Mistanker i oktober

:tihi: Der snød jeg godt nok mine toben:tihi: Jeg har været træt og “udtilbens” i nogle dage, så mine toben blev bekymrede for mig, der ellers er kernesund og rask:S Hos dyrlægen viste jeg ikke symptomer på nogetsomhelst (fine slimhinder, tørre øjne og næse, ingen hævede lymfekirtler, ingen feber, ingen vægttab, ingen mislyde fra hjerte eller lunger), så jeg blev erklæret sund og rask (lige på nær en lille smule tandsten på højre bagerste kindtand, som dyrlægen nemt skrabede væk med en negl):thumbup: Det var sjovt at gøre mit toben flov og forvirret:tihi: Jeg sikrede mig vist en showpause - shows er sjove, men der har været lidt rigeligt mange på det seneste:surrender1:
Mvh en snu og selvtilfreds Anakot :pote:

Altså, de der store bæster jeg bor med, de er godt nok sjove.
De leger med mig, putter med mig, og giver mig masser af rigtig god mam! :wehu:
Hvad mere kan man ønske sig?

I dag var der hele 2 ekstra!
Men behøver de at kysse så meget på mig? :venter:
En stakkels lille killing orker altså ikke at vaske sig så meget.

:pote: Ludvig von Beethoven d. 5. - Noget med skæbner? :?

[QUOTE=Ravn;1204708]Altså, de der store bæster jeg bor med, de er godt nok sjove.
De leger med mig, putter med mig, og giver mig masser af rigtig god mam! :wehu:
Hvad mere kan man ønske sig?

I dag var der hele 2 ekstra!
Men behøver de at kysse så meget på mig? :venter:
En stakkels lille killing orker altså ikke at vaske sig så meget.

:pote: Ludvig von Beethoven d. 5. - Noget med skæbner? :?[/QUOTE]

Death by kissing:hjerte::inlove::pote: Hvilken grusom skæbne:surrender1:

Min Malene-mor har været lidt underlig de sidste dage! Fablet om, at hun kommer til at savne mig, og ikke vil kunne undvære mig… Altså hvis hun ikke kan det, så kan hun da for pokker lade være, med at forlade lejligheden! Hun ævler ogsånoget med, at jeg skal på tur til ‘Tyskland’, hvad er det :?
:pote: En yderst forvirret Isabella

[QUOTE=PjevseMalene;1204711]Min Malene-mor har været lidt underlig de sidste dage! Fablet om, at hun kommer til at savne mig, og ikke vil kunne undvære mig… Altså hvis hun ikke kan det, så kan hun da for pokker lade være, med at forlade lejligheden! Hun ævler ogsånoget med, at jeg skal på tur til ‘Tyskland’, hvad er det :?
:pote: En yderst forvirret Isabella[/QUOTE]

At rejse med toben er rigtig hyggeligt og ganske spændende. Nye steder med nye lugte og nye katte - så længe toben er med, er alt godt! Du skal endda afsted med to kendte toben - ingen ko på isen der :wink:
:pote: Rejsedronningen Anakot :pote:

Jamen, stakkels Prinsesse Isabella skal jo undvære sit elskede toben!:yikes: Jeg kan ikke forestille mig noget værre!!!:uha:

:pote:Fanni

Altså… når nu Ann ikke vil bruge halstørklæde, selv om hun er syg og burde, så synes jeg det er en smuuuule utaknemmeligt af hende, at kalde mig for besværlig, bare fordi jeg helt frivilligt agerer som pelsstola…
Konstant vrøvl om at hun får pels i munden, næsen, øjnene… og ikke kan se pc.skærmen…

:pote: Brian

Jeg vil ha! Men tobenet siger, at den er for dyr - jamen, jeg er jo et dyr? :?

Mon hende der Hrönn vil lave en, hvis jeg flasher min mave for hende :slem:

:pote: Jack

Verden er dejlig :hjerte:

:pote: Hugo

hvorfor ligger hun sig når fladnæserne er ude - nu havde jeg jo lagt mig så eventyrligt godt til rette med hovedet i samme retning som hende, og så rejser hun sig for at lukke fladnæserne ind

nå de er jo ret sjove de fladnæser. De går helt amok når jeg spiser deres mad og de tør slet ikke jage mig ud af den gode røde seng.

