Næstved 2010

Først et STORT TILLYKKE til alle de flotte titler i andre har fået :flag:

Marseen Pinhead fik sit cert. i klasse 8 :thumbup: Han var marginaler fra, at få dommerens nominering, men tabte den udelukkende pga. sin forkerte gule øjenfarve :ked: Dommeren var ellers HELT SKUDT i ham og synes han havde den LÆKRESTE pels og SMUKKESTE farve :inlove:

Manhunter’s Bring Me Luck fik sit allerførste cert. og klarede det hele rigtig flot denne gang. Sidst var hun meget bange og utryg, men idag gik det meget bedre :inlove:

Alt ialt havde vi en rigtig god dag.

Om 2 uger drager vi til Sverige og HÅBER på, at Pinhead får sit cert., så han forhåbentlig blir INT. PREMIER i år :rock:

STORT TILLYKKE til alle med de flotte resultater :yah::yah::yah:

Jeg har stadig for travlt med at finde mine ben som bestyrelsesmedlem i klubben til selv at have kat med også, så jeg nød bare synet og nåede at være med til dommerbedømmelse af Fannys niece, der var på sin første udstilling og scorede et BIV. Dejligt for en ny opdrætter :wehu:

Stort tillykke til jer alle sammen med de fine resultater :flag:

Og et ekstra stort tillykke til Annie og Camilla med jeres hhv. BIS killing og BIS ungdyr :wehu:

Her fik Thane sit cert… og en yderst kompetent dommer, der så vidt jeg kunne følge det også kunne sin MCOstandard :slight_smile:
Nom var dog en meget rodet affære, med en uorganiseret dommer, en forvirret (ny?) steward og en chefsteward som havde taget over… først fik vi at vide vi var kaldt, så at vi ikke var kaldt, hvorefter vi blev kaldt… dommeren bedømte en sorttabby skovkat, glemte at Thane var der (sådan virkede det) og så flygtigt på en rød/hvid skovkattehan…
Nå den sorttabby skovser var meget nydelig - og vandt da også BIS :wink:

Tillykke allesammen. Vi var på sight seeing om formiddagen. Har jo så set dem allesammen men ikke med dommernes bedømmelser om halsen.

tillykke med de fine resultater

Luffedrengen var afsted og vi skulle være hos Monica Bockstrøm, og hold da op det var en dejlig oplevelse. Hun dømte hele katten og vi var utroligt enige om plusser og minusser - længe siden jeg har nydt at få min kat på den måde. Han endte med at få sit certifikat og blev dermed International Champion! Han var i super humør og så fik vi også set hans bror for første gang. Han var mindst dobbelt så stor som Luffe, så jeg kan da blive lidt bekymret for Guffedrengens fremtid som rigtig kastrat.
Jeg gik også steward og hold da op, min begejstring ville ingen ende tage. Jeg skulle ikke kalde en eneste kat. Folk var glade og deltagende og alt klappede - så tak for det.
Til sceneshow gik jeg med Annies søde lille hjemmebryg - hvor var han skøn og sikke dog der blev charmeret for dommerne - jeg kan godt forstå hun var stolt for det må have været vildt at have 2 katte med i samme panel. Stort tillykke med de fine resultater til jer alle.

[quote=milos mor;455493]Luffedrengen var afsted og vi skulle være hos Monica Bockstrøm, og hold da op det var en dejlig oplevelse. Hun dømte hele katten og vi var utroligt enige om plusser og minusser - længe siden jeg har nydt at få min kat på den måde. Han endte med at få sit certifikat og blev dermed International Champion! Han var i super humør og så fik vi også set hans bror for første gang. Han var mindst dobbelt så stor som Luffe, så jeg kan da blive lidt bekymret for Guffedrengens fremtid som rigtig kastrat.
Jeg gik også steward og hold da op, min begejstring ville ingen ende tage. Jeg skulle ikke kalde en eneste kat. Folk var glade og deltagende og alt klappede - så tak for det.
Til sceneshow gik jeg med Annies søde lille hjemmebryg - hvor var han skøn og sikke dog der blev charmeret for dommerne - jeg kan godt forstå hun var stolt for det må have været vildt at have 2 katte med i samme panel. Stort tillykke med de fine resultater til jer alle.[/quote]

Jeg sagde jo at Luffedrengen fik det cert. :yah:

Tusind tak for din flotte præsentation af Cherry, jeg var rigtig glad for at du ville gå med ham :tak:

Tillykke med de meget flotte resultater:thumbup:

TILLYKKE allesammen, med de fine resultater :slight_smile:

[quote=Mona Jensen;455376]Hjertelig til lykke til jer andre med de fine resultater.

Ligesom det var så dejligt at hilse på nogle kattetosser her fra Kattegale.:wehuu::wehuu:

Lille Elvis blev ex 2 ud af 6 killinger.
Hvor er du dygtig lille Elvis - mor elsker dig så meget. :inlove:[/quote]

Nu var jeg så heldig at få lille Elvis over i favnen …Selvom den bette kælegøj helst ville over til moar :-). I guder hvor er han skøn, og han har de mest bedårende øjne …Ham er der ingen som kan stå for :slight_smile:

Tak for sidst Mona :slight_smile:

Stort tillykke med de fine resultater !!! :slight_smile:

Jeg synes det er så vildt, jeg kan slet ikke fatte det :yatta:

Det er jo ikke mig der plejer at skrive sådanne jubel indlæg, jeg plejer at sidde og læse dem når i andre skriver dem. :tihi:

Tillykke allesammen!! :wehu:

Jeg var rundt og kigge på alle jeres katte og de var jo så skønne allesammen -love

Tillykke med de flotte resultater allesammen :thumbup:

Tillykke til jer alle, og et ekstra tillykke til BISserne. :wehu:

Tillykke til jer alle sammen:)

Jeg var nødsaget til at gå lige før BIS for kat.III.
Er der nogen der ved hvordan det gik i denne kategori. Bare et enkelt resultat eller to :?

Lone - Jeg ved at den europé der var nomineret til fertil hunner ikke blev BIS :slight_smile:
Men det er vist også det.

[quote=Wijelo;455931]Jeg var nødsaget til at gå lige før BIS for kat.III.
Er der nogen der ved hvordan det gik i denne kategori. Bare et enkelt resultat eller to :?[/quote]

Lis’ Sundisk Laredo blev BIS killing, ungdyr gik til en burmilla, kastrathan blev - surpriiiiiise - Saltvigs Indus og kastrathun blev Saltvigs et-eller-andet-jeg-ikke-kan-huske, fertil hun blev en burmilla og fertil han blev - igen ikke overraskende - Silkbear Monet, creme burmeser :slight_smile: