Mislykket sammenførsel :-(

Tak begge to! Ved det bliver så godt for misserne! Så længe det r det jeg fokuserer på og ikke mit eget savn, så skal det nok gå. Jeg er glad for det trods alt er gået så hurtigt nu beslutningen er taget.

Når først de er flyttet og der falder ro på, så ved du der er det rigtige. At kunne have alle døre åbne og at lade ens samvittighed få en slapper. Det er skønt :slight_smile:

[QUOTE=DK Astani;1186461]Så kom beskeden. De vil rigtig gerne åbne deres hjem for azur og cozmoz :slight_smile:
Så glad og så ked af det på en og samme tid! Men mest glad - nu får de begge et kærligt hjem og ingen skal være alene mere!

nu skal Coz bare have al den kærlighed, nus og forkælelse jeg kan give inden han flytter næste weekend.[/QUOTE]

Tillykke :slight_smile: Hvor er det bare godt de kommer ud sammen, men kan godt forstå at du både er glad og ked af det på samme tid, man føgler virkelig man kommer på en rutsjebanetur i sit følelseregister når sådan noget sker :kram:

[QUOTE=DK Astani;1186461]Så kom beskeden. De vil rigtig gerne åbne deres hjem for azur og cozmoz :slight_smile:
Så glad og så ked af det på en og samme tid! Men mest glad - nu får de begge et kærligt hjem og ingen skal være alene mere!

nu skal Coz bare have al den kærlighed, nus og forkælelse jeg kan give inden han flytter næste weekend.[/QUOTE]

Det var virkelig en dejlig besked - den bedste løsning, du næsten kunne drømme om. Når nu det ikke kunne være anderledes. Ja, jeg ved godt, det er svært. Men det sværeste er at gå at vente på at få det overstået. Og det er jo heldigvis snart.

Bestemt! Jeg kan godt begynde at mærke det nu - at det bliver godt. Og heldigvis er de interesserede i tæt kontakt (de er nye i det der med kat), og har endda sagt at vi er meget velkomne til at besøge. Det lagt sammen med at de to drenge har hinanden hjælper rigtig meget :slight_smile:

Det er jeg faktisk også begyndt at glæde mig til! Ikke fordi jeg glæder mig til at min dejlige dreng flytter, men at kunne åbne dørene og ikke længere skulle gå og tænke på hvor ond jeg er overfor ham - det er hårdt at leve med den følelse. Også selvom han får al den love han kan tage når vi er hjemme. Går det godt med Eddie i det nye hjem?

Ja det er SÅ dejligt. Og ja, jeg havde ikke engang turdet drømme om at det kunne ende så lykkeligt. At de to kunne komme ud sammen, og at det hele kunne gå så hurtigt. Selvom jeg stadig er tynget og ked af det, så er jeg bare så taknemmelig over at det er blevet sådan. Skuldrene er kommet ned, og jeg glæder mig sådan på Cozmoz’ vegne!!

Ja har jo lige været gennem noget tilsvarende :slight_smile: Og ja det lader til at gå rigtigt godt :smiley:

Så er det i morgen Cozmoz og Azur flytter hjemmefra. Det bliver hårdt, men jeg kan mærke på mig selv at glæden på Cozmoz vegne så småt er ved at tage over hvor “sorgen” slap. Tag ikke fejl, jeg kommer stadig til at tude når de går med ham, men det er bare så skønt at situationen er som den er, når det nu ikke kan være anderledes.

Måtte dog kæmpe lidt med tårerne igår, da jeg pakkede hans ting… den lille grå strik-mus som han havde med sig hjemmefra, og som opdrætter - også med tårer i øjnene - fortalte var hans favorit (og det er det stadig), da vi hentede ham i Sverige - den skal han have med. Og hans yndlings-putte-seng, og alt det andet som han elsker.

Håber det kommer til at gå ligeså godt i det nye familie som jeg forventer - hvordan kan man andet end elske to blå drenge der spinder konstant, hele tiden vil hygge og kæle, og bare øser ud af deres kærlighed?! :hjerte:

Er blevet en smule bekymret for om Cozmoz vil kalde for at komme ud. Han er jo vant til at kunne løbe ud i kattegården via kattelem som det passer ham. Vi viste familien kattegården sidst de var hos os, og håber de kunne finde på at lave noget tilsvarende.

Der er heldigvis flere og flere, som ser fornuften i at have en god og sikker udeløsning for deres katte, så mon ikke de vil være nemme at overtale - også fordi det så er nemmere at have terrassedøren åben, når man har lyst :slight_smile:

Det håber jeg - det ville være så lækkert for kattene stadig at kunne komme ud :slight_smile:

Og det med døren - JA! Vi har kattegården i forbindelse med vores bryggersdør, og det betyder at vi ikke kan åbne terrassedør og vinduer i vores meget varme stue. Derfor går vi lige om snart igang med inhegning af forhaven, så vi kan åbne, og så misserne har endnu mere udendørsplads :slight_smile: