Så det er faktisk meget mere konkret, end Lykke forestiller sig
Ikke at der er noget af grine af i forbindelse med Chernobyl, naturligvis
Så det er faktisk meget mere konkret, end Lykke forestiller sig
Ikke at der er noget af grine af i forbindelse med Chernobyl, naturligvis
Faktisk blev det ikke en dødsdom for alle…
En dansk læges, far sluttede sit liv tæt på 100år af corona, men faren var en af de første der besøgte chernobyl efter uheldet. (Som i lige efter det sagde bang)
Han tilbragte sine sommere i hans kollonihave og fortalte om hvordan det var i chernobyl når folk var nysgerrig og spurgte (han arbejde på værket før og efter uheldet)
Han sagde at han var heldig for intet ved hans krop viste spor af den oplevelse selvom han ikke kunne holde sig væk og beskyttelsen var så godt som ligegyldigt…
(Han snakkede kun russisk så hans familie oversatte)
Min søn vil elske de T-shirt
Ah, det giver mening
Jeg tænkte det som en hel genre for sig selv, hvis det giver mening.
Jeg er mere til den version der kun er med Tenacious D. Jeg kan godt lide Britney Spears, men nummeret får bare mere kant når Tenacious D laver det. Men jeg synes det er et godt eksempel på hvor godt et popnummer det egentlig er, for det holder og bliver kun bedre af at få mere kant på.
Tenacious D Wicked Game video er så meget federe end Chris Isaak video, til trods for meget kønne Helena Christensen.
‘The Spicy Meatball Tour’ hvor er du heldig - det bliver godt
Enig - Tenacious D laver gode cover - og videoer
Dansk Metal lever. I aften 3 bands på Beta: Iron Division, Elitist og Hyperdontia. Her smadrer Elitist Beta
Jeg heppede på Gåte i forbindelse med Eurovision Song Contest 2024, desværre vandt de ikke. Jeg har været til koncert med dem, for omkring tyve år siden.
Så kom armbåndet på. Vejrudsigten har på mirakuløs vis ændret sig til tørvejr og småsommerligt vejr. Fadøllene er kolde.
Jeg er klar til at Copenhell begynder på onsdag
Lige nu er jeg hoppet i et kaninhul der hedder Paris Paloma. Finurlige tekster og lækker lyd. Ja tak.