Jeg læste det her
http://www.6ogsamliv.nu/ungemaend.html
Og det kunne jeg godt tænke mig en debat om. Hvad tænker I om det? Hun har jo en pointe.
Lad os tage et eksempel:
Mand på 45 år dater 23 årig - hvem siger noget til det? Umiddelbart ikke ret mange, er min tanke.
Men
Kvinde på 45 år dater 23 årig - hov hov hov siger mange så…
Er det sandt? Er der de fordomme? Eller er de opspind?
Hvis de er der - hvorfor er de der så?
Jeg tænker, at kærlighed ingen alder har, men at man som kvinde skal være realistisk - en ung fyr er ikke nødvendigvis samme sted som en selv eller har de samme intentioner om at binde sig - HVIS kvinden da har det. Men lidt sjov - det sker der vel ikke noget ved… Eller gør der?
Jeg har dog en grænse… tror jeg - og nu taler vi naturligvis kun myndige!.. Jeg tænker hvis en af mine jævnaldrende veninder - jeg er 34 år - kom med en fyr på 19 år eller derunder - muligvis også 20 år… og måske 21 år… hm den er svær ikk? Så ville jeg nok tænke, at det var dog en ung fyr - det må jeg indrømme. Samtidig kender jeg fyre på 20 år, der ved gud er mere modne og “ældre” end jeg er Så hvad tænker I om det?
Jeg synes simpelthen ikke den er sort/hvid…
Nu har jeg ikke selv børn, men hvad ville I sige, hvis jeres søn kom med en kvinde på 40 år og han var lad os sige 25 år. Ville I så sige noget? Ville I hvis han var 22 år og hun var 35 år? Eller hvornår blir omgivelserne bekymret?
Er det overhovedet muligt at sige noget sort/hvidt om den slags?
Jeg synes virkelig emnet er superspændende - meget mere end “gamle grise og unge studiner”
Vil rigtig gerne høre, hvad I tænker - især da hvis der er nogle cougars her på Kattegale Som har lyst til at fortælle om det.
Hvilket får mig til at tænke - er man egentlig en cougar pga det…? De går vel på “jagt” med lidt andre motiver tænker jeg - uden at vide en dyt om det i øvrigt - cougars skal være plus 40 - så spørg mig om 6 år tihi:
Nej spøg til side - jeg synes det er en debat værd… Jeg ved sgu ikke, hvad jeg selv synes om det…