MoMo er over 1000 indlæg

Når man nu ikke har været så heldig at møde MoMo, får man nogle ret morsomme billeder i hovedet, når man læser tilnavnene… :smiley:
En pygmæ-hobbit (det lyder jo ekstremt) med en stor bamse af en maine coon … det ville jeg altså gerne se, lige ud af eventyrerne. :tihi:

Uden at kende MoMo,og derfor ude af stand til at sige, om de er lige i skabet eller ej, kan jeg om ikke andet sige, at tilnavnene har rigtig god underholdningsværdi. :thumbup:

[QUOTE=MissPil;733339]Når man nu ikke har været så heldig at møde MoMo, får man nogle ret morsomme billeder i hovedet, når man læser tilnavnene… :smiley:
En pygmæ-hobbit (det lyder jo ekstremt) med en stor bamse af en maine coon … det ville jeg altså gerne se, lige ud af eventyrerne. :tihi:

Uden at kende MoMo,og derfor ude af stand til at sige, om de er lige i skabet eller ej, kan jeg om ikke andet sige, at tilnavnene har rigtig god underholdningsværdi. :thumbup:[/QUOTE]

Der vil være mulighed for at møde en Hobbit til Regitzes juletræf den 10 .december :smiley:

apropos… skal vi ikke ha’ en afstemning så MoMo kan FÅ sit navn?

Må man godt fortælle hvis man føler der er kun en af de forslag der er kommet som man synes bedst om?

Det mener jeg, så gab du bare op, Camilla :wink:

Du fortæller mig bare hvilket et af navnene du synes bedst om og så får du det :slight_smile:

Har sendt dig en pb :slight_smile: