Missemor søges

missemor søges til 2 små killinger på ca 4 uger som ingen mor har nu.

må jeg spørge, hvorfor de ikke har mor?

For din egen skyld tror jeg, du skal uddybe dit indlæg lidt. Blandt andet skrive, hvor i landet de to killinger befinder sig.

Hvad er historien:? hvorfor har killingerne ingen mor:? hvor mange killinger er der:?
Har du forsøgt at kontakte www.hittekilling.dk:? eller det nærmeste internat:?
Når de er 4 uger gamle, bør de kunne begynde at spise fast føde og bruge kattebakke… Hvor i landet er du:?

Jeg har muligvis en løsning til dig, men jeg bliver nød til at høre lidt mere om killingerne, hvor i landet du bor, hvorfor mor ikke er mere ect ect.

Jeg vil også godt vide lidt mere.

Jeg blev ringet op for et par timer siden og henviste til dette forum. Jeg er på arbejde og kunne ikke gøre så meget udover at fortælle de skulle have den rette med og man skulle skrive om dem herinde.
Killingerne er reddet fra et fæhovede der ellers bare ville overlade dem til deres egen skæbne. Når der er styr på killingernes fremtid vil jeg foreslå vedkommende bliver anmeldt.
Killingerne befinder sig på Amager

jeg var til ridning med min datter i søndags da jeg kan høre lyden at en killing. det lød som om den sad i klemme. så jeg gik efter lyden og så kom jeg til en papkasse hvor der er 2 sorte killinger i. kort efter komme der en dame hen til mig og siger at missemor ikke vil have med ungerne at gøre så hvis jeg havde lyst kunne jeg tage dem og se om jeg kunne redde dem. så der havnede jeg op med 2 killinger på ca 4 uger. og for at de kan få den rigtige start her i livet skal de bruge en mor som måske kan hjælpe dem.jeg har haft givet ungerne modermælkserstatning men de er stadig for små.

Jeg bor på Amager.

Prøv at ringe til dette telefonnummer 47939155. Det er godt nok i Hundested (et killingeinternat), men jeg er sikker på noget kørsel kan arrangeres herinde.

:o)Kan du ikke lægge en mailadresse eller noget, så du er til at få fat på ??? ;o)

Jeg ringede til ham. Men de havde desværre ikke mulighed for at hjælpe mig. De haved så mange inde nu. men han gav mig et andet nummer. .Så tak for hjælpen lige nu.

Du ringer bare igen…eller sms’er…blot er jeg lidt kort i mælet når jeg er på arbejde, beklager.
God mad til sådanne små er.
Kogt fisk hvor du ikke hælder det kogte vand ud, men istedet kommer kattemodermælkserstatning i og til sidst lidt havregryn til at samle det til en dejlig grød

det prøver jeg at handle til i morgen.
det er også lykkedes mig at fodre dem med modermælkserstatningen via en sonde som jeg ligger ind i kinden så de ikke behøver
at sutte selv… for de er ikke vilde med det. men nu går det i det mindste den rigtige vej. og en anden sagde at det nok kun er ca 1,5 uge endnu… så kan de selv… så puha… men de er jo skønne…

Hej.
Jeg har fået kastet disse yndige killinger i hovedet da jeg var til ridning med min datter i søndags.
Jeg bor på Amager. og der er to sorte langhåret killinger. jeg kan ikke lige umiddelbart se hvad køn de har. men et ukvalificeret gæt vil være at det er drenge.
De er ca 4 uger gamle. de stavre lidt rundt men ikke vildt meget. det er først lykkedes mig idag at få givet dem den rigtige dosis af modermælkserstatning. så de er en del tynde. de vejer 220 gram ca. hver.
men de er ved godt mod. og familiens hund deltager gerne med rengøringen af dem.
de har fri adgang til en katte bakke.
jeg syntes at hvis jeg kunne finde en misse mor som ville passe dem vil
det nok være det bedste for dem.
har du brug for flere oplysninger eller kender du nogle som har mod på at tage dem. vil det være godt for deres fremtid.
ikke dermed sagt at jeg ikke vil fortsætte kampen for dem. DET VIL JEG… men jeg har ikke mulighed for at beholde dem… Desværre… for jeg er vild med dem allerede nu.
du kan kontakte mig på tlf: 28113259
mvh. Karina:)

Killinger på 4 uger bør veje omkring 500 gr og kan sagtens spise selv og begynde at bruge bakken.
Når du skriver de stavrer rundt, lyder det som om de ikke er helt så gamle.
Mit bud er, at de kun er 2-3 uger gamle.
Evt billeder? :slight_smile:

hvordan lægger jeg billeder ind??

Hvis du bruger Avanceret Redigering får du et felt hvor du kan uploade billeder :slight_smile:

Dette er den ene af de to jeg har. Men de er næsten ens.

De er mindre end mine 3 killinger, der er 11 dage gamle.