Mit plejebarn

Jeg glæder mig også til at få ham hjem - den lille spinnemaskine… Dog skal han lige være lidt større så min tykke uvorne kat ikke bruger ham som legetøj - han vedhæftet et billede af Bob - aka Bøllebob.
De har samme far - Bob og Mikkel

aka Rolfepigen :wink:

aka Hopsa - Kær kat har mange navne :stuck_out_tongue:

aka Killingeknuseren (han lagde sig på Cry Baby da jeg var omme for at se på killinger for første gang i sin tid - han mente måske, at hvis han nu lagde sig der hvor killingen lå, så var det nok ham der ville få al opmærksomheden :tihi: - dejlige dreng :hjerte: Eller også ville han fortælle mig at Cry Baby ikke var den rette killing til mig, og det fik han jo sådan set ret i… )

Godt at se, at Mikkel har det godt hos plejefamilien, han er en smuk lille dreng!

[QUOTE=Osquary;909162]aka Killingeknuseren (han lagde sig på Cry Baby da jeg var omme for at se på killinger for første gang i sin tid - han mente måske, at hvis han nu lagde sig der hvor killingen lå, så var det nok ham der ville få al opmærksomheden :tihi: - dejlige dreng :hjerte: Eller også ville han fortælle mig at Cry Baby ikke var den rette killing til mig, og det fik han jo sådan set ret i… )

Godt at se, at Mikkel har det godt hos plejefamilien, han er en smuk lille dreng![/QUOTE]

HAHAHAHAHA :lol::lol::lol: Det er Bob - han gør det stadig, men der er heldigvis ingen killinger hos mig, men hvis han mener han skal ligge det, så ligger han sig bare, for når man har en kampvægt på 6 kg - så kan det godt være de andre katte hvæser af ham, men de flytter sig jo :hjertehop::hjertehop: Og så er han i centrum

Ja han er fantastisk, og med en ordentlig kampvægt kan man jo tillade sig lidt af hvert. :tihi: Aslan er jo også lillebror til Hopsa, de har (så vidt jeg husker, ret mig hvis det er forkert Gitte) både samme mor og samme far. Altså Blå og Lexie, og Aslan er i en alder af 1½ godt på vej i samme vægtklasse som Hopsa med 5,2kg :cool:

Den er vist god nok - Aslan er lillebror til Hopsa - men han er lidt bagud på vægten i forhold til storebror - men nu er Hopsa også ret glad for mad og er ligeglad om det er hans mad eller de andres - han skal da have noget føde, så han kan komme op i sofaen bagefter og blive nusset på sin tykke mave :høhø::høhø:

Aslan bassen gik under navnet Tobleronekatten (apropos mange navne) herhjemme, men faktisk så er han ikke rigtig overvægtig… endnu… han er bare… robust… Det kan vi se nu hvor pelsen er trimmet af… Men han får jo også rørt sig en del når han spurter rundt i lejligheden for at informere om at madskålen altså er TOM!!! Og han er SUUUUUULTEN!!! NUUUUU!!! Når han så har spist smider han sig på ryggen et eller andet sted og sover, for så kommer der jo nok nogen forbi og nusser mave - hvis bare man ser dejlig nok ud og placerer sig strategisk midt i døråbningen :høhø:

Gud hvor de dog ligner hinanden de to - det er jo det samme Hopsa også gør… Og når han om aften føler sig tilpas fræk så kommer han drønene op i sengen, bider mig i armen for lige at sige at han altså er vild nu og skal lege vildt :rock::rock:

Frækkert :tihi: Aslan gør noget lignende - ved Bambo :cool:

:storrespekt:Jeg bøjer mig i støvet. Sikke dejlig og sjov læsning Inge. Sjov læsning af din beskrivelse af missernes modtagelse af “lillemanden”
Hvor er dine missere bare dejlige, træder i karakter og viser i den grad hvor skabet skal stå, og hvor er du en stærk person. Du ved hvad jeg mener.

