Mod dumhed kæmper selv guderne forgæves

Gud hvor har brugerne derinde da nogle forældede opdragelsesmetoder :blegne:

[quote=Denise;299748]Ved ikke om der er nogle der kan forklare fænomenet haha .
Men altså Therese du kan læse om nyhedsgrupper på Google, fandt et tilfældigt link her. usenet.dk: OSS for danske nyhedsgrupper

Måske andre kan forklare, der er masser herinde der læser Nyhedsgrupper, det er igennem dem, mange af os kender hinanden fra gammel tid, før der var noget der hed kattefora.
Du kan abbonere i hele verden på stort set alt der interesserer folk og det er gratis. Mange er medlem af kattegrupper i Sverige og Norge.
Den måde Alice viste dig på er noget helt specielt lavet af en tidligere kattedame, så man kunne se lidt om hinanden der færdes på gruppen og senere lavede hun så man kunne læse i Nyhedsgruppen også.
Jeg læser min via min mail som Alice gør, via TDC Nyhedsserveren news.tele.dk

Hmm, nej det er jeg vist ikke godt til. :frowning:
Rettelse - så lige Alice vist kunne :tihi:[/quote]

Det er svært at forklare, jeg har osse gjort et ynkeligt forsøg - Fint du satte linket ind, så man kan læse sig frem til hvad nyhedsgrupper er :slight_smile:

Det er godt nok mange år siden, at mange af os stødte på hinanden første gang via nyhedsgrupper :-). Jeg har aldrig helt sluppet NG, der er ikke det spørgsmål du ikke kan få svar på, når bare man finder de rigtige grupper .-)

Det er fordi den ikke er så hurtig til at opdatere på hjemmesiden.
Man kan også finde dem på Google grupper - dk.fritid.dyr.kat

Her er et link til at læse via Google

http://groups.google.dk/group/dk.fritid.dyr.kat/browse_thread/thread/b6966c4b570628c1?hl=da#

Man kan sætte “træstruktur” på hvis det er uoverskueligt.

BTak, Alice og Denise.[/B]

BNyhedsgrupper lyder spændende, men jeg synes ikke rigtig jeg har tid til det.[/B]

BJeg er kun på dette forum - og her bruger jeg RIGELIGT tid…[/B]

BMen det kunne være meget sjovt at gå ind og se, om der f.eks. var en nyhedsgruppe om … bom-bom… NISSER !![/B]

:inlove:

Det glæder mig at høre, jeg kan bare ikke se dem - nok fordi jeg ikke er bruger derinde…

:slight_smile:

Ja, nogle af dem er nogle fandens karle, når det gælder værgeløse dyr!

:thumbdown::thumbdown::thumbdown::thumbdown:

Kan huske, at der var en for ikke så længe siden, der fortalte at hans kat havde haft nogle unoder,
som han ikke kunne acceptere - det kostede den en vinter udendørs!!!

Så havde den også lært det - dårlig opførsel = kulde og ingen adgang til stuerne.

God opførsel = adgang til stuer og varme.

Jeg tvivler stærkt på, at en kat forbinder det at gå på borde eller tisse indendørs med,
at den pludselig bliver nødt til at leve udendørs en hel vinter.

Sådan et fjols. (altså ejeren, ikke katten)

:argh::argh::argh::argh:

-surrender

Så er jeg ude af tråden - gidz ikke at sidde og læse om, hvad brugerne på andre kattesider skriver - det hjælper ikke noget at sidde her og vade i det - brug hellere kræfterne på at skrive det direkte til dem.

Amen.

:englevinger::englevinger:

Puha… det gør mig så trist, når nogle udøver vold mod dyr… Godt jeg ikke er på det forum - så var jeg nok røget ud

Helle, det er IKKE noget forum, det er en verdensomspændende gruppe, og man ryger ikke ud. Man kan vel stort set blive så personlig man vil, og han får tørt på at en masse andre mænd derinde, både med aflivning af ham i stedet for katte m.m.

Jeg skrev et indlæg derinde, den morgen da denne tråd startede. Et rigtig nedrigt og underlødigt eet, men det blev væk! Eller - jeg aner ikke hvor det havnede henne!

Øv. :høhø:

[quote=Sheer;300070]Jeg skrev et indlæg derinde, den morgen da denne tråd startede. Et rigtig nedrigt og underlødigt eet, men det blev væk! Eller - jeg aner ikke hvor det havnede henne!

