Næstved 2010

Vi har haft en aldeles fantastisk udstilling!! :wehu:

Vi startede dagen ud med kuld, hvor mine babyer blev nummer 2 u af 3. Vinder kuldet var raggier, så jeg har ingen anelse om jeg synes det var fair :tihi: Men var rigtig glad for ikke at komme på sidstepladsen :slight_smile:

Ayla blev nummer 2 ud af 2. Der var masser af rosende ord fra dommeren, som syntes de to piger var rigtig lækre begge to så hun var nødt til at gå i bagatellerne og konkurrentens profil var lidt længere end Ayla. Jeg var ikke enig med dommeren, men jeg foretrækker jo også det klassiske look :slight_smile:

Chunky og Crazy blev sidst i deres klasser hvilket var fair nok, da konkurrenterne var kommet en hel del længere end mine små putter :slight_smile:

Cherry fik en rigtig god bedømmelse og slog sørme en dreng der var 2 mdr. ældre :uha: og oven i hatten fik han NOM!!

Max snuppede også EX1, derefter tog han BIV og senere fik han så også NOM!!

Mine 2 drenge skulle dermed på scenen mod hinanden! Det var helt vildt, 2 ud af 6 nominerede killinger var simpelthen mine!!

Jeg havde det virkelig dårligt da det blev killingernes tur, mit hjerte bankede løs :tihi: Stor var min overraskelse da min lille baby Cherry fik 2 stemmer, det gjorde Max Musen også og så var der en hvid NFO pige der også fik 2 stemmer! Så skulle der en “skille” dommer op og vælge og det blev Max!!

:yah::wehu::yah::wehu::yah::wehu:

Det var helt vildt fantastisk, Cherry var så lille i forhold til de andre killinger og så fik han f*andme 2 stemmer!! Mit eget hjemmebryg!! Og min dejlige søde Max Mus blev BIS!! Jeg kom vist til at hvine lidt højt da det gik op for mig at det var en af mine drenge der snuppede den, jeg blev bare så glad! :yah:

Tusind tak for en rigtig god dag, og tak til alle dem der sagde tillykke til mig, jeg håber jeg huskede at sige tak hver gang, men jeg var noget rundt på gulvet så jeg er ikke sikker :tihi:

En ekstra stor tak til PiaR og hendes mand Michael, jeres hjælp var fantastisk da jeg havde 4 katte der skulle op samtidigt. :kram:

[quote=DK Thomani;455364]Vi har haft en aldeles fantastisk udstilling!! :wehu:

Vi startede dagen ud med kuld, hvor mine babyer blev nummer 2 u af 3. Vinder kuldet var raggier, så jeg har ingen anelse om jeg synes det var fair :tihi: Men var rigtig glad for ikke at komme på sidstepladsen :slight_smile:

Ayla blev nummer 2 ud af 2. Der var masser af rosende ord fra dommeren, som syntes de to piger var rigtig lækre begge to så hun var nødt til at gå i bagatellerne og konkurrentens profil var lidt længere end Ayla. Jeg var ikke enig med dommeren, men jeg foretrækker jo også det klassiske look :slight_smile:

Chunky og Crazy blev sidst i deres klasser hvilket var fair nok, da konkurrenterne var kommet en hel del længere end mine små putter :slight_smile:

Cherry fik en rigtig god bedømmelse og slog sørme en dreng der var 2 mdr. ældre :uha: og oven i hatten fik han NOM!!

Max snuppede også EX1, derefter tog han BIV og senere fik han så også NOM!!

Mine 2 drenge skulle dermed på scenen mod hinanden! Det var helt vildt, 2 ud af 6 nominerede killinger var simpelthen mine!!

Jeg havde det virkelig dårligt da det blev killingernes tur, mit hjerte bankede løs :tihi: Stor var min overraskelse da min lille baby Cherry fik 2 stemmer, det gjorde Max Musen også og så var der en hvid NFO pige der også fik 2 stemmer! Så skulle der en “skille” dommer op og vælge og det blev Max!!

:yah::wehu::yah::wehu::yah::wehu:

Det var helt vildt fantastisk, Cherry var så lille i forhold til de andre killinger og så fik han f*andme 2 stemmer!! Mit eget hjemmebryg!! Og min dejlige søde Max Mus blev BIS!! Jeg kom vist til at hvine lidt højt da det gik op for mig at det var en af mine drenge der snuppede den, jeg blev bare så glad! :yah:

Tusind tak for en rigtig god dag, og tak til alle dem der sagde tillykke til mig, jeg håber jeg huskede at sige tak hver gang, men jeg var noget rundt på gulvet så jeg er ikke sikker :tihi:

En ekstra stor tak til PiaR og hendes mand Michael, jeres hjælp var fantastisk da jeg havde 4 katte der skulle op samtidigt. :kram:[/quote]

Jamen er der noget at sige til dine flotte resultater, for pokker da hvor er dine misser altså dejlige, og hende den lille jeg dikkede på maven, blev jeg da håbløs forelsket i :slight_smile:

Jeg ved ikke engang om jeg fik sagt tillykke til dig …Så det vil jeg skynde mig at sige nu :slight_smile:

Skønt at møde dig …omsider :slight_smile:

:hjertehop::hjertehop::hjertehop::wehu::wehu::wehu:

Tillykke Annie,
det var bare så flot :pompom:
Jeg plejer ikke at se kat.2 show, men måtte da bare følge dine babyer. Super at begge dine fik dommerstemmer og dejligt at Max gik med prisen til sidst. Jeg tror dog at hvis det ikke var blevet ham, så var det blevet Cherry for skilledommeren virkede da helt skudt i ham :hjerte::hjerte::inlove:

