Mulle er forsvundet (vordingborg)

Ønsker du killinger?
Du kan sagtens få hende steriliseret nu, så du ikke får et evt kuld.

Altså det har været planen at på et eller andet tidspunkt ville vi gerne have en skovkat på hende… Men hun virker stadig som om hun er lidt i løbetid, så satser på hun ikke er med kuld :slight_smile:

Hvorfor en skovkat?
Er hun i løb nu, vil jeg nok regne med hun var blevet parret.

Well… Ikke nødvendigvis en skovkat, men en langhåret en i hvert fald :slight_smile: Nu har hun bare selv skovkat i sig … Men det vigtigste er hun er hjemme… Så må alt det andet komme på et andet tidspunkt… Er bare glad for at have min kat hjemme igen :slight_smile:

Tilfældige langhårsblandinger har ofte en filtret pels, der skal klippes ned. Det skal du ikke ønske dig.

Vær glad for, at hun er kommet hjem - og få hende neutraliseret.

vh

Andreas

Nej det kan der selvfølgeligt noget om… Nej hvis hun er med killinger så syns jeg da også hun skal have lov at få killinger … Det er trods alt naturens vej :slight_smile: Og killinger er skønne… Men nu må vi jo se… Hun hygger rigtigt ved imellem os herhjemme… :slight_smile: Fået ordnet pelsen og fået massere mad, vand og kærlighed … :slight_smile:

Sikken en god nyhed - hvor var det dog godt, hun blev fundet i god behold. :flag:

Jeg hører så også til dem, der anbefaler en tur til dyrlægen med det samme. Killinger er da søde, men killingetiden er det mindste af en kats liv - og der er ingen grund til at avle efter flere blandingskatte. Læs f.eks. her og også her.
Mulle vil helt sikkert kunne have glæde af en anden kats selskab, men så er det faktisk nemmere at adoptere fra at af kattehjemmene. Der sidder allerede mange og venter rundt omkring. :slight_smile:

Åhhh hvor dejligt, at hun er hjemme igen :hjerte:

Var lige netop på de kanter i lørdags og tænkte meget på hende, om jeg mon var heldig at opdage hende . . . men nej, det blev heldigvis jer selv, som fandt hende :ok:

:flag: Dejligt at hun er fundet i god behold :slight_smile:

Der er bare så mange killinger derude - og hvis internaterne ikke allerede bugner af killinger, så sker det snart nu hvor folk flytter hjem fra sommerhusene. Og dba, gul&gratis mv. - ja de bugner også.

Hvorfor ikke bare få Mulle steriliseret og så få en ven til hende fra et internat? Så gør du både Mulle og et internat glad :slight_smile:

Knus Gtte

:hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte::hjerte:

Sikke en dejlig nyhed at stå op til :wehuu:

Ja det er der selvfølgeligt noget om, der er altid søde misser der mangler et kærligt hjem… Må vi lige overveje… :slight_smile: Så skal missen forkæles i dag.