Da har jeg fått grønt lys av en oppdretter i sverige på å få låne hennes sorte orientaler…
Katten heter: S* Concinnus Crown of creation JW katten finner dere inne på labellcats.se
Foreldrene er
S* Concinnus Helter Shelter
&
S* Concinnus Viva Las Vegas
Her er flipp
Her er gulljenten min
Faren hennes heter:
GIC Mandrake D’Oltremare, OSH b 22
Moren heter: CH Tammee’s Amazing Amizette, OSH n
Dette blir veldig veldig spennende
Vis alt går etter planen sender jeg henne til parring i januar!
Har dere noen spørsmål så er det bare å sende en mail til meg: [email protected]
ja det blir veldig spennende håper på noen vakre og smukke barn S* Quetta`s venezia som gulljenten min heter har et helt fantastisk bra gemytt hun er verdens mest kosete jente, hun maler bare du tar i henne… Hennes kjæreste har vist og et veldig bra gemytt.
Gleder meg veldig
Dette blir kjempespennende.
En får bare håpe du får mange sorte bebiser som du ønsker deg.
Det kan jo fint dukke opp helt andre farger,siamesere også om ikke begge kattene er homozygote for orientaler.
Heh, bortset fra rød, tortie, tabby, smoke og med hvid, det bliver det i hvert fald ikke men ja, det bliver da spændende. Ved du noget om hvad de bærer? Fortynding, chokolade, cinnamon, etc.?
Skal vi se det ligger i hennes stamtavle:
SIA n 21
OSH b
OSH ns
OSH n
SIA b
OSH n 22
OSH ns 24
OSH ns 22
OSH c
SIA b 21
OSH a
OSH 25
OSH n 25
OSH b 25
OSH ns 25
SIA n
OSH b
Det var det jeg fant i stamtavlen, mulig jeg har skrevet noen tall og bokstaver feil… men men
Rett og slett masser rart!
Jeg tenkte jeg skulle sende inn tester på alt blodtype og diverse ting. Går vist ann å sende svarbertester til usa så får du sjekket alt hva katten er bærer av og det du måtte ønske til en billi penge. noen som vet hva den siden heter?
[quote=Eva K;277645]Æhm, det er også meget rart at vide hvilke af dem der hører til hvilken kat? Altså mormor, morfar, farfar og farmor osv f.eks. mht maske
No forstår jeg ikke helt, hva du mener du finner katten min inne på pawpeds vis du søker etter venezia og så trykker du på quettas… der finner du stamtalvlen til begge kattene faktisk… det jeg la ut no var på hennes stamtavle…
[quote=Eva K;277657]Fantella - ja, kender godt pawpeds og jeg sad bare og hyggede mig med at prøve at gætte på hvad der kunne komme udover sort
Okay, jeg vidste jo iikke om det kun var hendes eller om det også var noget fra hankattens Jamen så bærer hun da i hvert fald for maske
Spændende
Det med UC davis var til det spørgsmål om dna-test på farver osv. UC Davis gør det også på et mundskrab, der behøver det ikke være blodprøve :)[/quote]
Da forstår jeg tusen takk! skal se hva han har i stamtavlen sin…