Tillykke Annie!!! :flag::hjertehop:

Herfra kan der også rapporteres om en fantastisk udstilling! :thumbup:

Den kære Bowie endte med at være ene han-ungdyr, selvom der var 3 i kataloget (1 var abs og 1 var flyttet gruppe), så han fik sit EX1 - til BIV konkurrerede han med et hun-ungdyr og en killing, og han fik sørme også BIV :slight_smile:
Så blev det tid til NOM - 5 fine ungdyr konkurrerede og efter længere tids overvejelser frem og tilbage rendte Bowie også med den! :smiley: Så veeeeentede vi ellers til det blev tid til sceneshowet, hvor jeg forventede absolut ingenting …

På scenen var der 5 ungdyr fra de 6 dommere, og stemmerne fordelte sig med 2 stemmer på Bowie, 2 stemmer på en NFO og derudover 1 hver på to andre - de to dommere, der stemte ‘anderledes’ skulle så vælge om og endte selvfølgelig med at vælge hver deres, så nu stod den 3-3 arrrrgh Også her med skilledommeren op og vælge - og hun valgte Bowie, som dermed blev BIS 6-10 :hjertehop: Meget nervepirrende panel!

Jeg er så stolt af min ‘lille’ dreng, som var lidt utryg, men som klarede det hele så flot! :hjerte:

Også et stort tillykke til Camilla :wehu::wehu::wehu:

Sikke en gyser det har været :uha:

Super det endte til din og Bowies fordel :hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Hjertelig til lykke til jer andre med de fine resultater.

Ligesom det var så dejligt at hilse på nogle kattetosser her fra Kattegale.:wehuu::wehuu:

Lille Elvis blev ex 2 ud af 6 killinger.
Hvor er du dygtig lille Elvis - mor elsker dig så meget. :inlove:

Jeg har helt glemt at skrive tillykke til alle jer andre med de gode resultater, sorry jeg er lidt kvæstet efter en dag med 6 bedømmelser :tihi:

Lille Katinka fik Ex1
Og baronen fik sin 3. CAP og er nu Premier :wehu:

  • Er jeg den eneste der synes at kokarderne var exceptionelt flotte i dag?
    (ellers var det bare fordi EX1 og Premier pynter så fint! :ups::tihi:)

Stort tillykke til alle med de flotte resultater, jeg kan godt forstå at I er stolte af jeres misser :slight_smile:
Hilsen Lisbeth

Tillykke allesammen …jeres misser har været dyygtige :rock:

Hej Vi har også haft en meget vellykket dag.

Zaga Sbi a fik sit cert (trods en konkurrant) . Fik Biv-Total . Tog en Nom og blev dælme også BIS og endda også over hankatten . Så mon ikke jeg er meget stolt af min smukke pige:hjerte:… Så vildt at vinde alt det…

Det var da en rigtig go’ dag, med plads til os alle sammen, og ikke for varmt :tihi:

Vi havde jo fået Annett Kampf og Tana var den første på bordet i farve gr. 2 - hun var noget morgensur (Tana altså) men fik sit CACS.
Hendes søn Virgil var rigtig sød og dejlig og fik exl. 1
Så kom turen til gr. 8 . . hvor Virgils far var den første på bordet og fik GIC - og så kom Virgils Farmor og fik CAC - og rosinen i pølseenden var Virgils kusine, som fik sit første CAP.

Hvis der havde været kategori 3 generationer . . . . så havde den været hjemme :kryds:

Det var så kun Virgils far Luffe som fik en NOM og tilmed 2 stemmer på scenen :wehu:

STORT til lykke til alle de øvrige flotte resultater . . . . et særligt til ANNI og hendes lækre huskat (intern joke) -LOL

[quote=Mona Jensen;455376]Hjertelig til lykke til jer andre med de fine resultater.

Ligesom det var så dejligt at hilse på nogle kattetosser her fra Kattegale.:wehuu::wehuu:

Lille Elvis blev ex 2 ud af 6 killinger.
Hvor er du dygtig lille Elvis - mor elsker dig så meget. :inlove:[/quote]

Til lykke med lille Elvis . . . han er ski da en lille lækker sag . . . :hjerte:

Vi fik da ikke den KAFFE :øhmm: :uha:

:bravo:Tíllykke til alle.

Teresa

[quote=Gugger;455398]. . :hjerte:

Vi fik da ikke den KAFFE :øhmm: :uha:[/quote]

Kære Lotte.
Du var jo hele tiden blevet væk…:gruble:

Stort tillykke til Annie og Mona med de flotte resultater.

:hjertehop::hjertehop::hjertehop::hjertehop:

Tusind gange mange tillykker til Annie og hendes skønne drenge!
Det var en udsøgt fornøjelse og stor ære at møde dem :slight_smile:

Og også en stor fornøjelse at hjælpe dig - det var dejligt at kunne gøre gengæld.

Vores lille hjemmestrikkede Askja fik sit andet EX1 og hun tabte NOM til Annies BIS-Max, så siger til os selv at hun blev nr 2 :smiley: Askja vil riiigtig gerne være kæreste med ham :wehuu:

Missebarnet blev helt fortjent EX3.
Hun trænger i den grad til at komme i showform.

Og tillykke til alle Jer andre :slight_smile:

:flag::flag: STORT til lykke med titler og fine resultater til jer alle…rigtig flot gået af de smukke misser :hjertehop:

Tillykke til jer alle med jeres fine resultater :flag:

Sidder herover i det mørke Nordjylland og ville ønske jeg havde været med jer og oplevet :slight_smile:

Stort TILLYKKE med de flotte resultater :flag::flag:

Knus Gitte