Kommer sådan til, at tænke på min hedengangne hundeverden, hvor vi igen og igen til f.eks. træning var forundret over hvor godt, lige børn (racemæssigt) leger allerbedst, og helt klart søger hinanden. Det gør sig åbenbart også gældende i misseverdenen.

Han er en skøn lille fyr, og din “bande” skal nok få ham parat til, forhåbentligt snart, at komme hjem til hans retmæssige ejer :hjerte:

Må dog også komme med en stor ros til Jesper :juhu: At han så hurtigt åbenbart har besluttet sig for, at den lille fyr ikke udelukkende, er sat i verden for, at spise lige ham. Sensible Bimser som Jesper (grov ironi kan i den grad forekomme her) skal man altid støtte og lære, at røde fine småtlinger ikke er farlige uhyrer :klapper:

Mvh
Yvonne, samt en kærlig potetanke til Jesper fra Bina

Jamen den der lille tingest starter med at spise min hale :yikes:
Hvordan kan jeg være sikker på at den ikke spiser hele mig :S

Potedask Jesper (som bestemt ikke er helt tryg ved den der bimsespisende tingest)

Rolfepigen og Aslan er begge efter kombinationen Blå og Lexie :slight_smile: så du har helt ret

jeg er ikke helt klar over hvad jeg har gjort galt, Mikkel kan altså snart ikke være i pelsen mere for bare selvtillid :-). Den lille rod kan jage de store fra deres vådmad så han kan få den for sig selv :-).

Vi bliver da snart en stor familie med de katte vi har :slight_smile:
Bambo og Yaba er halvbrødre, Hopsa og Aslan er brødre og har en halvbroder ved navn Mikkel, hvis morfar er helbror til Bambo og halvbror til Yaba, og Perle er oldemor til Mikkel

Forvirret ? det ser ud til at verden drejer sig om Lille Mikkel, iflg ham selv :slight_smile:

[QUOTE=cæsar;911257]jeg er ikke helt klar over hvad jeg har gjort galt, Mikkel kan altså snart ikke være i pelsen mere for bare selvtillid :-). Den lille rod kan jage de store fra deres vådmad så han kan få den for sig selv :-).

Bambo og Yaba er halvbrødre, Hopsa og Aslan er brødre og har en halvbroder ved navn Mikkel, hvis morfar er helbror til Bambo og halvbror til Yaba, og Perle er oldemor til Mikkel

Forvirret ? det ser ud til at verden drejer sig om Lille Mikkel, iflg ham selv :-)[/QUOTE]

og Mikkel er halvbror til Aslan og Rolfepigen. Bambo er bror til Mikkels morfar, så Yaba er også i familie med Mikkel - så jow, alt drejer sig om Mikkel…men du har nu nok haft en kæmpeindflydelse på hans opførsel…:tihi: med hjælp fra rødderne.

Du er bare så god, Inge:rock:

Hvem kan stå for ham :hjerte:

Man ligge altså godt hos Onkel Yaba

Man ligge altså godt hos Onkel Yaba

Mikkel har udviklet sig en værre lille rod

Alle kan blive trætte en gang i mellem :slight_smile:

Nååårh, hvor han hygger…han er i Mikkelhimlen :wink:

Dejligt. Det er næsten synd, at Yaba ikke kan beholde ham, men jeg går ud fra, at de kommer til ses engang imellem. :smiley:

Neeeeeeeej, hvor er det altså bare herlige billeder :smelter:

[QUOTE=cæsar;911257]jeg er ikke helt klar over hvad jeg har gjort galt, Mikkel kan altså snart ikke være i pelsen mere for bare selvtillid :-). Den lille rod kan jage de store fra deres vådmad så han kan få den for sig selv :-).

Forvirret ? det ser ud til at verden drejer sig om Lille Mikkel, iflg ham selv :-)[/QUOTE]

Ja noget kunne tyde på det! :tihi:
Mht selvtilliden kommer det vist naturligt af at være barn af Blå… Se bare Hopsa/Bob/Rolfepige og Aslan… :slight_smile:
Du og banden har gjort det godt med ham, Inge, han får brug for selvtilliden når han og Bob skal kæmpe om maden. :cool: