Mobil

Ok, jeg har kun hørt om det vi har, og der skulle grænsen være 450. Så gættede bare på, at det var noget standard :slight_smile:

1 Synes om

Sådan lige et sidespring til dette, ved du hvad tolden er på katte? Jeg har intet kunne finde på det…

Jeg havde planlagt selv at hente den, men kan kun flyve fra kbh hvis jeg skal ud og hjem samme dag og undgå karantæne. Vi er ved at undersøge med cargo, men det bliver en ret dyr fornøjelse

Hvad i alverden har told på katte med mit spørgsmål at gøre - i det hele taget har det udviklet sig til at man diskuterer alt andet end det, jeg spørger om. :thumbdown:

Sorry - jeg svarede kun på ting, jeg blev spurgt om - jeg har slettet alle mine indlæg og gør det ikke igen :slight_smile:
VH
Susanne

Jeg synes da nu ellers der er kommet endog rigtig mange - og relevante - svar på dit spørgsmål? :slightly_smiling_face:

Men ja, det sker sgu’ at der ryger lidt off spins af panden - sådan er det jo, når man stiller spørgsmål på et debat forum, fremfor et dedikeret ekspertpanel - men de for en selv irrelevante indlæg kan man jo heldigvis bare scrolle forbi… :+1: :wink:

5 Synes om