Man kan os lave det med en høj model, så har man plads til lidt flere ting
vådfoder eller andet og så med eller uden låger ![]()
Hvordan kan man undgå at lave hul, så kattene kan komme ind til bakken?
Ja, den ekstra højde på skabet er smart. Måske skulle det overvejes ![]()
[QUOTE=Pernille DL;951050]Hvordan kan man undgå at lave hul, så kattene kan komme ind til bakken?
Ja, den ekstra højde på skabet er smart. Måske skulle det overvejes :)[/QUOTE]
Jeg laver kattelem i begge sider, men intet hul imellem skabene da mine katte ELSKER at lege i Bakken og det skal de ikke opelskes til ![]()
Aaah - ok! Jeg tror, at mit bare bliver et hul. Mine katte vil ikke bruge kattebakken med klap, så en kattelem er vist desværre udelukket ![]()
Mærkeligt sted at lege ![]()
[QUOTE=Pernille DL;951056]Aaah - ok! Jeg tror, at mit bare bliver et hul. Mine katte vil ikke bruge kattebakken med klap, så en kattelem er vist desværre udelukket ![]()
Mærkeligt sted at lege
[/QUOTE]
Man kan os sagtens bare bruge et hul ![]()
Ja mine katte er nogle værre grise til tider ![]()
[QUOTE=Northved;951066]Man kan os sagtens bare bruge et hul ![]()
Ja mine katte er nogle værre grise til tider ;)[/QUOTE]
Er dine katte egentlig vant til meget store bakker? Mine er vant til jumbo-størrelse, så de skal lige vænne sig til en mindre bakke
Uha ja. 100 liter vand FYLDER en hel del hvis det render ud på gulvet. been there, done that (godt nok med et 220l akvarium - som endda stod på et rigtigt stel, men glasset havde på en eller anden måde fået en revne alligevel… 220 liter vand er ikke ret sjovt når de skal ned fra 1. sal til stueetagen
Vi havde affugtere stående i døgndrift LÆNGE… og dem blir man RET hurtig træt af at høre på L
Fiskene har heller ikke så godt af hvis deres vand pludselig forsvinder ![]()
[QUOTE=TrekkieGrrrl;951133]Uha ja. 100 liter vand FYLDER en hel del hvis det render ud på gulvet. been there, done that (godt nok med et 220l akvarium - som endda stod på et rigtigt stel, men glasset havde på en eller anden måde fået en revne alligevel… 220 liter vand er ikke ret sjovt når de skal ned fra 1. sal til stueetagen
Vi havde affugtere stående i døgndrift LÆNGE… og dem blir man RET hurtig træt af at høre på L
Fiskene har heller ikke så godt af hvis deres vand pludselig forsvinder ;)[/QUOTE]
Hold da op! Æv, hvor trælst Trekkie!! Jeg havde på et tidspunkt et 54L til at stå oven på en rumdeler, og set i bagklogskabens skær så var det bestemt ikke smart. Håber dog at kunne starte på min akvariehobby igen, når jeg flytter det nye sted hen
Håber virkelig at der bliver plads! Og ikke at forglemme - noget stabilt, det kan stå på ![]()
Mine er vant til alm lukkede bakker ![]()
Du kan jo bare sætte en bakke i den størrelse op nu hvis det er? Så kan du se om de ikke også bruger den, og ikke kun de store? ![]()
Der kan stå nogle store nogle derinde. Regner med at købe et fad af en slags ![]()
Jeg faldt lige over den her ved at link hoppe fra en anden tråd…
Den er sgi da SMART ![]()
http://www.moderncat.net/2008/11/11/hide-the-litter-in-plain-sight/

Jeps, det vil jeg prøve
Skal lige have målt kattebakkerne inden jeg køber noget ind. Kommer dog nok til at stå med to store jumbo-kasser, som jeg ikke har brug for.
[QUOTE=TrekkieGrrrl;956330]Jeg faldt lige over den her ved at link hoppe fra en anden tråd…
Den er sgi da SMART ![]()
http://www.moderncat.net/2008/11/11/hide-the-litter-in-plain-sight/
[/QUOTE]
Hahaaaa - den var da smart, Trekkie…!! ![]()
[QUOTE=Pernille DL;956549]Jeps, det vil jeg prøve
Skal lige have målt kattebakkerne inden jeg køber noget ind. Kommer dog nok til at stå med to store jumbo-kasser, som jeg ikke har brug for.
Hahaaaa - den var da smart, Trekkie…!! :D[/QUOTE]
Ja, ellers hvis vi ses inden, så må du gerne låne en af mine de alm. billige bakker i en typisk størrelse? Har nogle stykker stående, i tilfælde af … ![]()
Ih, Eva - det vil jeg rigtig gerne
Jeg har lige målt mine kattebakker, og de er 55cm i dybde, og skabet er kun 40cm. Ved ville være træls, hvis skabet skulle stå med lågerne åbne - så går fidusen lidt af det. Kunne du evt. tage en bakke med til Årslev?
Kan lige prøve at måle mine og se om ikke de er små nok ![]()
Jeg har lige fundet dette møbel til 200kr. Kunne det måske bruges, tror I?
[QUOTE=Pernille DL;956592]
Jeg har lige fundet dette møbel til 200kr. Kunne det måske bruges, tror I?[/QUOTE]
Alle møbler kan bruges så længe bakken an være der inde
det ser super fint ud!
Enig
Har dog lige vist den til min far, som er mere logisk tænkende end jeg. Kattebakken kan ikke være i det første fag, så skillerummet skal væk, hvilket det ikke kan, da døren så ikke har noget at hænge i. Back to Ikea-plan
Vil prøve at gå i genbrug, når jeg kommer tættere på udflytningsdatoen ![]()
Ku’ man ikke montere to af lågerne på en fælles plade? så de åbner “sammen” - det ville jo ikke ku’ ses når den var lukket ![]()