Mine to terrorister

Hej,

jeg vil gerne vise jer et par billeder af mine to små terrorister, som nu er over det hele, inkl. på vej op i toppen af kradsetræet :slight_smile: De er efter to exotic forældre, men er begge to persere, hvilket jo er lidt en skam, når det nu var en exotic, jeg håbede på at få ud af det. Men sådan er det jo så spændende at opdrætte og skønne, det er de uanset lang pels eller ej.

Jeg håber I vil tage godt imod mine to små terrorister Zarafina og Zamira

Mange hilsner
Diana

Hvor er de fine :love:

Tusind tak Camilla :slight_smile:

Åhhh suk hvor er de dog bedårende :wehuu:

Kommer du ikke tit til at stjæle et lille myz fra dem -surrender

Åhh… Hvor er de dog smukke begge to :wehuu: :wehuu:

[quote=Lunica;325576]Åhhh suk hvor er de dog bedårende :wehuu:

Kommer du ikke tit til at stjæle et lille myz fra dem -surrender[/quote]

Jo, hvis jeg kan få lov :slight_smile: De tager det nemlig mest som en opfordring til leg og synes så min næse, ligesom er formet som en legebold :smiley:

Tusind tak Christina :slight_smile: Jeg er glad for, at du kan lide dem.

De kan da umuligt være terrorister. Se lige de små -engel ansigter :stuck_out_tongue:

De er godtnok nuttede - især hende med et blåt og et rødt øje :love:

Åååååååååårhhh mand… :iloveyou:

Sikke nogle farver :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:

[quote=Anne K;325594]De kan da umuligt være terrorister. Se lige de små -engel ansigter :stuck_out_tongue:

De er godtnok nuttede - især hende med et blåt og et rødt øje :love:[/quote]

Tusind tak Anne :slight_smile: Det kan godt være, de ligner engle, men de opfører sig altså nogle gange, som små demoner :tihi: Men skønne er de nu altså også når de er frække.

Jeg kan tydeligt se hvor skrækkelige de må være de to små teorister, det lyser ud af dem :muhaha: Du må hellere sende dem hjem til mig, så skal jeg nok befri dig fra monstrene :muhaha:

:wehuu: -love :savle: og endnu mere :savle: :hjerte:

SUK :savle:

[quote=DK*DeLaCour;325596]Åååååååååårhhh mand… :iloveyou:

Sikke nogle farver :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte: :hjerte:[/quote]

Tusind tak. De er faktisk ret lyse i pastellerne :slight_smile: Lige som jeg bedst kan lide det.

Jøsses, nogle “muus” :wehuu: de er YYndige :inlove: lige til at :besvimer: over

De er total uimodståelige …For pokker hvor er de cute :slight_smile:

Nååårh, nogle små møzzevenlige dejligheder :wehuu: :wehuu: :wehuu: :wehuu:

alt hvad jeg kan sige er SUK…altid små dejlige pelskugler fra dig :slight_smile:

Nårh, hvor er de da bare søde.:wehuu:
De ligner slet ikke terrorister snarere engle…
Men jeg ved jo godt at skindet kan bedrage :tihi:
Hilsen Lisbeth

Jamen de er jo helt vidunderlige langt hår eller ej :høhø:

Kys dem fra mig !!

Cats og Conni

kan jeg kun slutte mig til…