Møghes misser

Efter en rigtig træls fødsel sidste lørdag, er det på tide, at jeg viser resultatet af den tur.
Jeg skal med det samme beklage den dårlige billedkvalitet, de er taget med min mobil. (og tænk, jeg bor sammen med en fotograf :tihi: )

Det blev til 2 drenge og en pige.

Dreng, rød hvid bicolour (low-white)

Dreng, rød/hvid harlekin

Pige, rød/hvid van

nuuuiiiiiii oldebørn :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

hvor er de kære og fine, jeg skulle hilse fra oldemor og bede dig om at give Møghe et ekstra nus for det flotte arbejde :hjerte:

Hvor er de søde :iloveyou:
Tillykke med dem.

:besvimer:

Den første dreng der… :inlove:

[QUOTE=cæsar;851280]nuuuiiiiiii oldebørn :besvimer::besvimer::besvimer::besvimer:

hvor er de kære og fine, jeg skulle hilse fra oldemor og bede dig om at give Møghe et ekstra nus for det flotte arbejde :hjerte:[/QUOTE]

Tak Inge :slight_smile: Ja hun er super mor lige som Perle :slight_smile: Hun er næsten ikke til at drive væk fra dem.

Den første dreng der… :inlove:[/QUOTE]

Det er faktisk også helr rart at få en med knald på farverne…han er ræve rød. :slight_smile:

En lille Lauritz Jensen :tihi:

Årh, de er bedårende :hjerte:

Flotte farver :ok:

Hvor er de bedårende - oig helt anderledes en små abykillinger:-)

Virkeig virkelig søde små killinger! :hjerte:

oh jeg har helt glemt hvor små og sårbare sådan nogle små størrelser kan se ud og være. De er sørme yndige. Har mormis det også godt ovenpå fødslen?

Nårh wow for den lille pige, sikke et flot hovede og ører, hva?

Håber på at se mere til de små bebser fremover - er der noget skønnere :hjerte:
Dyyygtig Møghe-mor :thumbup:

Stort tillykke med de små, sikke lækre farver. Ham den harlekin sender du bare i min retning s - Bliver spændene og følge dem fremover

MVH
Gitte

Gitte som altid smukke killinger fra dig :slight_smile: hvem er daddy til de små :slight_smile:

Det må jo være Blå-børn?

Ja du har nok ret Misi, også fordi de alle er røde, men jeg kunne ikke vide om Gitte havde et hemmeligt S i ærmet :slight_smile:

Jeg kan ikke sige andet end…:smelter:

Havde min eks. ikke heddet Lauritz til mellemnavn, så det ellers været et godt bud på et navn til ham den lille ræv. :slight_smile:

Tak Mijv. :slight_smile:
Møghe er helt oven på igen, og passer de små til et 12tal. :slight_smile: