Motte-opdræt?

Jeg vil gerne ha’ en brunmasket Motte der ligner en Bimse :thumbup:

:wehu::wehu::wehu:

Ja, jeg tror nu også at det kan blive temmelig svært at undgå - der er nogen, der elsker at udøve hærværk.

-what

:blegne::blegne::blegne:

Ja, selv jeg kan frygte at dette kun er den spæde start på noget, der kan udvikle sig i en nærmest grusom retning.

:eek:

[quote=lenschow;97118]Hahahhaha Jeg vil gerne have en sortsmoke Motte til Nanoq - kan jeg få det?

Så kunne jeg prøve at mixe MCO og MOTTE - oh my god!!!

McMotte!!

hehehhehe[/quote]

:thumbup::thumbup:

HVIS der kommer motter, skal jeg nok reservere sådan én til dig - prisen taler vi om - det ER jo en helt ny race, og derfor ikke helt billig.

-høhø

[quote=Ann K;97146]Min skal tale norsk og være stribet :smiley:

så’n no’en Motter er da søøøde :)[/quote]

-what-what

Hmmmm, norsk ??

Jeg lover ikke noget…

-høhø

[quote=Copycat-Linda;97150]Therese…

Hvis nu du får en ægte Sdr Jysk blå nullermand, af de store, kan vi så butte med en blå Motte, når du når at få Mot-linger???-LOL

Vil lige tilføje, at disse her blå nullermænd ikke heller ikke har papirer… Det er ikke en nødvendighed… De er nemmere at avle, uden papirer nemlig…-LOL-LOL[/quote]

:savle::savle:

Deres ønske er noteret i mit lille mottehæfte - nu håber jeg da snart, at der kommer nogen - for jeg kan se, at der allerede er stor efterspørgsel på dem.

:pote::pote:

:ok::ok:

Iiiih altzå, det ville jeg også gerne - men lad os nu se, hvad de laver de to…

:inlove:

og min skal altså være langhåret og IKKE rød -høhø

[quote=Ann K;97146]Min skal tale norsk og være stribet :smiley:

så’n no’en Motter er da søøøde :)[/quote]

Norsk Skovmotte!

Yes!

men pas på - den er meget aktiv! McMott er mere rooolig:-)))))

Tror i Fife vil godkende vores Mottemix???

Burmot

McMotte

og

Norsk Skovmotte

???

:tihi::tihi::tihi:

Hold da op en masse ønsker mht farver … tror jeg må ned og købe en pakke vaskeægte tusser…

:sshh::sshh:

[quote=lenschow;97219]Tror i Fife vil godkende vores Mottemix???

Burmot

McMotte

og

Norsk Skovmotte

???[/quote]

:thumbup::thumbup::thumbup:

Els kender jeg vist et par tanter, der nok skal få dem overtalt -de er ganske enkelt hæmningsløse - og igen ! jeg nævner ingen navne…

-fløjte-fløjte-fløjte

[quote=lenschow;97216]Norsk Skovmotte!

Yes!

men pas på - den er meget aktiv! McMott er mere rooolig:-)))))[/quote]

Jam’n, jeg tror at jeg ville kede mig til døde med en McMott :smiley:
Gider ikke sofapuder! -LOL

Åh Skattekat, så skete det alligevel.
Istedet for at få stoppet BYB-Motteopdrættet, så har Therese fået flere kunder i sin “butik” :S

Folk kan åbenbart ikke gennemskue, dette blanding af racer opdræt :uha:

Har du gemt billedbeviset, hvor hun prøvet at krydse Rynke med en wok ? Måske det ville åbne deres øjne… :tihi:

[quote=Poly-Cats;97388]

Har du gemt billedbeviset, hvor hun prøvet at krydse Rynke med en wok ? Måske det ville åbne deres øjne… :tihi:[/quote]

Jeg er ked af det, men det har jeg ikke :S … vil dog lige indskyde, at nogle wok-blandninger smager fremragende :thumbup:

Jeg tænkte på om man måske skulle alliere sig med nogle højere instanser, for at prøve på at stoppe det opdræt i opløbet … hvad med det nye parti, Borgerligt Centrum … de (læses han ) mangler vel noget at kæmpe for, nogle mærkesager … måske det var en idé ?
For de (han) mangler vel osse nogle vælgere :? … ( jeg er dog desværre perker, så jeg må ikke stemme til folketingsvalget … )

den skildpadde her er ellers glad for sin wok http://www.glumbert.com/media/turtle :smiley:

Hov jeg vil være med, jeg vil gerne bestille en Motte med prikker:o

Knus Elin

[quote=Skattekat;97432]Jeg er ked af det, men det har jeg ikke :S … vil dog lige indskyde, at nogle wok-blandninger smager fremragende :thumbup:

Jeg tænkte på om man måske skulle alliere sig med nogle højere instanser, for at prøve på at stoppe det opdræt i opløbet … hvad med det nye parti, Borgerligt Centrum … de (læses han ) mangler vel noget at kæmpe for, nogle mærkesager … måske det var en idé ?
For de (han) mangler vel osse nogle vælgere :? … ( jeg er dog desværre perker, så jeg må ikke stemme til folketingsvalget … )[/quote]

Uhhh dem ville jeg ellers gerne stemme på - desværre har jeg ikke stemmeret :tihi: eller heldigvis…hvordan skulle jeg ellers kunne tillade mig at brokke mig over diverse siddende regeringer :tihi:

[quote=Poly-Cats;97388]Åh Skattekat, så skete det alligevel.
Istedet for at få stoppet BYB-Motteopdrættet, så har Therese fået flere kunder i sin “butik” :S

Folk kan åbenbart ikke gennemskue, dette blanding af racer opdræt :uha:
[/quote]

Tja… jeg ser det jo altså som et eksperimentalopdræt med indlagte plner for videre avlsarbejde!
Alene det, at der findes bestillinger på disse designermotter, må da kunne sige jer, at der ligger dybt seriøse overvejelser til grund for hver enkelt parring…

Og så vil altså stadig gerne have en stribet som kan tale norsk :smiley:

Selv om en RynkeWok, nok også kunn være et interessant tilskud til husholdningen :cool:

:tihi::tihi::tihi:

Sikke I dog kan.

Og nu tør jeg da sleeet ikke at sige, at der rent faktisk i dag blev født tre motter !!

:wehu::wehu::wehu:

De vil blive fremvist, hvis der er stemning for det.