

Han er gået fra kradsetræet til min vippestol, hvor Simba tit sover :smiley:

Og jeg måtte nusse ham lidt på hovedet :smiley:

12 Synes om

Brownie (eller nok mere mig) venter på han bliver hentet i aften, så han nyder lige en sidste lur i min vippestol i denne omgang…

Jeg er sikker på Simba bliver glad for at få “hans” stol tilbage igen :grin:

9 Synes om

Min mormor og morfar havde en stol fuldstændigt magen til.
Der var også altid kamp om den da min bror og jeg var børn,vi endte som regel med at komme op og slås :dummeslag:

3 Synes om

Min lillesøsters farmor og farfar har/havde også sådan en stol, den fik jeg som “retten” til at sidde på (selvom man sad sindsygt dårlig i den :D) de havde dog andet stof på…

Jeg har så efter jeg fik min stol fundet ud af at min farmor engang havde en med præsis magen til stof, det vidste jeg ikke engang :smiley:

3 Synes om

Og min mormor og morfar :slight_smile:

4 Synes om

Oldemor og oldefar havde 2 ikke noget i flot træ
( mor har altid ønsket sig en i egetræ)

Men den ene gyngestol var sort nok malet træ med flot blomster sort stof blank

Da huset skulle ryddes fik mor den ene hjem, som hun havde en ønske om som skulle polstret om, efter nogle år kom sden op på loftet på gange og stå.
Jeg har lidt en ønske om det samme, har jeg fået, så indtil vidte er den gemt

Med venlig hilsen

3 Synes om

Jeg har lige fundet Valdemar død :sob:

Troede han sov, men han lå på vej ud af en hule :frowning:

6 Synes om

:kram:

:lys: for Valdemar

1 Synes om

Hvil i fred Valdemar :lys:

1 Synes om

Han har haft et godt liv ved dig.
Han vil i den grad blive en lille engel der sidder ved regnbuebroen.

Sob godt du skønne valdemar

1 Synes om

:sorger: Valdemar

:lys:

1 Synes om