Øv. :høhø:[/quote]

Nu læser og svarer jeg jo via mit mailprogram, og her kan den godt være lidt kryptisk, for hvis du bare klikker ‘besvar’ så går den direkte til afsenderen. Man skal huske at klikke på ‘Svar til gruppen’ så ryger den ind og kan læses af alle :slight_smile:

Han får godt nok nogen over nakken .-)

Jeg har samme problem som Sheer.
Jeg skrev for 1½ døgn siden også et svar (langt) + et til en anden tråd. Derefter fik jeg meldingen, at mit svar ville bliver vist efter 5 min.

Et døgn efter (i går) var ingen af mine indlæg vist.

Skrev derefter en mail til webmaster, modtog kvittering for, at den var vist på pc’en, men har intet hørt.

Skrev til en af gruppens deltagere, har intet svar fået.

Jeg skriver direkte på dk.fritid.dyr.kat-siden og bruger Outlook.

Kan en af jer derinde ikke prøve at sende mig en besked?
Jeg er opført som Hanne Engermann (har ikke selv problemer med at se min profil).

[quote=Mega;300102]Jeg har samme problem som Sheer.
Jeg skrev for 1½ døgn siden også et svar (langt) + et til en anden tråd. Derefter fik jeg meldingen, at mit svar ville bliver vist efter 5 min.

Et døgn efter (i går) var ingen af mine indlæg vist.

Skrev derefter en mail til webmaster, modtog kvittering for, at den var vist på pc’en, men har intet hørt.

Skrev til en af gruppens deltagere, har intet svar fået.

Jeg skriver direkte på dk.fritid.dyr.kat-siden og bruger Outlook.

Kan en af jer derinde ikke prøve at sende mig en besked?
Jeg er opført som Hanne Engermann (har ikke selv problemer med at se min profil).[/quote]

Jeg kan ikke finde dig derinde Hanne …Kan du ikke gå ind i tråden og svare mig, så returnerer jeg et svar til dig.

Du plejer da ikke at have problemer i NG kat ??

[quote=Alice;300109]Jeg kan ikke finde dig derinde Hanne …Kan du ikke gå ind i tråden og svare mig, så returnerer jeg et svar til dig.

Du plejer da ikke at have problemer i NG kat ??[/quote]
Jeg står da under Profiler (gå evt. direkte til profil)
ellers:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_index.php?profile=1199&limit_start=0&limit_user=15

At svare i tråden har jeg jo prøvet, men mit indlæg bliver ikke vist.

[quote=Denise;300065]Helle, det er IKKE noget forum, det er en verdensomspændende gruppe, og man ryger ikke ud.
Man kan vel stort set blive så personlig man vil, og han får tørt på at en masse andre mænd derinde, både med aflivning af ham i stedet for katte m.m.[/quote]

:fin::fin::fin:

Så er jeg nødt til at melde mig ind…

:inlove:

[quote=Mega;300114]Jeg står da under Profiler (gå evt. direkte til profil)
ellers:
http://www.dk-fritid-dyr-kat.dk/nyhedsgruppen/profiles_view_index.php?profile=1199&limit_start=0&limit_user=15

At svare i tråden har jeg jo prøvet, men mit indlæg bliver ikke vist.[/quote]

Nu har jeg sendt dig en email Hanne :slight_smile:

Så er jeg nødt til at melde mig ind…

:inlove:[/quote]

Jamen skal man melde sig ind ???

Jeg har da bare sat min emailprogram op til at kunne modtage nyheder - Præcis på samme måde, som man laver opsætningen til email.

Kik under funktioner/nyhedsgrupper og følg vejledningen.

Hvilken udbyder har du ??

Jeg er ikke tilmeldt og jeg kan sagtens se trådende og svarene.

[quote=Alice;300127]Jamen skal man melde sig ind ???

Jeg har da bare sat min emailprogram op til at kunne modtage nyheder - Præcis på samme måde, som man laver opsætningen til email.

Kik under funktioner/nyhedsgrupper og følg vejledningen.

Hvilken udbyder har du ??[/quote]

:):):slight_smile:

Jeg tror da, at man skal melde sig ind ??

For man kunne da logge sig ind som gammel eller ny bruger ??

Prøver lige det med funktioner/nyhedsgrupper - vi har vores eget private net - GFnet.dk - oprettet sammen med en anden ejendom på vejen.

:slight_smile:

:fin::fin::fin:

Så prøver jeg lige igen, for hvis det er et sted hvor man må sige LIGE hvad man vil - så er jeg NØDT til at have tid til at være en bizze… selvom det falder mig en anelse svært… men I kan sikkert læse om det herinde, hvis jeg bliver for slem…

:tihi: