Mit fravær herinde

[quote=Gitte E;94824]Det er da sjovt som man er på dubberne i dag.Synes godt nok at det fyger rundt med agressioner uden grund.

Sine,se lige dine indlæg igennem her i tråden og SE at jeg har været enig med dig.[/quote]

Okay:) jammen man bliver da oppe på dupperne i dag, dt hele køre fuldstændig af sporet.
Jeg har eller opført mig pænt:p:p:p:p og derfor ville jeg ikke kendes ved at skulle have hængt nogen ud :ok:

Jep, jeg sletter alle mine indlæg, da jeg ikke mener de skal står herinde, når jeg ikke selv er bruger herinde…

jeg kan skam godt stå inde for det jeg har skrevet… men vil ikke have at alle og en hver kan læse ting jeg har skrevet, når jeg ikke selv er herinde…

Jeg har nemlig valgt at slette mig herinde…

Gitte og Ann… Tak…

[quote=Poly-Cats;94563]Er det ikke nemmere at kræve at blive slettet MED indlæg, istedet for manuelt at sidde og slette alle sine tråde Hanne ?
:?[/quote]

nej, det er kun mig der vil blive slettet… mine tråde og indlæg bliver

Kære Hanne, vil du ikke godt tænke over det en ekstra gang, hvis du fjerner 1700 indlæg vil mange tråde blive ødelagt :S

Kæe Hanne.
jeg kunne muligvis sagtens henvende mig pr PB, men vælger at gøre det offentligt, da der alligevel ikke kommer til at stå noget, som jeg ikke bagefter kan stå inde for.

Jeg hverken kan eller vil bede dig om at blive på forum, hvis du ikke ønsker det!
Så den del undlader jeg…

MEN - jeg vil bede dig om, at lade være at slette.
Det amputerer trådene… og jeg har uendeligt svært ved at tro, at du har skrevet noget, som du ikke selv ville kunne leve med.
På mig virker det utroligt arrogant og lidt ligeglad med forums øvrige brugere, som har brugt tid, tanker og evner på at deltage og indleve eller måske “bare” at svare på dine indlæg gennem tiden. Og sådan ved jeg jo at du ikke er!!!

Tag hellere en lang tænkepause… det kan jeg se, at flere har gjort gennem tiden - for så at vende tilbage med nye kræfter.
Dine indlæg kan i mellemtiden måske være med til at skabe forståelse, indlevelse, humor og glæde… og måske vrede hos nogle :wink: … men at du blot sletter vil i stedet skabe irritation og måske en negativ holdning til din person. Det vil jeg finde en anelse uretfærdigt overfor DIG! Ikke mig, jeg kan være revnende ligeglad…

[quote=Ann K;94880]Kæe Hanne.
jeg kunne muligvis sagtens henvende mig pr PB, men vælger at gøre det offentligt, da der alligevel ikke kommer til at stå noget, som jeg ikke bagefter kan stå inde for.

Jeg hverken kan eller vil bede dig om at blive på forum, hvis du ikke ønsker det!
Så den del undlader jeg…

MEN - jeg vil bede dig om, at lade være at slette.
Det amputerer trådene… og jeg har uendeligt svært ved at tro, at du har skrevet noget, som du ikke selv ville kunne leve med.
På mig virker det utroligt arrogant og lidt ligeglad med forums øvrige brugere, som har brugt tid, tanker og evner på at deltage og indleve eller måske “bare” at svare på dine indlæg gennem tiden. Og sådan ved jeg jo at du ikke er!!!

Tag hellere en lang tænkepause… det kan jeg se, at flere har gjort gennem tiden - for så at vende tilbage med nye kræfter.
Dine indlæg kan i mellemtiden måske være med til at skabe forståelse, indlevelse, humor og glæde… og måske vrede hos nogle :wink: … men at du blot sletter vil i stedet skabe irritation og måske en negativ holdning til din person. Det vil jeg finde en anelse uretfærdigt overfor DIG! Ikke mig, jeg kan være revnende ligeglad…[/quote]

Jeg kan godt se problemet i det… da det som sagt, vil se ret rodet ud og også tarvligt…
jeg har på intet tidspunkt været ligeglad med jer andre…

lige nu er jeg vred og ked… og jeg sletter ikke mere…

Tak for dit indlæg…det gav stof til eftertanke…

Tak Hanne :slight_smile:
Jeg bruger selv metoden… har været glad medlem af hundenyhedsgruppen i årevis, men gik derfra i vrede for flere år siden. Af og til kigger jeg så stadig derind, men må desværre konstatere, at stedet er sig selv ligt… og så smutter jeg pr omgående igen!
Men mine gamle indlæg står der… det kan ingen tage fra mig!
Og det er altså så helt vidunderligt, at kunne henvise til mit oldgamle medlemsskab eller drøne gamle indlæg lige i fjæset på brugere, som kalder mig en newbie, der intet har fattet omkring brugen af gruppen -LOL

Hanne, ved ikke lige hvad der er sket. Men jeg er utrolig ked af du forlader os. Håber du i stedet vil tage en pause og vende tilbage senere. Ellers må jeg lige fange dig på mail/telefon.

MVH
Gitte

Jeg synes også, at det er meget ærgerligt, at du forlader forummet, Hanne :frowning:

…ja i det hele taget, at nogen føler sig så dårligt tilpas herinde, at de bare må væk.

Jeg ville ønske, at I bare ville tage “orlov” og få lidt frisk luft og vende tilbage sprøde af ny energi, når tiden måtte være moden for jer :slight_smile: …men man skal ikke føle sig presset til en sådan beslutning, det skal man jo kun gøre, hvis man selv føler, at det er det rigtige :slight_smile:

Men jeg håber, at jeg kan stå med :velkommen:-skiltet igen på et tidspunkt.

Pas på dig :slight_smile:

Hov, nu er indlæggene der igen… Underligt.

Jeg kan altså ikke følge med, når jeg både skal arbejde og sove -LOL

Det er bare super :thumbup:

ja, det synes i…

Søde Hanne vi kan allesammen godt lidt dig, og dine indlæg. Så i stedet for at være ked af det og lidt træt af os, så hold en pause på nogle dage. Så måske bliver du lidt gladere for os og dette forum igen :kryds:

Hanne du lyder ærlig talt lidt børnefornærmet. Folk sidder og fortæller dig, at de gerne ser, at du bliver, og alle er enige om at prøve at respektere hinandens grænser. Desværre bliver man nogengange nødt til at tage hensyn til flertallet som i dette tilfælde, og så nytter det altså ikke at mindretallet vedbliver med småsure miner osv, det kommer der aldrig noget godt ud af.

Hvis du ikke har lyst til at være her længere, så tag en pause et stykke tid, så får du måske pludselig lysten tilbage en dag. Men lad være med at komme med syrlige bemærkninger, når folk pænt fortæller dig, at de er glade for dine indlæg og din tilstedeværelse.

[quote=Ann K;94880]Kæe Hanne.
jeg kunne muligvis sagtens henvende mig pr PB, men vælger at gøre det offentligt, da der alligevel ikke kommer til at stå noget, som jeg ikke bagefter kan stå inde for.

Jeg hverken kan eller vil bede dig om at blive på forum, hvis du ikke ønsker det!
Så den del undlader jeg…

MEN - jeg vil bede dig om, at lade være at slette.
Det amputerer trådene… og jeg har uendeligt svært ved at tro, at du har skrevet noget, som du ikke selv ville kunne leve med.
På mig virker det utroligt arrogant og lidt ligeglad med forums øvrige brugere, som har brugt tid, tanker og evner på at deltage og indleve eller måske “bare” at svare på dine indlæg gennem tiden. Og sådan ved jeg jo at du ikke er!!!

Tag hellere en lang tænkepause… det kan jeg se, at flere har gjort gennem tiden - for så at vende tilbage med nye kræfter.
Dine indlæg kan i mellemtiden måske være med til at skabe forståelse, indlevelse, humor og glæde… og måske vrede hos nogle :wink: … men at du blot sletter vil i stedet skabe irritation og måske en negativ holdning til din person. Det vil jeg finde en anelse uretfærdigt overfor DIG! Ikke mig, jeg kan være revnende ligeglad…[/quote]

Jeg er fuldstændig enig. Det er i mange tilfælde bedre at holde sig væk uden at gøre større hurlumhej ud af det. Det gør det meget nemmere evt. at komme tilbage igen en anden god gang. Jeg bruger selv metoden, når jeg synes, der ind imellem er for negativt en stemning eller hvis jeg evt. selv er i en (meget sjælden) sårbar periode. Så skal der nemlig ikke så meget til, for at noget kan blive formeget. Selvransagelse er en god ting og det kan være svært samtidig med at man fyldes med nye indtryk eller blot flygter fordi man mener, at det er de andre, der er helt galt på den, når noget gør for ondt.

Jeg vil gerne sende dig et kram -kramer. Vi “ses” helt sikkert igen det ene eller det andet sted.