Uuuuuh, det lyder godt, Anne! Er altså lidt tændt på det skab Min far er uddannet mekaniker og har alverdens værktøj, så det skulle nok kunne lade sig gøre. Men jeg må nok slå koldt vand i blodet, da der er laaaaaang tid til det bliver aktuelt. Jeg kan bare så godt lide at lave små projekter
Jeg kan huske jeg så Maria Amandas løsning og den skal jeg helt sikkert ha lavet mig, når jeg engang får snøvlet mig færdig med alle mine andre projekter
Jeg kan huske jeg så Maria Amandas løsning og den skal jeg helt sikkert ha lavet mig, når jeg engang får snøvlet mig færdig med alle mine andre projekter :-)[/QUOTE]
Skabet hedder Bestå, og det er også det, som Simone har fundet Det er helt sikkert den bedste løsning, og det er desuden langt nok til, at jeg kan have et akvarie til at stå på det. Det bliver et af de første projekter, når jeg er flyttet ind
De er lidt dyrere, men tilgengæld kan man se og mærke det er kvalitet jeg har to høje og to have i min stue, med hhv højglans/glas, højglans, og skuffer i højglans. Og med børn og katte, så renser man dem lige med antistatisk glasrens og vupti ligesom nye igen
Det blir meget som det andet det nemlig udfra det billede vi laver den, men vi laver ikke hul igennem vores. Der bliver indgang i begge ender, og øverste hylde vil blive brugt til vores lager af vådfoder