Jeg håber det går godt med killingerne og de trives.
Desværre har jeg ingen gode idéer til at finde en erstatningsmor.
Er du i tvivl om deres alder eller andet, kommer jeg gerne forbi og kigger på dem. Kan jo se du bor på Amager
Jeg håber det går godt med killingerne og de trives.
Er du i tvivl om deres alder eller andet, kommer jeg gerne forbi og kigger på dem. Kan jo se du bor på Amager
[QUOTE=DK Blackangel;692551]Jamen jeg hopper da bare ud af tråden igen, hvis hjælpen ikke ønskes.
Jeg har jo en missemor - men bevars, så stopper jeg bare her.[/QUOTE]
Susanne, dette er alle dine indlæg i tråden og jeg ser intet sted at du tilbyder dig som ammemor til killingerne så jeg forstår ikke hvad det er du bliver fornærmet over.
Jeg kunne aldrig finde på at tilbyde noget, når jeg ikke har nogle fakta på bordet, og nu gør jeg det da slet ikke. Og det var mit sidste ord i denne tråd.
Inden dette alvorlige emner ender i det rene flimmer, så lad mig lige gentage, at der altså
søges ammemor til et par ca. 4 ugers killinger, der befinder sig på Amager.
I mangel af en tak-knap…så TAK FF…det er nemlig humlen af hele problematikken. Der søges hjælp
Det er super fint. Mange tak.[QUOTE=Henriette;692547]Jeg håber det er i orden, jeg har delt tråden med en facebook gruppe der hedder “ammecentral for killinger” - muligvis der er en der, der kan hjælpe med en hunkat :)[/QUOTE]
Har hørt fra en der har en killing, du kan få hendes nummer hvis du er interesseret, hun hjælper gerne.
Dem har jeg prøvet de har ingen mormis til at tage mine til sig. [QUOTE=cæsar;692569]Prøv evt at kontakte Inge’s Kattehjem, Kattens Værn, Dyreværnet i rødovre, det kan være at de har en mormis som kan tage dem til sig :-)[/QUOTE]
Meget gerne. Mit tlf er 28113259 [QUOTE=Henriette;693499]Har hørt fra en der har en killing, du kan få hendes nummer hvis du er interesseret, hun hjælper gerne.[/QUOTE]
Super sender dig lige en sms med nummeret
Det er rigtig pænt af dig. Men jeg får dem formentlig afsat dem i morgen. Men du skal nok høre fra mig hvis det ikke er tilfældet.[QUOTE=Vivi_Fletcher;692745]Jeg håber det går godt med killingerne og de trives.
Er du i tvivl om deres alder eller andet, kommer jeg gerne forbi og kigger på dem. Kan jo se du bor på Amager :-)[/QUOTE]
Hej Alle her på Kattegal.
Og det skal jeg love for at i er. og til stor hjælp for mig og disse killinger som jeg har haft fornøjelsen at opleve for en stund.
Jeg har her til morgen fået kontakt til en dame som kunne tage dem under sine vinger og give dem en velfortjent start.
Hun havde en killing på ca 3- 3,5 uge så hun ville godt tage sig pænt at de to krabater jeg havde. Hun siger så at de må max være knap 3 uger da de var halv størrelse at den killing hun havde i forvejen. men pga. den grumme start og mig som lige skulle få føling med det jeg pludselig havede fået mellem mine hænder, kunne det godt være lidt over 3 uger gamle. Men ikke desto mindre de er komme i trykke hænder, til de er klar til at komme ud til en familie… som jeg håber bliver mig selv… men det skal lige vendes i familien lidt endnu.
Det var forresten 2 lækre drenge som blev døbt af min datter til at hedde Maximus og Split.
Men nu får vi at se om jeg om nogle få uger forøger familien med 2 nye friske gå på mod,og glade kattekillinger. Jeg er sikker på at hvis det kommer så vidt er min dejlige Hund Daisy helt klar til at hjælpe. For det har der været stor interesse i indtil nu.
Men alle herude i den katteglade verden… Tusind tak for jeres fantastiske hjælp. Det er ikke sikkert at det ville have haft så lykkelig en udgang hvis jeg ikke var stødt på dette Forum.
Så stor Ros til jer alle.
Jamen, det var da fantastisk gode nyheder.
Du skal have stor ros og tak for at du tog dig af killingerne i første omgang og dermed reddede dem.
Ja, det ville andre ordentlige mennesker også have gjort, men mange andre havde bare kigget den anden vej og overladt dem til deres skæbne…
Held og lykke som kommende kattefamilie - enten med disse to eller andre katte. For nu er du jo blevet lidt bidt af katte, ikke?
Her på Kattegale er der i hvert fald altid hjælp at hente, så bliv endeligt hængende.
Mange tak. det vil jeg også gøre… og bidt og kradset at katte det er jeg ABSOLUT blevet. De er nogle fantastiske væsner som bider sig fast til sindet… så jeg ender nok op med en kat eller to på et tidspunkt.-) og jeg håber og regner lidt med at det bliver de to killinger som jeg har hjulpet. og mange tak for støtten.
Med Venlig Hilsen Karina.
Tak for en rigtig dejlig opdatering