åhhh det er ikke så tosset at være mig

ugidelig hilsen Kittemit

[QUOTE=Lykke;1204802]Jeg vil ha! Men tobenet siger, at den er for dyr - jamen, jeg er jo et dyr? :?

Mon hende der Hrönn vil lave en, hvis jeg flasher min mave for hende :slem:

:pote: Jack

Verden er dejlig :hjerte:

:pote: Hugo[/QUOTE]

Årh. årh, årh!!! :besvimer: Jack, hvor har du fundet sådan en sej hule henne?
:pote: Ludvig :bebe:

Altså - Toben:
Når jeg sidder i entreen, lyder meget ynkelig og kradser på yderdøren, så betyder det at du skal rejse dig, iføre min min fine sele og gå med mig ud og sikre at verden er som den bør være…
Du har selv mindet mig om hvor hyggeligt det er .
Den der undskyldning med at du fryser kan du godt pakke væk - det er jo ikke engang vinter endnu…

:pote:
En skuffet Buster

  • der efter sigende skal være alene hjemme fra mørk morgen til mørk aften i morgen :uha:

shyyyyyyyyyy

vi leger gemme, fladnæserne er også med. Hun aner slet ikke hvor nogen af os er og tror hun er alene hjemme

oh det er en fryd at være mig

Kittemit den ophøjede

Lige her - ville den ikke bare være perfekt ved siden af akvariet?

:pote: Jack

Jeg er sååå glad for at være hjemme ved min Malene-mor igen :hjerte: Jeg tror også godt, at hun kan fornemme det :slight_smile: Jeg har hygget puttet i hendes arme, påvirket nød det begge to :love2:
Men det var nu hyggeligt at snakke med min datter Magnolia :smiley: Jeg fik fortalt hende, at JEG stadig bestemmer, jeg er nu en god mor :rock:

Dø minkhale, dø! :bangbang: Når jeg ikke må hjælpe med at pakke udstillingstasken, så underholder jeg…:hyp:

:pote: Fanni

Vådfoder med sovs til morgenmad - BØVS! - og lidt Hill’s Oral Care til dessert til dem, der kan lide den slags. Nu kan vi godt gå og lægge os igen :zzz: :zzz: :zzz:

:pote: Asani og de andre

[QUOTE=Lykke;1204978]Lige her - ville den ikke bare være perfekt ved siden af akvariet?

:pote: Jack[/QUOTE]

Helt klart! … Men hvad er sådan et akavarite? :?

:pote: Ludvig

[QUOTE=Ravn;1205165]Helt klart! … Men hvad er sådan et akavarite? :?

:pote: Ludvig[/QUOTE]

Det er sådan en kasse med en masse spænde fugle i! Man kan se dem og lugte dem - de lugter SÅ darjligt - og man kan daske til dem… Men jeg forstår ikke, hvorfor jeg aldrig fanger noget :frowning:

:pote: Jack

Alle ELSKER mig :hjerte:

:pote: Hugo

Ihh… Ann har været på besøg idag… jeg ellllsker når Ann er her, så skal vi nemlig nusse og kæle og have krattet pelsen helt af, mens vi lige går en runde i haven… dejligt :slight_smile:
Idag havde hun så en lille alvorssnak med mig - noget med at jeg nu får min helt egen lille pige, som jeg skal være god ved…ja, ja, jeg skal nok banke hende, bide hende, tæve hende og… ups - det var jo ikke så’n Ann sagde… vi skal putte og jeg skal vaske hende og være søøøøød (har jeg nævnt at Ann er hamrende naiv og livet er for kort til visse ting??? )…

:pote: Rafiki

:jubiii::jubiii::jubiii::jubiii::jubiii::jubiii::jubiii::jubiii:

Jeg har fundet pakken med vatrondeller!
Livet er fantastisk!

:pote: Oddy
(der altid har ment at en vatrondel er verdens bedste kattelegetøj)