[quote=KKH;487992]Jeg har brug for nogle som kan nævne lidt moderne drengetøjs mærker til en dreng på 13 år.
Jeg skulle i går hente min søn fra konfirmationsforberedelse, som foregår sammen med, for min søn, ukendte drenge. Det jeg ser da de kommer ud af døren, gør mig så trist som mor. Alle de andre drenge har smart tøj på, og bagefter kommer min søn så og ligner en som lige er kommet ind med 4-toget.
Jeg synes det er meget for en dreng som i forvejen er udenfor i forbindelse med at han er ny i kredsen og samtidig har et psykisk handicap, så han skal ikke også kæmpe med det. Så nu skal han ud og peppes op, og det har jeg som umoderne mor brug for hjælp til. :)[/quote]
Hvilken type er han? Hvad kan han lide? Musik, skater, bøger, sport osv…
Jeg har en lillebror på 12, en fætter på 12 og en svigernevø på 11 - og de er alle 3 forskellige typer 
Jeg synes det fedt du lægger mærke til det, for jeg kan selv huske hvordan det var at være udenfor OG ikke have noget smart tøj…
Jeg mener at stilen og mærker er lige vigtigt. I den alder vil man gerne have de flotte “dyre” ting, men det kan sagtens kombineres med H&M - som forøvrigt har rigtig mange lækre ting…
Min lillebror er skater og han tænker ikke på mærker - så længe det er fra en butik der hedder dark blue… Hans basis-tøj er helt almindeligt (min mor køber det af en der har en større dreng) og så spicer han det op med en kasket eller trøje fra dark blue. Min mor køber basistøjet, og til jul og fødselsdag for han ofte gavekort til dark blue, så han selv kan købe sig noget smart tøj… Min mor ved desuden hvor vigtigt tøjet er, og min søster (på 10) for tit lov at kigge på tøj når de handler, og en gang imellem tager de på shopping.
Jeg ved at der vil sidde nogen som synes at 500-1000 kr om måneden + ekstra til sommer og vinter sæsonerne, på tøj til sine 2 unger om måneden er mange penge, men det er bare et fact at man i skolen er udenfor, hvis man kun ejer bilka-tøj…