Nå-Så'er tråden

Vi er jo nogle stykker der hidser os op over denne måneds allestedsværende ting og sager :mad: så kunne det ikke være dejligt med en tråd der er kemisk renset for diverse “FY-ord og ting” :cool:

Nå-så’er, er det slang for nosser? Jeg er ikke så godt inde i alle de modeord:-)

FY-ORD? Så som n*sser? :tihi:

Herlig tråd… Den vil blive et hit for mig den næste…Hmmm…måneds tid:thumbup::thumbup::thumbup:

:lol::lol::lol::lol:

God fornøjelse… (alle jer med efternavnet Scroooge) staves ??

Nå-Så’er er dem der prøver at bekæmpe n*sserne i the julekalender, så jeg tænkte at det måtte være dem tråden skulle opkaldes efter :engel2:

Så skal vi til at drikke snaps og læse besværgelser op :lol:

Benny er en Nåså’er…han hader n***** ;-)))

Jeg er med - bevæbnet med briller og hugtænder :høhø:

Jeg ved snart ikke, om jeg tør være her i tråden, jeg har hverken briller eller hugtænder :pose:

:heks::zenmaster::skål:Yes!!!

Kom fornylig til at tænke på en …-sang som ren tekst.
Glem lige melodien i denne omgang, for det er kun den, som gør det til en begejstret sang.

Selve teksten siger noget andet!

“Nu har vi altså … igen!
Det la’r sig ikke skjule!
Og vi er vældig med på den (ironi!), vi taler kun om …
om …-sne og …-gran og …-lys og gaver
og …-fest og …-mad og …-stads vi laver.
Ja, hvor man end sig vender hen, så er det jul og jul igen!
Og jul!
Og jul!
Og jul og jul og jul igen.”

Lur mig - digteren har egentlig skrevet om, at det er allevegne, og uanset hvad, så slipper man ikke, og det er han muligvis lidt træt af…
Den læsning giver ialtfald mening for mig.
:ferie01:

Til gengæld har jeg overset tråden her pga titlen, fordi jeg gættede på noget a la ‘åh-nej, mere …-kalenderi’… :tihi:

Tøsepige grin du kan bevæbne dig med en stegegaffel :ok:

Bob - bob … :callme:

Jeg har da også en “pistol” :muhaha:

Den skyder med plastikkugler :tihi:

Kom fornylig til at tænke på en …-sang som ren tekst.
Glem lige melodien i denne omgang, for det er kun den, som gør det til en begejstret sang.

Selve teksten siger noget andet!

“Nu har vi altså … igen!
Det la’r sig ikke skjule!
Og vi er vældig med på den (ironi!), vi taler kun om …
om …-sne og …-gran og …-lys og gaver
og …-fest og …-mad og …-stads vi laver.
Ja, hvor man end sig vender hen, så er det jul og jul igen!
Og jl!
Og j
l!
Og jl og jl og j*l igen.”
Lur mig - digteren har egentlig skrevet om, at det er allevegne, og uanset hvad, så slipper man ikke, og det er han muligvis lidt træt af…
Den læsning giver ialtfald mening for mig.
:ferie01:

Til gengæld har jeg overset tråden her pga titlen, fordi jeg gættede på noget a la ‘åh-nej, mere …-kalenderi’… :tihi:[/QUOTE]

Fy fy og fy, du må IKKE bruge sådan nogle grimme ord i denne tråd :nix: :pisk::regler::regler:

…ikke et ord om en hedensk afgudsfest :lol:

Nææ du spol du mig hellere frem til nytåret :nytaarskrudt::klokkentolv:…for jeg glæææææder mig til at smage den champus jeg har bragt med hjem fra Cori, Italien hvor jeg var nabo til et bette lokal vineri :rock:

Er jeg så den eneste der synes det er dybt forargeligt at de tester The Julekalender??? Kan man ikke forstå det de siger, er det bare ærgeligt NÅ! :wink:

Det er vist “for sjov” at de tekster den :slight_smile:
Og Grinchen McScrooge melder sig under fanerne i denne dejlige tråd :wink:

Jeg har dælme tit svært ved at høre hvad de siger i fjernsynet - ja det er sikkert bare ærgeligt - syntes ikke engang det bliver bedre af at skrue op for lyden

Det var nu mest ment som en tilsyneladende dårlig joke omkring det at være forankret i det jydske sprog :slight_smile: