Når man faldet pladask

Her i weekenden har der jo været udstilling i Vamdrup, og nu kæresten og jeg lige var i Horsens, så blev vi jo lige nødt til at kigge forbi… Kun med en skummel bagtanke (udover at sætte fedtfingre på andres kræ ;)): liiiiiiiige at kigge lidt på en vis bette killing…

Og nu kan jeg præsentere Nobbys nye lillebror: Eifes Jack Wolfskin :hjerte:

Jeg har jo været forelsket i den bette gut siden han nærmest blev født - har sukket over ham maaaaaaaaaange gange - og heldigvis synes kæresten også han er noget af det kæreste :wehuu: Måske det har noget at gøre med han brugte ufine salgstræk som at dutte næse med Rune og stirre mig dyyyyybt ind i øjnene :inlove:

Søde Charlotte/Shana tog de her par billeder mens han var ved at charmere sig ind på os :hjerte:

Hehe, og Jack kommer bare til at passe rigtig godt hjem til jer - den lille charmetrold :inlove:

Stort tillykke med ham :wehuu:

Jeg er bare så lykkelig for, at det er jer der skal have vore hjertebarn. Vi har jo selv været meget i tvivl, om vi kunne undvære ham og var på nippet til at beholde ham selv.

TilLykke med endnu et af verdens bedste dyr, han ser helt rigtigt ud i din favn :wehuu:

Tillykke med ham … hvad er livet uden stribemissere ? :wehuu:

(mit var noget nemmere, men det snakker vi ikke om … )

Uhh der var i lige hurtige - jeg var nemlig lige ved at katnappe ham i går :muhaha:
:wehuu: Tillykke med ham altsååå!!

Tillykke med familieforøgelsen:-) Han er min favorit:hjerte: Så tak for at I køber han, så jeg kan blive ved med at se ham:-):slight_smile: Er sikker på han og Nobby bliver gode venner.

Stort tillykke igen, med Nobby’s nye dejlige lillebror. :hjertehop:

Vil lige sige, at Jack kunne være blevet solgt 20 gange i denne weekend. Alle falder for hans charme og sind, han er bare dejlig.

I glæden over at i får Jack, havde jeg da helt overset at dejlige Nob-nob får en lillebror… :tihi:

Jeg kan godt forstå i var solgte, for hold-da-helt-fest, jeg havde lyst til at katnappe dem alle sammen!
Eva var også så ond at smide en totalt slasket og sove-varm Billi Bi i favnen på mig. Nøørj, altså! :lovelove:

Tillykke :slight_smile:

… men det er ligefør jeg næsten synes det er synd for Nobby… han ved slet ikke hvad der rammer ham :muhaha:

Ihhh tillykke :smiley: skal i have ham før eller efter i flytter :)? Og må man komme og se med fingre hvis man spørg pænt :smiley: (Når han selvfølgelig lige er faldet til og sådan ;))

[QUOTE=Lykke;1120184]Her i weekenden har der jo været udstilling i Vamdrup, og nu kæresten og jeg lige var i Horsens, så blev vi jo lige nødt til at kigge forbi… Kun med en skummel bagtanke (udover at sætte fedtfingre på andres kræ ;)): liiiiiiiige at kigge lidt på en vis bette killing…

Og nu kan jeg præsentere Nobbys nye lillebror: Eifes Jack Wolfskin :hjerte:

Jeg har jo været forelsket i den bette gut siden han nærmest blev født - har sukket over ham maaaaaaaaaange gange - og heldigvis synes kæresten også han er noget af det kæreste :wehuu: Måske det har noget at gøre med han brugte ufine salgstræk som at dutte næse med Rune og stirre mig dyyyyybt ind i øjnene :inlove:

Søde Charlotte/Shana tog de her par billeder mens han var ved at charmere sig ind på os :hjerte:[/QUOTE]

Ih tillykke! Så får du osse en kat med fut i L før du ved af det har du opgraderet til Siatalere :wink:

Ihhhh…hvor er han smuk, ligner en sneleopard og utroligt sigende øjne, ligesom jeg har noget at fortælle dig :slight_smile: tillykke…

Tillykke:flag:

Tillykke med den lille bandit :flag: Han er dejlig, så det skal nok blive sjovt at få ham med hjem :slight_smile:

Jeg håber, at du ikke midt i den glødende forelskelse glemte at hente fontænen?

Hvor er i heldige - stort tillykke med ham.:flag:
Han er da også bare noget af det dejligste.:hjerte:

:flag::hjertehop::flag:

Tillykke med den skønne og smukke lillebror, Nobby…:hjerte:

Mange tak for alle lykønskningerne :smiley:

Det er også lige det vi forventer - han lyder jo lige til at være den puttegøj som vi ønsker os, og ballademis nok til at kunne aktivere ham den pelsede lidt :tihi:

Og vi er SÅ glade for vi kunne få lov at få ham - og at I er glade for vi er hans nye hjem :hjerte:
Jeg sidder og smiler fjoget hver gang jeg kommer i tanke om at han er vores - og som det pyllerhovede jeg er, får jeg også tårer i øjnene af glæde :wehuu:

[QUOTE=Skattekat;1120199]Tillykke med ham … hvad er livet uden stribemissere ? :wehuu:

(mit var noget nemmere, men det snakker vi ikke om … )[/QUOTE]

Pelset og højråbende :høhø:

Vi har store forventninger om at det bare var en fejl i det batch du fik fra :wink:

[QUOTE=Vipstøsen;1120218]Tillykke :slight_smile:

… men det er ligefør jeg næsten synes det er synd for Nobby… han ved slet ikke hvad der rammer ham :muhaha:[/QUOTE]

Hehe… Det har vi også overvejet… Staklen ved slet ikke hvor meget han skal motioneres :muhaha:

Men jeg tror virkeligt det blir godt for ham… Endeligt en at bryde lidt med og lidt selskab når vi ikke er hjemme :slight_smile:

Vi regner med efter vi flytter :slight_smile: Men det er ikke helt aftalt endnu, så måske en 14 dage før vi flytter (bør ikke give problemer) - men det ser vi lige på… Kommer an på hvordan det hele lige ser ud og sådan…

Og self må du det :slight_smile: Jeg er sikker på han vil elske et besøg - og Nobnob er blevet mere social på det sidste, så det vil han nok også :slight_smile:

Hahahah… Jeg tvivler meget på jeg får lov :stuck_out_tongue: Selvom Rune på udstillingen i går fik et godt øje til en kulsort orientaler - som han faktisk synes er PÆN :uha: Han plejer jo at synes de der edderkoppekatte ser forfærdelige ud, selvom Dione nu har overbevist ham om at de nu er søde :wink:

[QUOTE=galath;1120258]Tillykke med den lille bandit :flag: Han er dejlig, så det skal nok blive sjovt at få ham med hjem :slight_smile:

Jeg håber, at du ikke midt i den glødende forelskelse glemte at hente fontænen?[/QUOTE]

Takker :slight_smile:

Nej nej da… Den var vi skam ovre og hente… Og jeg fik skældt den en hel del ud inden vi fik den til at virke i aftes :stuck_out_tongue: