Mosquito's nye legekammerat

Ja vi har også fået en ny beboer.
Bibi hedder hun, det hed hun da vi fik hende og har ikke rigtig kunne finde på et andet, har dog tænkt at det måske var mere passende at hun hed Dumbo p.g.a ørerne :høhø:
Mosquito kedede sig fordi gamle Lui på 11 år ikke gider at lege de lege han vil.
Så måtte vi finde en legekammerat og det blev så Bibi.

Hun er lidt ældre end Mosquito og meget mere bamset, 1 helt kg vejer hun:tihi:
Mosquito vejer 800 g.

Vi har altid haft hunde, Yorkshireterrier, 3 af gangen men sidste år mistede vi Tipo som blev 12 år og først på året mistede vi Tyson som blev 15 år.

Så var der kun Lui tilbage og jeg var ikke sikker på at vi skulle have hund mere.
Men det fik vi…

De er virkelig herlige de to små bøller :wehuu: og de er så glade for hinanden, hvor den ene er, er den anden helt sikkert også.

Her er lidt nye dugfriske foto nede fra en regnvåd have i dag.

Det er lidt mærkeligt at gå i haven med dem, vi har i mange år været vant til at gå i haven med hunde som vidste at man kun går på gangene og græsset, det ved Bibi og Mosquito ikke og om de nogensinde lærer det tvivler jeg på, de er som to små raketter :tihi:
Hilsen Lisbeth

Tillykke - hvor er de dog kære :wehuu:

Dit valg var rigtigt Lisbeth.

Ih…hvor de leger.

:yatta: :hjerte: :hjerte::rundtosset::håndtryk::hjertehop::heya:

Herlige billeder…man kan VIRKELIG se på et af billederne, der er fart over feltet :rock:
Min barndomshund hed også Bibi :hjerte:

[quote=kamikaze;381831]Herlige billeder…man kan VIRKELIG se på et af billederne, der er fart over feltet :rock:
Min barndomshund hed også Bibi :hjerte:[/quote]

Ja, det ser så skægt ud på billeder når de løber.
Jeg har også et hvor Bibi løber med en hale i munden, det ser også sjovt ud :tihi:

Tillykke med jeres nye beboer. :slight_smile:

Hold da op hvor er hun stor. :tihi: Men det gør hende nu ikke mindre nuser. -wehuu

[quote=Coon Danica;381832]Ja, det ser så skægt ud på billeder når de løber.
Jeg har også et hvor Bibi løber med en hale i munden, det ser også sjovt ud :tihi:[/quote]

Og DÈT skriver du uden at lægge det herind…FY:venter:

Tillykke med den nye beboer - de to vovser ser ud til at have det herligt.

Dejlige billeder.

:thumbup::thumbup::thumbup::thumbup:

Årh hvor er de bare mega nuttede! Begge to… Bibi er da et skønt navn :slight_smile: :wehuu:

Hvor er de herlige at se på… Man kan virkelig se hvor meget de nyder hinandens selskab… :smiley: Ihhh gid det var mig der fik en vovse…!

(Julia - MEGET hundeskruk!)

Bibi er et fint navn.
For ca 40-42 år siden havde jeg en gråstribet hunkat der hed sådan :høhø:

Og det er da et par søde små størrelser du har der…:wehu:

Ok her kommer det så.

Der ér altså noget helt vidunderligt over dyr som forsøger at slæbe afsted med noget der både er tungere og større end dem selv… (Ildere gør det dagligt - gud bevare de herlige skabninger. G)

Sikke nogle sjove katte. Hvilken race er det :høhø:

Hvis vi blander dem med de misser vi har kan vi måske få maine-huahua’er:tihi:

:wehuu::wehuu::wehuu::wehuu::wehuu: Hvor ER de SØDE!!!

Hvor er de søde :wehuu: Og hvor er de SMÅ :slight_smile: - tænk sig, den ene af mine hunde vejer 50 gange så meget :uha:

Hvad siger kattene til sådan et par små krabater?

Det bliver fisme svært…de to racer har ikke samme antal kromosompar :høhø:
Men sjovt kunne det se ud

[quote=Marianne K;381912]Hvor er de søde :wehuu: Og hvor er de SMÅ :slight_smile: - tænk sig, den ene af mine hunde vejer 50 gange så meget :uha:

Hvad siger kattene til sådan et par små krabater?[/quote]

Kattene er meget søde ved dem.
Det er ikke altid at hundene er så søde ved kattene, stakkels den kat som prøver at smage det mad som en af hundene er ved at spise.
Haps siger, jo misserne har stor respekt for de små…:høhø:
Hvad er det for en hund du har?

Iih Lisbeth… :fin:

Kan kattene heller ikke holde trit? :wink: