Moderne drengetøj

Jeg har brug for nogle som kan nævne lidt moderne drengetøjs mærker til en dreng på 13 år.

Jeg skulle i går hente min søn fra konfirmationsforberedelse, som foregår sammen med, for min søn, ukendte drenge. Det jeg ser da de kommer ud af døren, gør mig så trist som mor. Alle de andre drenge har smart tøj på, og bagefter kommer min søn så og ligner en som lige er kommet ind med 4-toget.

Jeg synes det er meget for en dreng som i forvejen er udenfor i forbindelse med at han er ny i kredsen og samtidig har et psykisk handicap, så han skal ikke også kæmpe med det. Så nu skal han ud og peppes op, og det har jeg som umoderne mor brug for hjælp til. :slight_smile:

Jeg ved desværre ikke noget om moderne drengetøj - men sikke en sød mor, din søn har :slight_smile:

nu kender jeg ikk moden til de unge mennesker i dag.
men jeg vil vædde med der findes en masse billeder hvis man bare leder.
men tænker lidt om “forvasket” cowboybukser og en t-shirt med noget sølv “glimmer” på stadig er på mode??

G-Star
Evisu
Royal
Peak Performance
North Face
Humör
SOS
Ed Hardy
Enemy Of State
Karl Kani
Bullrot
Scott
Björkvin

Og stort set alt det tøj der sælges i Quint.

her http://www.fatras.dk/modetoej-til-maend.html har de en masse fedt tøj. og der er både tøj til den unge fyr der er lidt mere stilfuld og til ham der er mere en “bølle”.
ved at priserne er ret høje, men så kan du da få en ide om hvad der er in i øjeblikket :slight_smile:

Karina… stort knus til dig… selv om man synes at det ike kan være rigtig… så har det en stor betydning…

Prøv at går en tur, og kik på de forskellige unge mennesker, der er så mange forskellige typer.

Find ud af, hvor du tror din søn høre under… og så ud og kikke på tøj

[quote=KKH;487992]Jeg har brug for nogle som kan nævne lidt moderne drengetøjs mærker til en dreng på 13 år.

Jeg skulle i går hente min søn fra konfirmationsforberedelse, som foregår sammen med, for min søn, ukendte drenge. Det jeg ser da de kommer ud af døren, gør mig så trist som mor. Alle de andre drenge har smart tøj på, og bagefter kommer min søn så og ligner en som lige er kommet ind med 4-toget.

Jeg synes det er meget for en dreng som i forvejen er udenfor i forbindelse med at han er ny i kredsen og samtidig har et psykisk handicap, så han skal ikke også kæmpe med det. Så nu skal han ud og peppes op, og det har jeg som umoderne mor brug for hjælp til. :)[/quote]

Hvilken type er han? Hvad kan han lide? Musik, skater, bøger, sport osv…

Jeg har en lillebror på 12, en fætter på 12 og en svigernevø på 11 - og de er alle 3 forskellige typer :thumbup:

Jeg synes det fedt du lægger mærke til det, for jeg kan selv huske hvordan det var at være udenfor OG ikke have noget smart tøj…

Jeg mener at stilen og mærker er lige vigtigt. I den alder vil man gerne have de flotte “dyre” ting, men det kan sagtens kombineres med H&M - som forøvrigt har rigtig mange lækre ting…

Min lillebror er skater og han tænker ikke på mærker - så længe det er fra en butik der hedder dark blue… Hans basis-tøj er helt almindeligt (min mor køber det af en der har en større dreng) og så spicer han det op med en kasket eller trøje fra dark blue. Min mor køber basistøjet, og til jul og fødselsdag for han ofte gavekort til dark blue, så han selv kan købe sig noget smart tøj… Min mor ved desuden hvor vigtigt tøjet er, og min søster (på 10) for tit lov at kigge på tøj når de handler, og en gang imellem tager de på shopping.

Jeg ved at der vil sidde nogen som synes at 500-1000 kr om måneden + ekstra til sommer og vinter sæsonerne, på tøj til sine 2 unger om måneden er mange penge, men det er bare et fact at man i skolen er udenfor, hvis man kun ejer bilka-tøj…

Humör
Er min fættere rigtige glade for. (hhv. 12-14)

Han er helt sikkert ikke til hængerøvs bukser, for falder de bukser han har en lille smule ned, så hiver han straks op i dem.

Ved ikke om man kan pejle sig ind ved hjælp af dette, men til konfirmationen vil han meget gerne have en rigtig habit, skjorte og slips.
Han går meget op i star wars og går ikke meget op i musik, men det han godt kan lide at høre er lidt mere råt, AC/DC og ellers heavy metal (stakkels os når han får et anlæg :tihi: ). Han elsker Harry Potter bøgerne.

[quote=DK Thomani;488001]G-Star
Evisu
Royal
Peak Performance
North Face
Humör
SOS
Ed Hardy
Enemy Of State
Karl Kani
Bullrot
Scott
Björkvin

Og stort set alt det tøj der sælges i Quint.[/quote]
Og Quint er en RIGTIG god butik :slight_smile: Altid der jeg gør mine jule indkøb når det er tøj til fættere / min bror på 19, går også med tøj derfra:)

hejsa karina

her i tilst ligger der ved siden af petworld en lagersalgsbutik, de har masser af fedt og smart tøj til børn og så endda til ret billige priser.
meget af det er osse mærketøj

http://www.danskoutlet.dk/tilst.html

nåja de har tøj til alle str osse voksne osse til gode priser.

ps, pas på med at tage dine små prinsesser med derind, for de har tit nogle vildt flotte prinsesse-kjoler til piger:p

[quote=KKH;488030]Han er helt sikkert ikke til hængerøvs bukser, for falder de bukser han har en lille smule ned, så hiver han straks op i dem.

Ved ikke om man kan pejle sig ind ved hjælp af dette, men til konfirmationen vil han meget gerne have en rigtig habit, skjorte og slips.
Han går meget op i star wars og går ikke meget op i musik, men det han godt kan lide at høre er lidt mere råt, AC/DC og ellers heavy metal (stakkels os når han får et anlæg :tihi: ). Han elsker Harry Potter bøgerne.[/quote]

Kunne godt lyde som om han ville elske min lillebrors garderobe… Selvom han er skater, så finder der ikke hængerøv :wink:

Har du evt prøvet at høre han om hvad han selv kan lide ? Evt at tage ham med ud, og så lade han sige når han finder noget han kan lide ?

[quote=Johnny;488040]hejsa karina

her i tilst ligger der ved siden af petworld en lagersalgsbutik, de har masser af fedt og smart tøj til børn og så endda til ret billige priser.

nåja de har tøj til alle str osse voksne osse til gode priser.

ps, pas på med at tage dine små prinsesser med derind, for de har tit nogle vildt flotte prinsesse-kjoler til piger:p[/quote]

Ha ha, Rebecka er ikke så meget til kjoler mere, så det skulle lige være sko, som hun er vildt begejstret for.

Vil prøve at kigge på hjemmesiden, men lige nu er jeg ved at gennemgå Quints side. Wow, det bliver en dyr dreng jeg ender med at få, hvis han er til de ting som ligger derinde.

[quote=Johnny;488040]hejsa karina

[/quote]

Jeg har lige været inde og kigge på siden, og hvis det er moderne mærketøj Kia vil have til sin søn, så er det ikke der hun skal shoppe. Der er ingen af de mærker jeg kender, og min søn er modenørd (og 14 år gammel).

[quote=Babyrex;488041]Kunne godt lyde som om han ville elske min lillebrors garderobe… Selvom han er skater, så finder der ikke hængerøv :wink:

Har du evt prøvet at høre han om hvad han selv kan lide ? Evt at tage ham med ud, og så lade han sige når han finder noget han kan lide ?[/quote]

Nej for det har aldrig sagt ham noget, så jeg har bare nydt at jeg kunne spare penge på den konto. :slight_smile:

Ja, det er desværre langt fra billigt :frowning:

Min mor kender en eller anden side på nettet hvor mærketøjet er billigere, og der shopper hun til min lillebror. Jeg prøver lige at høre hende om de også har ned til 13 år (min lillebror er 17) og så ber jeg hende om linket.

Spørg om han kunne tænke sig noget nyt tøj - og vil han det så tag ud og kig… :slight_smile:

:hjerte::hjerte:

Hvad med at tage sønnen med ud og shoppe ??

Så får han lige det han vil have - og han har sikkert luret, hvad de andre går i - så han kender stilen.

Du er en dejlig mor, for det betyder meget for en teenager at være en i flokken.

:hjerte::hjerte:

Altså hos min datter (13 år) og min søster’s dreng på samme alder skal et af følgende mærker sidde på dem inden de går ud af døren … ej helt så slemt er det ikke, men næsten :stuck_out_tongue:

G-star
Ed Hardy
Adidas
Hummel
Humör
Björkvin

:slight_smile:

Kan man mon få et pengeskab i menneskestørrelse, for så må han placeres derind med hans computer når han kommer hjem igen. :høhø: