Når man faldet pladask

Ej stort tillykke med Jack, han er da noget af det smukkeste. Hvor bliver det skønt for jer og Nobby med sådan en sølv knægt i huset, glæder mig til og følge ham :slight_smile:

Jamen der er heller ikke meget der slår lige en sort orientaler i skønhed. Den måde de kan skinne på er noget helt specielt :slight_smile:

(og undskyld jeg ikke var hjemme til at se dit fontænenødråb før du åbenbart havde fået skidtet til at fungere L)

Tillykke til jer og især til Nobby med lillebror, og I kan lige så godt forberede jer på, at det ikke kun er Nobby, der skal motioneres :høhø:

Og så havde jeg oven i købet lagt brugsanvisningen ved. Den er nemlig ikke helt nem at gennemskue uden :slight_smile:

[QUOTE=Skattekat;1120199]Tillykke med ham … hvad er livet uden stribemissere ? :wehuu:

(mit var noget nemmere, men det snakker vi ikke om … )[/QUOTE]

Det er bare fordi du har den forkerte slags striber :muhaha:

Tak :slight_smile:

Hehe… Ja, vi ved godt det også kommer til at give ekstra motion for os :slight_smile:

Jeg læste skam brugsanvisningen før jeg gik i gang med vandpjaskeriet :tihi: Men den måde en del af det stod i den gav åbenbart ikke mening for mig, så den løb over til den store guldmedalje :stuck_out_tongue: Nøøøøøj, så ku man høre at hende her nemt blir hidsig på maskiner: ‘Rune, kom og hjælp NU!’

Tillykke med den lille smukke dreng :flag: og tillykke til Nobby med lillebror:flag:.

[QUOTE=Lykke;1120373]Tak :slight_smile:

Hehe… Ja, vi ved godt det også kommer til at give ekstra motion for os :slight_smile:

Jeg læste skam brugsanvisningen før jeg gik i gang med vandpjaskeriet :tihi: Men den måde en del af det stod i den gav åbenbart ikke mening for mig, så den løb over til den store guldmedalje :stuck_out_tongue: Nøøøøøj, så ku man høre at hende her nemt blir hidsig på maskiner: ‘Rune, kom og hjælp NU!’[/QUOTE]

Min er løbet over EN gang… hvor jeg af ren og skær dovenskab bare smed et par glas vand i den i stedet for at ta’ den op og rense/vaske/genfylde den… fordi den gav sig til at “snorke” klokken l*rt om morgenen…

Jeg tror det var fordi “indløbsfilteret” (den der rilledims der sidder ude før pumpen) var stoppet af kattehår,… Da jeg oveergav mig… nødtvunget, fordi gulvet pludselig SEJLEDE… og rensede hele mloevitten løb den ikke over mere…

Stort tillykke med den smukke lillebror :smelter: En lille lækker sølvmis til Nobby drengen - hvor er han altså bare en heldig mis - og det er I også. Er slet ikke misundelig eller nowet - bare det var mig :slight_smile:

Stort tillykke

Han er dælme også kær :smiley: Tillykke!

Flot - lækker farve og mønster. Kan godt forstå I forelskede jer.

Tillykke med ham, hvor ser han lækker ud :inlove:

Tak for jeres søde kommentarer og lykønskninger :smiley:

Vi var i går nede og besøge den bette fyr, og havde en rigtig hyggelig eftermiddag hos Irene og Johnny :slight_smile:

Og han er bare stadig totalt lækkerbuks :inlove:

Klar til lur med tilhørende mavenus :hjerte:

Man blir jo nødt til at skifte stilling engang imellem :slight_smile:

Brormand Billy syntes Jack trængte til at bli vasket :wehuu:

Totalt kollaps i kradsetræet :inlove:

Hvor er han sød- :wehuu:

Jeg er så glad for at i skal have ham, men hvor det tomt når de flytter:brist:

Hvad med Dr. Nobel- var han ved at snuse næsen af led da I kom hjem til ham igen, :slight_smile:

Det kan jeg godt forstå du ik gør - det blir jo tomt efter liv og glade dage med så mange killinger :slight_smile:

Og lige igen - tak for den super lækre killingepakke :smiley: Vi er især rigtigt glade for posen :smiley:

Hehe… Han er genenrelt rimeligt ligeglad med om vi lugter af andre katte, så længe vi nusser ham :slight_smile:

Men han ku lugte killingefoderet i killingepakke vi fik med hjem - så den var MEGET spændende :savle:
Og i dag pakkede jeg en computer-plade jeg har købt af Tina/Gizzemissen ud… Devi og Junior må lugte gåååådt, for det store fjols forsøgte at kravle ind i den 5cm høje kasse :klapper::klapper:

Jeg glæder mig til at se hvordan NobNob tager sammenføringen… :slight_smile:

He he…så kan det være han vågner lidt op :wink: nu der flytter en lille ny ind med sikkert en del krudt i måsen.