Brownie er på hans 2. Ferie, of jeg fik plukket ham lidt mere, efter det blev han mere aktiv og turde endda løbe ind under sengen inde i soveværelset (eller også var han træt af at jeg jagede ham ud fra hylden under mit sofabord :p)
Undskyld jeg spørger, men er kaninen trænet til at bruge bakke når den besørger, nu den render løs hele tiden.
Syntes at huske da mine børn havde kaniner og når de rendte uden for buret, ja så gjorde de det over det hele.
Han tisser i buret, og pumler det meste derinde, meeen de tørre pumler kan også findes lidt hist og her, men da de er tørre er jeg ikke så nervøs for hvor de ligger, de kan bare tages med støvsugeren
Den bløde afføring spiser han direkte fra numsen, som de fleste kaniner gør
Min mormor og morfar havde en stol fuldstændigt magen til.
Der var også altid kamp om den da min bror og jeg var børn,vi endte som regel med at komme op og slås
Min lillesøsters farmor og farfar har/havde også sådan en stol, den fik jeg som “retten” til at sidde på (selvom man sad sindsygt dårlig i den :D) de havde dog andet stof på…
Jeg har så efter jeg fik min stol fundet ud af at min farmor engang havde en med præsis magen til stof, det vidste jeg ikke engang
Oldemor og oldefar havde 2 ikke noget i flot træ
( mor har altid ønsket sig en i egetræ)
Men den ene gyngestol var sort nok malet træ med flot blomster sort stof blank
Da huset skulle ryddes fik mor den ene hjem, som hun havde en ønske om som skulle polstret om, efter nogle år kom sden op på loftet på gange og stå.
Jeg har lidt en ønske om det samme, har jeg fået, så indtil vidte er den gemt