Næstved 2010

Men han altså også bare mums :hjerte: (gå så i løb, Baby! så vi kan få nogle lækre tortietøsekillinger!!!)

Hvilken race er Saltvig’s katte? :slight_smile:

Det er supersmukke Abyer. Og Indus er WW07

Wijelo - Ah :slight_smile:

[quote=Camischa;455370]Tillykke Annie!!! :flag::hjertehop:

Herfra kan der også rapporteres om en fantastisk udstilling! :thumbup:

Den kære Bowie endte med at være ene han-ungdyr, selvom der var 3 i kataloget (1 var abs og 1 var flyttet gruppe), så han fik sit EX1 - til BIV konkurrerede han med et hun-ungdyr og en killing, og han fik sørme også BIV :slight_smile:
Så blev det tid til NOM - 5 fine ungdyr konkurrerede og efter længere tids overvejelser frem og tilbage rendte Bowie også med den! :smiley: Så veeeeentede vi ellers til det blev tid til sceneshowet, hvor jeg forventede absolut ingenting …

På scenen var der 5 ungdyr fra de 6 dommere, og stemmerne fordelte sig med 2 stemmer på Bowie, 2 stemmer på en NFO og derudover 1 hver på to andre - de to dommere, der stemte ‘anderledes’ skulle så vælge om og endte selvfølgelig med at vælge hver deres, så nu stod den 3-3 arrrrgh Også her med skilledommeren op og vælge - og hun valgte Bowie, som dermed blev BIS 6-10 :hjertehop: Meget nervepirrende panel!

Jeg er så stolt af min ‘lille’ dreng, som var lidt utryg, men som klarede det hele så flot! :hjerte:[/quote]

Et kæmpe tillykke :fantatisk:fra bror Baloo der gik hjemme og nød udsigten til haven. Lørdag havde han jo travlt med at sidde i vinduet og holde øje med hvordan indhegning af haven skred frem. Så han var træt om søndagen -LOL

Jane :pote:

Her er lidt billeder fra udstillingen: Redirecting...

De er taget af en NFO oprætter, så der er vist kun billeder af NFO :slight_smile: Det er Kristina/DK Shakina der har taget billederne :slight_smile:

Tilllykke til alle med de fine resultater :thumbup:

Jane :pote:

Er der nogen der ved om der foreligger en komplet resultatliste.

En helsøster til mine killinger fik CAC. Ville se hvem hun var oppe imod. Hun er blå. Babette´s Sara (tror jeg nok). Ku være der var en som bare kunne huske det.

babette - hun fik sit cac uden konkurrence for hun var den eneste blå pige.

[quote=Babette;456365]Er der nogen der ved om der foreligger en komplet resultatliste.

En helsøster til mine killinger fik CAC. Ville se hvem hun var oppe imod. Hun er blå. Babette´s Sara (tror jeg nok). Ku være der var en som bare kunne huske det.[/quote]

Der plejer at komme en resultatliste på hjemmesiden i løbet af nogle dage, når de stakkels bestyrelsesmedlemmer liiiige er kommet ovenpå igen :smiley:

[quote=jewel;456080]Et kæmpe tillykke :fantatisk:fra bror Baloo der gik hjemme og nød udsigten til haven. Lørdag havde han jo travlt med at sidde i vinduet og holde øje med hvordan indhegning af haven skred frem. Så han var træt om søndagen -LOL

Jane :pote:[/quote]

Bowie takker og bukker - eller noget :stuck_out_tongue: og jeg skulle hilse og sige, at han var godt træt søndag aften og hele mandagen, og faktisk er han ret træt endnu … (men derfor kan man godt lave lidt ballade alligevel, så køkkenrullen og diverse frugt har fået lidt kærlighed at mærke!) :smiley:

Til lykke allesammen …

Stort tillykke med alle de flotte resultater…:wehuu:

Jeg har da osse lidt, dog ikke så prangende hehe

Xander, sbi a, kl 12 blev ex 1 ud af 2, tabte biv total til en voksen som senere blev bis hun.

Maggie, sbi b, kl 8, fik sit cert og fik besked på at komme tilbage til NOM., hvorpå Bette lind (eller måske blind) “GLEMTE” Maggie til nom, selvom Jan stod med hende lige ved siden af de 2 andre hunkastrater, så blev hun ved med at sige at hun havde 2 smukke hunkastrater, og valgte så den ene til nom, hvorpå min mand siger, hvad med min kat, har du ikke GLEMT den ?? hun blir totalt forvirret og kalder hendes nom tilbage, men siger så at ja hendes beslutning var ikke ændret, så vi kunne bare gå ned igen…
TAK for l… siger jeg bare…:argh::argh::argh::wittsend::wittsend:

Vi gik heldigvis lige efter kat 2 sceneshowet da vi skulle køre Helene Ricter i lufthavnen…

Stort tillykke med de fine resultater :flag:

Tillykke med søndagens flotte resultater til Jer alle :flag:

KH
Linda

Det ved jeg godt.

Okæhhh, men øhhh, hvorfor spurgte du så?

Fordi jeg ikke ku se det. Og fordi det ku være nogen bare ku huske det.

Godt at Bowie ikke er for træt til lidt ballade :høhø: Baloo var heller ikke for træt til at vælte en kande vand ud over bord og guld - du milde hvor 1 l. fylder meget