[QUOTE=Pernille DL;950055]Hej alle
Jeg har fået tilbudt en ny skøn lejlighed, men nu skal kattebakken til at stå i stuen, hvilket jeg ikke er helt vild med.
Er der nogen af jer, som har prøvet at bygge en kattebakke ind i et møbel? Gerne et lavt møbel, så det kan stå under et vindue? 
Jeg overvejer denne:
Men jeg er bange for, at den evt. er for smal?
Alle indput og råd modtages med tak og kyshånd :D[/QUOTE]
Ja, vi har en kattebakke i stuen der står i et skab. Vores skab har samme dybde, som det du viser og der passer den her bakke i:
http://www.zooplus.co.uk/shop/cats/cat_litter_litter_boxes/hooded_litter_box/litter_boxes_filter/284528
Den er ikke særlig stor, men mine kæmper kan godt bruge den. Jeg har så skåret toppen af, så bakken har en høj kant, men er åben for oven.
Men det møbel du viser, er jo lavet i stål. Jeg ved ikke hvordan det er at skære hul i, sådan at kattene kan komme ind i skabet. Jeg tænker, om ikke kanten bliver skarp 
Jeg er rigtig glad for vores skab, men det var desværre et jeg fandt i Rodebutikken i IKEA, så de har det ikke mere. 
Men vores ser sådan her ud:

Vi havde et andet skab før det her, hvor der var kattebakke i højre side, så de gik direkte ind i bakken. Men så dryssede de frygteligt med grus, når de kom ud, så derfor har vi lavet entré i det her skab. Så kan de drysse af derinde, før de kommer ud. Det er rigtig dejligt.