Mine Peterbald tøser :o)

[QUOTE=Mette Mejdahl;943066]
Ale :smiley: Nej jeg tror ikke det ville være nogen god idé heller :wink:
Hendes problem er netop de andre katte, så hun skal ud et sted hvor der er knapt så mange at forholde sig til - helst bare en enkelt eller to mere end sig selv - og gerne hankastrater… Hansi og evt. én anden… :brist::brist:

/Mette[/QUOTE]

Skal du af med Hansi? Jeg troede han var en beholder? :slight_smile:

[QUOTE=Mette Mejdahl;943282]Haha - ja se, dét er jo netop humlen ved “smag & behag er forskellig” :smiley:
[/QUOTE]

Nemlig, og Lisbeth er til de meget mere ekstreme katte end jeg er :tihi: M

[QUOTE=Mette Mejdahl;943282]Hahahaha - Typisk ham at tænke på den slags!
Havkatten er for gamle sutter, så det er ikke liiige dér jeg har mest lyst til at drikke en faldøl :stuck_out_tongue:

[/QUOTE]

Altså, nu har han jo også kun arbejdet der i en 7 år, så nok meget naturligt at det er den kommentar, der kommer :tihi: Hans stedfar ejede den dengang (det er nogle andre nu)

Men ja, vi har været derhenne en enkelt gang, da vi var dernede på besøg, så jeg kunne se stedet. Heller aldrig et sted jeg ellers ville sætte mine ben :høhø:

Ja, det er han egentligt også… men… jeg synes måske ikke heeelt han er så god i et katteri…
Han er jordens dejligste krammebamse og vi elsker ham, men han er også jordens største kryster, som hver gang vi får et kuld killinger, bruger han de 5 første uger af deres liv på at knurre og være bange for de farlige “kastrat-dræbere” :tihi:

Han er en skøn kat, som alle de andre katte kommer super fint ud af det med, men han er en Kylling når der sker forandringer i hans liv.
Det ville være super dejligt om han kom ud i et hjem f.eks. sammen med Ale og så kunne gå og være hyggebamse, uden at skulle stresses over nye killinger, fertile katte og andre forandringer i den stil.
Alt andet er han cool overfor - Agnes (vores datter på 2 år) kan gøre nærmest hvad som helst ved ham og han elsker gæster osv. bare ikke forandringer i “hans katteflok” og miljø skifte (feks. tur til dyrlægen eller udstiller - nuuuj han synes det er farligt, med dertilhørende brummen :tihi: - tøsedreng :wink: ).

Men det er bestemt ikke akut, han trives udemærket sådan overordnet set og alle elsker ham, så det er såmend ok. - og det er heller ikke sikker at han nogensinde flytter. Det er kun hvis det rigtige sted dukker op, en dag… :slight_smile:

[QUOTE=Eife;943393]
Altså, nu har han jo også kun arbejdet der i en 7 år, så nok meget naturligt at det er den kommentar, der kommer :tihi: Hans stedfar ejede den dengang (det er nogle andre nu)
Men ja, vi har været derhenne en enkelt gang, da vi var dernede på besøg, så jeg kunne se stedet. Heller aldrig et sted jeg ellers ville sætte mine ben :høhø:[/QUOTE]

LOL!!! :lol:

Ja der kan man bare se! :klapper:

Så kan det være at Kasper kender min desværre afdøde faster?
Hun var “KvartalsAlcoholiker” og Havkatten var vidst én af de steder hun kom.
Hun hed Harriet og var en høj dame med kort hår, som jeg ligner en del :slight_smile:

Men spøjst at Kasper kender Havkatten på den måde! :tihi:

/Mette

[QUOTE=Mette Mejdahl;943412]Ja, det er han egentligt også… men… jeg synes måske ikke heeelt han er så god i et katteri…
Han er jordens dejligste krammebamse og vi elsker ham, men han er også jordens største kryster, som hver gang vi får et kuld killinger, bruger han de 5 første uger af deres liv på at knurre og være bange for de farlige “kastrat-dræbere” :tihi:

Han er en skøn kat, som alle de andre katte kommer super fint ud af det med, men han er en Kylling når der sker forandringer i hans liv.
Det ville være super dejligt om han kom ud i et hjem f.eks. sammen med Ale og så kunne gå og være hyggebamse, uden at skulle stresses over nye killinger, fertile katte og andre forandringer i den stil.
Alt andet er han cool overfor - Agnes (vores datter på 2 år) kan gøre nærmest hvad som helst ved ham og han elsker gæster osv. bare ikke forandringer i “hans katteflok” og miljø skifte (feks. tur til dyrlægen eller udstiller - nuuuj han synes det er farligt, med dertilhørende brummen :tihi: - tøsedreng :wink: ).

Men det er bestemt ikke akut, han trives udemærket sådan overordnet set og alle elsker ham, så det er såmend ok. - og det er heller ikke sikker at han nogensinde flytter. Det er kun hvis det rigtige sted dukker op, en dag… :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

Ja okay, det er ikke det smarteste hvis man har opdræt, stakkels Hansi med alle de dræberkillinger han må møde :tihi:

Hvor er de søde, begge to…billedet med dem begge er…bare rigtig godt. :slight_smile:

Hvor er de smukke Mette! (Og du ved jo godt at jeg ellers er mere til bare lidt mere pels… :wink:
Krydser fingre for at I snart får solgt huset - jeg går ud fra at I så skal finde noget andet at bo i?

Jeg har tænkt meget på den lille Nutten - hvordan hun tager at flytte og vel skulle være sammen med alle de andre igen? Hun lyder lidt som Creamy, der virkelig kan flejne helt ud over forandringer af enhver art.

Hehe, ja han har det hårdt… :tihi:

Tak :slight_smile:

[QUOTE=Ann R;943954]Hvor er de smukke Mette! (Og du ved jo godt at jeg ellers er mere til bare lidt mere pels… :wink:
Krydser fingre for at I snart får solgt huset - jeg går ud fra at I så skal finde noget andet at bo i?

Jeg har tænkt meget på den lille Nutten - hvordan hun tager at flytte og vel skulle være sammen med alle de andre igen? Hun lyder lidt som Creamy, der virkelig kan flejne helt ud over forandringer af enhver art.[/QUOTE]

Altså Ann, nu hár de to her - og specielt Jacquotte - masser af pels jo :høhø:
Men ja, jeg ved hvad du mener :wink:

Ja planen er at når huset er solgt, skal vi ha fundet et andet hernede i Esbjerg :slight_smile:

Nut har taget flytning osv i fin stil, hun er jo ikke nervøst anlagt over andet end fertile hystader som tæver hende… :slight_smile:
Jeg gjorde jo det at alle kattene var i min fars kattepension indtil vi var kommet på plads, og så startede jeg med at tage Nut, Flap, Mille & Jacquotte hjem. Og nød lærer nøgen kat at spinde :tihi: Så Jacquotte, måtte jo “nøjes” med Nut & Flap at putte med - så de var heldigvis hurtigt venner :slight_smile:
Efter noget tid, flyttede Hawaï så ind og efter endnu en lille uge, kom de sidste (Ale, Kronk & Hansi) så hjem.
James & Gaia flyttede i nye hjem uden at komme op i lejligheden (ingen grund til flere flytninger end allerhøjst nødvendigt IMO.

Så Nut har fået lov at falde til stille og roligt, uden nogen til at jage med hende og jeg tror egl. hun befinder sig betydeligt bedre her, end hun længe har gjort i Linå, fordi hun nu har os i dags & aftentimerne, istedet for kun om natten. Hun er dog stadig lidt nervøs over især Ale & Kronk, fordi Ale tæver hende indimellem, og Kronk synes det er sjovt at rende efter hende, for så bliver hun helt vildt sur/bange :thumbdown: Men jeg håber at Ale hurtigt finder et nyt hjem og at Kronk så dropper drillerierne.

Lige nu ligger “mors prinsesse” lige her på sofaen, ved siden af mig :hjerte:

Tak for tanken Ann :slight_smile:

/Mette

Det er jo egentlig et godt eksempel på at miljøforandringer kan ændre på adfærd. Selvfølgelig hjulpet på vej af at du har kunnet ta’ dem hjem sådan i “portioner” :slight_smile:

Gi’ Nutten et kram fra mig osse!

[QUOTE=Mette Mejdahl;944106]
Nut har taget flytning osv i fin stil, hun er jo ikke nervøst anlagt over andet end fertile hystader som tæver hende… :slight_smile:
Jeg gjorde jo det at alle kattene var i min fars kattepension indtil vi var kommet på plads, og så startede jeg med at tage Nut, Flap, Mille & Jacquotte hjem. Og nød lærer nøgen kat at spinde :tihi: Så Jacquotte, måtte jo “nøjes” med Nut & Flap at putte med - så de var heldigvis hurtigt venner :slight_smile:
Efter noget tid, flyttede Hawaï så ind og efter endnu en lille uge, kom de sidste (Ale, Kronk & Hansi) så hjem.
James & Gaia flyttede i nye hjem uden at komme op i lejligheden (ingen grund til flere flytninger end allerhøjst nødvendigt IMO.

Så Nut har fået lov at falde til stille og roligt, uden nogen til at jage med hende og jeg tror egl. hun befinder sig betydeligt bedre her, end hun længe har gjort i Linå, fordi hun nu har os i dags & aftentimerne, istedet for kun om natten. Hun er dog stadig lidt nervøs over især Ale & Kronk, fordi Ale tæver hende indimellem, og Kronk synes det er sjovt at rende efter hende, for så bliver hun helt vildt sur/bange :thumbdown: Men jeg håber at Ale hurtigt finder et nyt hjem og at Kronk så dropper drillerierne.

Lige nu ligger “mors prinsesse” lige her på sofaen, ved siden af mig :hjerte:

Tak for tanken Ann :slight_smile:

/Mette[/QUOTE]

Åh det var godt. :slight_smile: Så var det godt jeg ikke tog dig på ordet og byttede hende med Sjussen, dengang det så mest hidsigt ud… :wink:

Nus den lille sorte dame i panden fra mig :hjerte: