MoMo er over 1000 indlæg

Det ser vist ud til at MoMo er kommet over de 1000 indlæg :slight_smile:

Camilla har vist surfet alle Maine Coon hjemmesider der findes - i hvert falde i DK.
Hun er pt hjemmegående, men ellers kontormus.
Også er hun en hobbit :høhø:

Den internet surfende hobbit med en svaghed for maine coons :høhø:

Så er hun et stort familie menneske , som går igennem vand og ild for hendes datter :hjerte:
Hun er en omsorgs fuld ejer og opdrætter af maine coon :slight_smile:
Som der skrevet så er hun en hobbit.
Hun har en sort humor som er fantastisk :stuck_out_tongue:
Hun elsker hygge med levende lys og te .
Hun ligger altid gerne øre til alt fra himmel og jord og kan altid komme med gode råd -

Hyggespredende Hobbit med velstuderede Coons

hehe den var go’ :slight_smile:

I glemmer at hobbitterne tilsyneladende eeeelsker Ga-Jol…i flydende form vel at mærke…og indtager gerne store mængder af det :høhø: hvilket underholdningen ikke bliver mindre af…især ikke når mændene må lægges i seng.
Har dog denne hobbit under kraftig mistanke for at vokse hendes fødder, da de ellers ikke følger resten af beskrivelsen :yikes:

Hygge-hobbitten

:gruble::gruble::gruble: Jeg troede det var en pygmæ … jeg mener hun går da under tilnavnet Pygge.

Men helt enig i at the er godt … og vist også lidt cola :tihi:

[QUOTE=Dorte Birkedal;718502]:gruble::gruble::gruble: Jeg troede det var en pygmæ … jeg mener hun går da under tilnavnet Pygge.

Men helt enig i at the er godt … og vist også lidt cola :tihi:[/QUOTE]

Hobbit passer nok mere i højden,da jeg over Pygge højde :lol:
(og så klinger hobbit lidt bedre i mine ører :ups: )

Men ja Pepsi Max og Te kan ej undværes i dette hus :smiley:

[QUOTE=Pitho;717462]I glemmer at hobbitterne tilsyneladende eeeelsker Ga-Jol…i flydende form vel at mærke…og indtager gerne store mængder af det :høhø: hvilket underholdningen ikke bliver mindre af…især ikke når mændene må lægges i seng.
Har dog denne hobbit under kraftig mistanke for at vokse hendes fødder, da de ellers ikke følger resten af beskrivelsen :yikes:[/QUOTE]

Uhh tjooo…det blev vist til en pæn mængde Ga-Jol den aften…men underholdningsværdien var i TOP også :rock::thumbup::lol:

[QUOTE=MoMo;718505]Hobbit passer nok mere i højden,da jeg over Pygge højde :lol:
(og så klinger hobbit lidt bedre i mine ører :ups: )

Men ja Pepsi Max og Te kan ej undværes i dette hus :D[/QUOTE]

:gruble::gruble::gruble::gruble: :gruble::gruble: Så er dine fødder altså alt for små …:tihi::tihi::tihi::tihi:

[QUOTE=Noël;717295]Så er hun et stort familie menneske , som går igennem vand og ild for hendes datter :hjerte:
Hun er en omsorgs fuld ejer og opdrætter af maine coon :slight_smile:
Som der skrevet så er hun en hobbit.
Hun har en sort humor som er fantastisk :stuck_out_tongue:
Hun elsker hygge med levende lys og te .
Hun ligger altid gerne øre til alt fra himmel og jord og kan altid komme med gode råd -[/QUOTE]

Uh rødmer helt …men du har helt ret i at jeg er virkelig på dubberne ang. min datter…ingen skal krumme et hår på hende viser hals skåret over med en finger :muhaha:

[QUOTE=Quivive;717215]Det ser vist ud til at MoMo er kommet over de 1000 indlæg :slight_smile:

Camilla har vist surfet alle Maine Coon hjemmesider der findes - i hvert falde i DK.
Hun er pt hjemmegående, men ellers kontormus.
Også er hun en hobbit :høhø:[/QUOTE]

Yes er en rigtig kontormus og ja indrømmet jeg elsker at surfe Maine Coon hjemmesider - mig ramt hårdt af Coonvitis nej vel :tihi:

Er en moderne Hobbit - man fandt ud af det praktiske i at skrumpe fødderne :lol:

Mille er noget af det kærligste og varmeste menneske jeg kender, simpelthen en sand ven :slight_smile:

Og det kan jeg kun tilslutte mig 100 %

Tak Momse -kramer

Uh nu rødmer jeg altså :hjerte:

Løvemor på små fødder

Galgenhumoristisk løvemor på små gajoler ?