Mit plejebarn

Jeg lavede en aftale med Gitte, om at jeg ville tage en lille perserkilling på 12 uge i pleje, han trænger så meget til al den opmærksomhed som han kan få, vejer kun sølle ca 710g, men er dog erklæret helt rask af dyrlæger.
Som aftalt så gjort, jeg hentede Mikkel i fredag aften, kom hjem med ham, og Mikkel indtog hans nye hjem med høj haleføring. Mikkel blev først præcenteret for Cæsar, som duttede næsen med Mikkel, derefter kom turen til Yaba, som også duttede næse, og forsøgte at lege lidt med Mikkel. Perle var den næste i rækken, hun fik en enkelt slik ind, hvor efter Pelle stak en på kassen fordi hun åbenbart ikke udviste passende respekt for Mikkel.
På nuværnden tidspunkt kom Mikkel til at sige et lille piv, det gik lige pludselig op for Jesper at det der var jo levende, og iflg Jesper er det almindeligt kendt blandt Birma’er at persere spiser bimser til morgenmad, og de aller farligste er de små. Jepser forsvandt hvæssende og knurrende på sin lofthylde hvor han ved at ingen perser kan komme op.
Nå men Mikkel blev installeret i Sturdi’en for natten, Cæsar lagde sig lige udenfor, sendte alle de beroligende signal han kunne til Mikkel, Pelle lagde sig lige bag Cæsar og kurret venligt til Mikkel, og Yaba tog vagttjanse, lå foran hoveddøren hele natten og knurrede og hvæste af alle der tillod sig at gør forbi min dør.
Begge mine hunkatte lignede et stort spørgsmålstegn over drengenes opførerlse. I deres verden er det altså hunkatte der tager sig af killinger IKKE HANKATTE.
Mikkel blev sluppet fri dagen efter, gik glad rundt blandt de store drenge, spiser pænt når Cæsar sig at man skal, hvilket er ca hver 3 time (iflg Cæsar). Han er en god far, lægger sig ned foran Mikkel når han spiser og sørger på denne måde at INGEN kommer i nærheden af Mikkel’s mad.
Yaba er legeonklen, det ser så sjovt ud når Mikkel puster sig op til at ”stor farig kat” og Yaba lader som om han bliver MEGET bange, løber nogle få skridt, kalder derefter på Mikkel :relaxed:
Perle kom til at ”opdrage” lidt på Mikkel, gav han en blød pote, det skulle hun aldrig have gjort, jo persere kan bevæger sig meget hurtigt hvis det passer dem. Pelle kom nærmest flyvende, for at stikke Perle sådan nogle på kassen, fordi hun havde jo slået Mikkel.
Så man må sige at Mikkel er faldet rigtigt godt til på rekord tid, han er nu fuldgyldigt medlem af PerserBanden HHP der går med øremærker og har ting gemt i pelsen samt er bevæbnet til tænderne. Og de er ikke bange for at bruge der våben :relaxed:
Jesper bliver vel overbevist en gang med tiden om at han heller ikke denne gang bliver spist :relaxed:

Sikke en dejlig historie:) Skal Mikkel bo hos dig permanent:? eller er han en plejekilling, der skal videre på et tidspunkt:?

Når han bliver en smule større, så må vi lave en ungdomsklub med ham og Emil :slight_smile:

en lille solstrålehistorie… og meget underholdende at høre hvordan de voksne opfører sig når der kommer killinger ind i banden :slight_smile:

Nej det er meningen at Mikkel skal hjem til Kiks (janni) og bo. Mikkel skal bare lige blive lidt større, så han kan klare sig uden den særlig omsorg han får lige nu :slight_smile:

Og hvis nogen tænker hvordan det lille væsen ser ud - er her et billede af Mikkel - aka Lille Nut som sover :hjerte::hjerte::hjerte:

[QUOTE=Kiks;908212]Og hvis nogen tænker hvordan det lille væsen ser ud - er her et billede af Mikkel - aka Lille Nut som sover :hjerte::hjerte::hjerte:
[/QUOTE]

Hvor er han kær :hjertekat:

Det lyder som om Mikkel har fået et dejligt sted at bo og nogle ny gode venner - det kunne jeg personligt godt tæmke mig at se nogle billeder af:)

Billeder er op til den kommende Kiks (som forresten er min datter :slight_smile: )

Mit kamara er gået i stykker, så jeg vil overlade til det hende om at bringe nogle af de billeder jeg ved hun har taget :slight_smile:

Bare du ikke bliver så glad for ham, at han er nød til at blive :tihi:

Det er jo heldigvis sådan at nye ejer er Inges datter, som bor ret tæt på, så hun kan jo se ham lige så tit hun vil, når han flytter :tihi:

Inge, jeg har lige læst dagens Mikkel up-date op for Schiller, og han er så glad som jeg over, at projektet ser ud til at lykkedes.

Den lille dejlige Ironkitty - hvor er det godt at dine katte gider ham, når mine finker og endda hans egen mor ikke gider ham:(

Tak fordi du har overskuddet til ham:hjerte:

Sikke da en dejlig historie. Katte væsner er simpelthen bare fantastiske :hjerte:

Han ser skøøøøn ud og mon ikke din datter glæder sig til at få ham hjem :slight_smile:

og her er den lille mikkel som baby

Hvor er han fin - og hvor er det nogle gode plejeonkler, han har fået. :slight_smile:

Nåh, hvor er de søde, dine drenge :hjerte: Og det er den bitte Mikkel også :love2:

Pelle er ved at tjekke om sikkerheden er ok før sengetid, er sengen nu ordenligt redt :slight_smile:

Du er altså lidt beskidt der, det må jeg heller lige ordne :tihi:

Cæsar holder godt øje med Lille Mikkel

Det er din tur

Jepser er ved at være overbevist om at Mikkel nok ikke spiser ham

Mikkel hos hans ejer:hjerte:

Dejlige billeder.

Det er da også synd for den lille trold at mor og søskende ikke ville vide af ham/ikke gad ham. Så er det godt din flok tager over og passer det lille pus :slight_smile:

Åh hvor er han da nuser. Sikke en lille trold og godt du kunne træde til nu der var brug for en lille plejestation et stykke tid :slight_smile:

Mikkel får tydeligvis den bedste oplæring, noget “prospect” kan få, så han er klar til at grundlægge sit eget “chapter” af banden hjemme hos Kiks… :smiley: