Mine Devon Rexbabyer :-)

Endelig er mine 3 overlevende devonbørn så godt som ude af farezonen,så nu er det vist på tide med lidt billeder af de små.
Der er 2 piger og en lillemand,han er en rigtig joker,for han er nemlig rødmasket og det betyder at mormis Emilka er fejlregisteret i farven,hun kan nu kun være tortietabbymasket og ikke bruntabbymasket,men klarer vi,forhåbentlig,med en farvebedømmelse og ellers med en dnatest.Den ene pige,“pige 1”,tror jeg er blåtortiemasket,“pige 2” er blåmasket med hvidt og lillemand er som nævnt rødmasket,sikken mange fine tortier han kommer til at lave…hm…:slight_smile:
Tja…troede at der var tekst på billederne…
Kuldet viser pige 1 nederst,pige 2 i midten og lillemand øverst,foto øverst th er pige 1,nederst tv er pige 2 og nederst th er lillemand…

Hvor ser de fine ud:love: Glæder mig mere og mere til at få lov at nusse krøllerne af dem;)

Åååårrrhh manner hvor er de nuttede!! :slight_smile:

Skønne billeder!!

/Mette

Uf hvor er de fine og nuttede. Den der krøllede pels er da ikke til at stå for -love

Ja,de er helt vildt nuttede og slet ikke til at stå for når de med sutflasken i munden ligger og spinder,det her kuld har virkelig fået alle følelser frem,på godt og ondt,men nu ser det heldigvis ud til at de alle er på rette kurs :slight_smile:

Årgh, nogle søde krøllebøller … :slight_smile:

Jamen det er da lige det de er,skønt navn :slight_smile:
(og jo,ved godt at det er den berømte is fra Bornholm :slight_smile: )

[quote=Hanne N;513946]Jamen det er da lige det de er,skønt navn :slight_smile:
(og jo,ved godt at det er den berømte is fra Bornholm :slight_smile: )[/quote]

Jeg synes det passer godt hertil :smiley:

Har faktisk aldrig rørt sådan en drex, må håbe at møde en på en udstilling en dag :slight_smile:

Glæder mig til at se, hvad de skal hedde :slight_smile:

Jamen du kan godt glæde dig til at få en devon rex i favnen,de er så bløde og varme fordi de kun har et lag pels,underulden,så man er helt tæt på den varme hud.
Navnene er stort set på plads,mangler bare lige svar fra Norge,hvor den ene pige netop er solgt til og de skal seføli have muligheden for at være (lidt) medbestemmende :slight_smile:

Hvor spændene :slight_smile:

Men skønne ser de ud :slight_smile:

[quote=Hanne N;513946]Jamen det er da lige det de er,skønt navn :slight_smile:
(og jo,ved godt at det er den berømte is fra Bornholm :slight_smile: )[/quote]Det er nu faktisk troldene på bornholm der er krøllebøller :tihi:

Og så er den store lækre is opkaldt efter dem :tihi:

Åhh,så blev jeg så klog :slight_smile:
Men krøllebøller er de stadig - og det bliver nok ikke bedre med alderen…:slight_smile:

Tak for kikket!!!

De er bedårende!! :hjerte::hjerte:

Åhhh hvor er de nuttede, godt at de er ude af farezonen. :wehuu:

Ja,nu kan vi endelig ånde lettet op og bare nyde dem :slight_smile:
Og som en lille krølle :slight_smile: på historien,så blev en af pigerne igår reserveret til en opdrætter i Norge :slight_smile:

:hjerte::hjerte::hjerte:

Jeg er SOLGT !

:besvimer::besvimer::besvimer:

De er bare så gudeskønne - har du mon et billede af mormis, så jeg kan se en voksen krøllemor ??

:kryds:

Det er da ikke dem, man ser flest af - er det en sjælden race i DK ??

:øhmm:

Nøj hvor er de nuttede :wehuu:
Godt at det går fremad med dem. :thumbup:
Hilsen Lisbeth

Er du VIMMER hvor er de bare nuser!!!

Jeg er nu fuldstændig overbevist at den katterace som laver de mest nuttede babyer er Devon Rex…! Tak for det! Og tak for kigget! De ser SÅ skønne ud! :hjerte:

Hvor er de nuttede, de små krøllebøller

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu:

:hjerte::hjerte::hjerte:
Nårh hvor er de skønne :wehuu: